Autor Tema: Tercera División  (Llegit 2043 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Tercera División
« el: 04 de Novembre de 2007, 22:19:25 pm »
El mataro de los amigos Juanje y sergio morán, no levanta cabeza, y ya van ultimos, hoy en su campo han perdido con el Cassá por cero a tres.

Por otra banda el vilanova del amigo xavier por fin ha ganado por tres a uno al banyoles y sale del pozo :beer2

antcarcer

• Visitant
Re: Tercera División
« Respondre #1 el: 05 de Novembre de 2007, 12:56:25 pm »
Destacar que desde que el Europa, ha fichado a Roger Canovas han ganado tres partidos seguidos, y ahora están novenos :clap2 :beer2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 05 de Novembre de 2007, 13:27:28 pm »
Respecto al mataró decir que Sergio Morán està haciendo unas cagadas impresionantes en todos los partidos según me comentan socios del Mataró.

Imaginaros como estan que el presidente ha amenazado al presidente de Mataró Fans cogiéndolo del cuello después del partido...y no es la primera vez :cool
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 05 de Novembre de 2007, 13:27:58 pm »
jo m'he fet d'un equip d Tercera Divisió també, i cada setmana vaig mirant el què han fet.

Són un altre equip de la zona tarragonina... la Rapitenca no!!!! és la Pobla de Masfumet, no se, em crida l'atenció un equip vingut de Regional i q ara mateix ocupa la vuitena posició.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 05 de Novembre de 2007, 13:33:56 pm »
jo m'he fet d'un equip d Tercera Divisió també, i cada setmana vaig mirant el què han fet.

Són un altre equip de la zona tarragonina... la Rapitenca no!!!! és la Pobla de Masfumet, no se, em crida l'atenció un equip vingut de Regional i q ara mateix ocupa la vuitena posició.

ferni nomes recordar que la pobla de mafumet es filial del nastic,suposso que deuen tindre una bona ajuda de base tant esportiva com economica

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 05 de Novembre de 2007, 15:05:28 pm »
Respecto al mataró decir que Sergio Morán està haciendo unas cagadas impresionantes en todos los partidos según me comentan socios del Mataró.

Imaginaros como estan que el presidente ha amenazado al presidente de Mataró Fans cogiéndolo del cuello después del partido...y no es la primera vez :cool

Pues no veas como está el patio por mataró, no me extrañaria que en diciembre quisieran repescar a miguel angel :mmmm

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 05 de Novembre de 2007, 18:59:26 pm »

Pues no veas como está el patio por mataró, no me extrañaria que en diciembre quisieran repescar a miguel angel :mmmm

No te extrañe no es lo que quieren allí ahora mismo.Total les haremos un favor aquí el pobre no juega i está perdiéndose como jugador
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #7 el: 06 de Novembre de 2007, 20:38:49 pm »
ningu parla de l'Igualada de Guarch i Brullet? :o

van 7ens a la classificació i son equip debutant en 3a divisió aquesta temporada. :ok
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #8 el: 06 de Novembre de 2007, 20:48:20 pm »
Sobre el tema del Mataró, podeu llegir un comunicat a:
http://www.pmatarofans.cat/
Grada Jove - La Força Arlekinada

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 07 de Novembre de 2007, 15:23:16 pm »
Sobre el tema del Mataró, podeu llegir un comunicat a:
http://www.pmatarofans.cat/

Deu ni do l'ambient que es respira per Mataró... dur el comunicat amb la junta i sobretot amb el president. Tot el meu suport al CE Mataró, equip que, per raons professionals li tinc un especial apreci i que em sap molt greu veure en aquesta situacio.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #10 el: 11 de Novembre de 2007, 12:50:20 pm »
Descanso en el Narcis Sala.
San Andreu 3 - 0 Europa :o

Descanso en la pobla.
Pobla mafumet 2 - 0 Mataro

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #11 el: 11 de Novembre de 2007, 13:40:54 pm »
Bé, doncs parlant d'un altre grup de tercera divisió, concretament l'onze, ahir  primera derrota del líder, l'Atletic Baleares  del ex andreuenc i ex-egarenc RODRI, al camp del 3er classificat Penya Santa Eulàlia, per 2 a 0, en partit televisat per IB3, amb un gran gol del davanter centre navarrés Zurbano desde el seu propi camp. Zurbano va ser el pitxixi del grup la temporada passada amb 23 gols, jugant a l'Alaior de Menorca.
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2007, 13:53:42 pm per chemanez »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #12 el: 11 de Novembre de 2007, 13:57:39 pm »
FINAL
Cassá 3 - 2 Barcelona B
Pobla Mafumet  2- 0 Mataro
Rapitenca 3 - 0 blanes
Masnou 1- 1 Balaguer
Sant Andreu 3 - 0 Europa

Ferni

• Visitant
« Respondre #13 el: 11 de Novembre de 2007, 14:11:45 pm »
FINAL
Cassá 3 - 2 Barcelona B
Pobla Mafumet  2- 0 Mataro
Rapitenca 3 - 0 blanes
Masnou 1- 1 Balaguer
Sant Andreu 3 - 0 Europa

a guanyat la Pobla de Masfumet a guanyat la Pobla de mas Fumet!!!!!!!!! :botador :dance :balla :visca :visca OLE OLE OLEEEEEEEEE!!!!!!!!

tornen a ser sisens a 1 puntet de PLAY OFF, a falta d q jugui el Premià.  :ok

El Mataró q segueix en crisi i ojo... a perdut el Barça B a camp del CASSÀ jejejej, mal cap de setmana pels culés!  :xupet :xupet el St Andreu segueix imparable i la Rapim.... a guanyat   :boig

antcarcer

• Visitant
« Respondre #14 el: 11 de Novembre de 2007, 22:22:23 pm »
Reus 3 - 2 Vilanova
El vilanova no levanta cabeza y ya está en zona de descenso :beer2

Ferni

• Visitant
Arbitratges Barça B
« Respondre #15 el: 20 de Novembre de 2007, 19:31:21 pm »
Mare meva, no volia parlar-ne abans però que vaya arbitratges que li estan fotent al filial blaugrana, especialment en els partits jugats al Mini Estadi mare meva!!! està clar que aquest any els volen fer pujar SÍ o SÍ  i que els equips que li toquin en la fase d'ascens o tenen ben negre si els toca amb el Far$a B, a menys q siguin MOLT superiors....

No acostumo a mirar el FutbolCat, però que alguns dies que l'he vist i he pogut veure els resums del filial blaugrana en els partits jugats al Mini sempre hi ha hagut "show" arbitral, primerament davant de l'Igualada ja els van anular un gol i va haber vàries coses que el mateix Jordi Guarch em va explicar personalment, posteriorment, en el 3-2 contra el Banyoles ja van passar coses rares i per últim el partit del passat cap de setmana contra la Pobla de Masfumet, on amb el resultat d'1-0, al final del partit l'àrbit no va voler pitar un claríssim penal dins de l'àrea favorable als de Tarragona.... seria massa escandalós que la Pobla Masfumet puntués a " Can Barça" pel q veig... en fi... que els volen fer pujar SÍ o SÍ.   Si ja els ajuden a vegades a 1ª Divisió és ben normal que els ajudin a 3ª Divisió.  :ko :ko Tan de bo s'hi pudrissin  a Tercera...

antcarcer

• Visitant
Re: Arbitratges Barça B
« Respondre #16 el: 20 de Novembre de 2007, 19:42:02 pm »
Mare meva, no volia parlar-ne abans però que vaya arbitratges que li estan fotent al filial blaugrana, especialment en els partits jugats al Mini Estadi mare meva!!! està clar que aquest any els volen fer pujar SÍ o SÍ  i que els equips que li toquin en la fase d'ascens o tenen ben negre si els toca amb el Far$a B, a menys q siguin MOLT superiors....

No acostumo a mirar el FutbolCat, però que alguns dies que l'he vist i he pogut veure els resums del filial blaugrana en els partits jugats al Mini sempre hi ha hagut "show" arbitral, primerament davant de l'Igualada ja els van anular un gol i va haber vàries coses que el mateix Jordi Guarch em va explicar personalment, posteriorment, en el 3-2 contra el Banyoles ja van passar coses rares i per últim el partit del passat cap de setmana contra la Pobla de Masfumet, on amb el resultat d'1-0, al final del partit l'àrbit no va voler pitar un claríssim penal dins de l'àrea favorable als de Tarragona.... seria massa escandalós que la Pobla Masfumet puntués a " Can Barça" pel q veig... en fi... que els volen fer pujar SÍ o SÍ.   Si ja els ajuden a vegades a 1ª Divisió és ben normal que els ajudin a 3ª Divisió.  :ko :ko Tan de bo s'hi pudrissin  a Tercera...

Pues vaya con los de Can Fanga Beeeee

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #17 el: 20 de Novembre de 2007, 20:08:12 pm »
Jo soc culé, i el que em dona molta rabia és que ens regalin partits sense haver fet res. Ho trobo vergonyós això. Els partits es guanyen per merits nostres i no per l'ajuda dels arbits.