Des del primer fins a l'últim afeccionat a aquest club s'ha de posar les piles per aquest partit. Els xiulets a poder ser s'haurien de guardar a caseta i ser conscients de que aquest diumenge ens visita el líder... M'encanta! És el típic partit a la Nova Creu Alta en que es crea una química especial entre l'afició i l'equip, i en el que els jugadors donen un rendiment sovint, superior a l'esperat.
Estic totalment convençut de que el Girona no ens guanyarà, i és que crec que si aquesta química s'acaba donant i tots plegats estem ficats en el partit des del primer minut, serà difícil que acabem per no sumar cap punt. Crec que Terrassa és un exemple claríssim de com un equip es pot sobreposar a les seves pròpies limitacions donant a més, una imatge boníssima. És de calaix que es tracta de dos partits molt diferents, però recordo que en aquell moment el Terrassa també anava com un tiro...
Crec que pel propi caràcter del nostre entrenador i jugadors aquest és un equip que no es rendeix mai i que mor amb les botes posades, passi el que passi.
Potser m'equivoco, però tinc bones sensacions i del que no hi ha dubte és que aquestes dues jornades seguides a casa poden ser un trampolí espectacular pel nostre objectiu per aquesta temporada.
Se que és molt aviat, que tot just portem onze jornades de lliga, però crec que seria bo que la directiva mogués una mica el cotarro per aquest partit. Ja no dic de posar entrades més barates, doncs el 99,99% d'aquest fòrum se'm menjarà de viu en viu. Ara bé, crec seria bo intentar crear el màxim caliu a les grades, ja fos deixant que el soci pugui portar un acompanyant gratuïtament o convidant a col.legis a l'estadi, o repartint-hi entrades, etc. Per cert, no es pot fer la presentació de cap altra equip base de qualsevol club de la ciutat? Je, je! El dia del Villarreal B el camp feia goig! La veritat és que seria molt bo, crec jo, que l'estadi presentés una bona imatge i més ara, que sembla que no hi haurà televisió. Fa fred i la gent mandreja a casa un diumenge a la tarda, i cal que precisament fem sortir a aquesta gent de casa seva per veure aquest partit que sigui dit, per mi, és el de la jornada pel que fa al futbol català.
Ànims a tothom! I TOTS a l'estadi aquest diumenge!
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!