Autor Tema: Noticia de que a França no permetràn descarregar "pirateria"  (Llegit 1347 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6488
  • Gènere: Masculí
Noticia de que a França no permetràn descarregar "pirateria"
« el: 25 de Novembre de 2007, 09:57:50 am »
Ho van dir ahir per TV3, s'han posat d'acord en que si algú es baixa arxius "il.legals" reberà un avís de que deixi de fer-ho, i si insisteix, li podràn tallar la linea d'internet, que en penseu, arribaràn a fer-ho ? pendràn mesuras iguals aquí amb nosaltres ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Noticia de que a França no permetràn descarregar "pirateria"
« Respondre #1 el: 25 de Novembre de 2007, 10:20:46 am »
Doncs jo aixo ho trobo una tonteria, perque la gent buscara altres metodes de aconseguir els arxius.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

floretas

• Visitant
« Respondre #2 el: 25 de Novembre de 2007, 10:21:18 am »
A França segur que ho fan, aquests son capaços de fer això i molt més.
Però aqui ... no se jo si ho farien  :ejem

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 25 de Novembre de 2007, 11:19:32 am »
Aqui ya han habido varios juicios, y la sentencia lo dice bien claro, que las descargas mientras sean para uso personal No Problem, los de la SGAE donde está Ramoncin ya se encargan de sacar pasta de donde sea.

:beer2
« Darrera modificació: 25 de Novembre de 2007, 11:53:29 am per antcarcer »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 25 de Novembre de 2007, 11:37:06 am »
Aquí no ho poden fer, i si ho fan, ja és per *****-se en la SGAE del Ramoncín i el Teddy Bautista.

Gràcies a ells cada cop que comprem un CD o un DVD gravables, encara que siguin de les nostres pròpies fotografies, els hi estem pagant un cànon a la SGAE. Per tant això em fa suposar que la SGAE ens veu a TOTS els utilitaris de informàtica a nivell usuari com a uns pirates i no es preserva per res la nostra innocència.

En resum: si gravo alguna cosa que és meva, haig de pagar el cànon per collons, i si el pago, resulta que tampoc tinc dret a gravar-me el que em surt dels nassos. Aquí: Qui és el Pirata?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 25 de Novembre de 2007, 11:48:53 am »
Aquí no ho poden fer, i si ho fan, ja és per *****-se en la SGAE del Ramoncín i el Teddy Bautista.

Gràcies a ells cada cop que comprem un CD o un DVD gravables, encara que siguin de les nostres pròpies fotografies, els hi estem pagant un cànon a la SGAE. Per tant això em fa suposar que la SGAE ens veu a TOTS els utilitaris de informàtica a nivell usuari com a uns pirates i no es preserva per res la nostra innocència.

En resum: si gravo alguna cosa que és meva, haig de pagar el cànon per collons, i si el pago, resulta que tampoc tinc dret a gravar-me el que em surt dels nassos. Aquí: Qui és el Pirata?

birrero company fes com jo i moltissima gent,compra en tendes extrangeres per internet,en 24-48 hores a la porta de casa sense pagar al ramoncin i demes xupons el canon dels nassos,i encara pagant els gastos d'enviament et surt molt mes barat que aqui,jo compro els cds i dvds a una tenda portuguesa i ja dic normalment trigan un dia 2 com a molt i pagues contra-reemborsament sense aument de preu

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 25 de Novembre de 2007, 11:57:45 am »
Gràcies per la proposta dagar... jo ara ja m'ho faig portar d'Andorra, on hi tinc també família.  :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 25 de Novembre de 2007, 12:00:22 pm »
Si birrero, el que tenga la oprtunidad de ir a andorra vale muy mucho la pena, bobinas de 100 CDs a 15 Euros :surprised:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6488
« Respondre #8 el: 25 de Novembre de 2007, 17:25:17 pm »
Jo sempre que vaig a Andorra en porto una.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd