Autor Tema: Jornada 5 - 07/08  (Llegit 4192 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Jornada 5 - 07/08
« Respondre #20 el: 11 de Novembre de 2007, 22:33:21 pm »
Adry jo no estaba en aquestaq promesa k et va fer pero llenso un repte a ki el volgui aceptar i es el seguent:
georgina et va prometre 15 gols en tota la temporada i ja en porta 10 si no vaig errat dons , jo personalment pago 1 euro per gol en quant passi dels 15 , vol dir k a partir del gol 16 es 1 euro cada gol i anira destinat a un sopar a final de temporada i se k en quant el sr ( JOSE QUEREDA) llegeixi aquest misatge el recolsara i segurament aceptara aquesta proposta
Crec k es una manera molt maca i competitiva per ajudar a les nostres noies

KI VOLGUI K ACCEPTI AQUEST REPTE

GEORGINA ESPERO GASTARME LA PAGA EXTRA SENCERA AMB TU

Jo m'afegeixo. Per cada gol de més que faci, posem un euro (Sònia, Laura i companyia, feu vosaltres els gols  :laugh: )

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Jornada 5 - 07/08
« Respondre #21 el: 15 de Novembre de 2007, 19:23:18 pm »
Jo m'afegeixo. Per cada gol de més que faci, posem un euro (Sònia, Laura i companyia, feu vosaltres els gols  :laugh: )

Doncs jo vaig més fort:

Escric i firmo que pagaré 1€ per gol marcat (de qualsevol jugadora de l'equip), a favor del CE Sabadell femení durant el campionat de lliga, a fi i efecte de que ajudi a pagar el sopar de final de temporada. (i marqueu 100 gols, 100 €.).

Ja sabeu qui soc, i que el que dic, ho compleixo.
Vinga... a marcar gols!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...