Autor Tema: FEDERACIÓN DE PEÑAS DEL CE SABADELL  (Llegit 1835 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Ripolletenc

• Visitant
FEDERACIÓN DE PEÑAS DEL CE SABADELL
« el: 13 de Juliol de 2007, 16:26:05 pm »
Desde el CE SABADELL se debería de apoyar la idea que estamos gestionando varios socios que es la de crear una federacion de peñas del CE SABADELL que aglutine,gestione y apoye en el devenir diario a las numerosas peñas con las que cuenta  el equipo.

¿Que os parece la idea?

:scut

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: FEDERACIÓN DE PEÑAS DEL CE SABADELL
« Respondre #1 el: 13 de Juliol de 2007, 16:27:18 pm »
puedes llamarme cortillo si kieres jeejej pero no entiendo en que consistiria ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 13 de Juliol de 2007, 16:29:40 pm »
Por mi bien, pero cuanta gente formaría esta federación?

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 13 de Juliol de 2007, 16:47:03 pm »
Adry, los de siempre :paret :****

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #4 el: 13 de Juliol de 2007, 17:16:22 pm »
Todas y cada unas de las peñas del CE SABADELL.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 13 de Juliol de 2007, 17:35:50 pm »
Todas y cada unas de las peñas del CE SABADELL.

No, compañero Ripolletenc, mi pregunta era irónica, iba por lo que comenta antcarcer...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 13 de Juliol de 2007, 18:04:21 pm »
eso lo comente en una reunion de penyes y nadie dijo nada :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 13 de Juliol de 2007, 18:28:17 pm »
eso lo comente en una reunion de penyes y nadie dijo nada :****

Jo no hi era i per tant no vaig dir res :Paletas:

Parlant una mica més seriosament, no estaria malament una federació, sempre i quan tothom hi estigués d'acord, no hauria de ser una 'institució' per encorsetar les penyes, sinó per donar-li més força a totes i cadascuna d'elles.
S'hauria de parlar. :clap2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #8 el: 04 de Desembre de 2007, 22:09:00 pm »
Los problemas de limpieza y de mantenimiento que sufre la Creu Alta podrian ser tratados en una hipotetica  federacion de peñas.
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2007, 22:20:39 pm per Ripolletenc »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #9 el: 04 de Desembre de 2007, 22:15:42 pm »

A mi em sembla bé però totes les penyes de dita federació haurien de tenir els mateixos drets

El que passa amb el temes penyes es el següent(em direu folloneru però com a assistent a alguna que altre reunió ho he vist):

La Penya Sabadell i la Nova Penya Creu Alta volen ser el vaixell insignia del Sabadell i entre les dues es volen repartir el pastis de totes les iniciatives i penyes com els Hooligans,La Força(tot i que siguem una secció jove) i els Mamados som els raros i sembla que a vegades no podem opinar del que ens agradaria i el que no
Després es troba els @rlekinats.com que possiblement és la penya que fa més iniciatives i que moltes penyes com la Penya Sabadell ens han ofès alguna que altre vegada i això que som impulsors d'altres iniciatives com la revista el Saballut,el Torneig Interpenyes(que per cert té guasa el que va passar fa dos anys amb algunes penyes) etc etc..aquest últim fet el deixaré com a envidia per part de dita penya vers els @.com
« Darrera modificació: 05 de Desembre de 2007, 14:03:16 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 05 de Desembre de 2007, 13:49:07 pm »
eric, que tiene que ver esa rivalidad, con intentar mantener la NCA límpia...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #11 el: 05 de Desembre de 2007, 14:03:04 pm »
Jo voldira saber, des dels 4 Gats Arlequinats (Erik, ja em diràs quin paper ens dones), en que consisteix una federació de penyes i quins drets i deures tindriem davan d'un club que és una SOCIETAT ANONIMA, i que mana qui té més cales...o els sap aconseguir.

Servirà perquè ens escoltin en el preu dels carnets de socis o avantatges pels mateixos?
Servirà per posar entrades més barates o motivar la gent perquè vagi el camp?
Servirà perquè ens posin facilitats en els desplaçaments?
(l'any pasat ho van fer amb les entrades, però va costar deu i ajut el viatge de Mallorca i ja a Caudal es van "desentendre".

I per últim, els avantatges dels penyistes per part del club, tindriem preferencia davant dels socis no penyistes (ho trobaria molt injust).
D'altre banda, les opinions dels penyistes, estarien per sobre, o podrien influenciar més a la directa, que si les fes un soci no penyista? també ho trobaria molt injust...

En fi, per part meva, bastant escèptic davant d'aquesta proposta, però si algu em vol ajudar a convèncem...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #12 el: 05 de Desembre de 2007, 14:04:46 pm »
Jo voldira saber, des dels 4 Gats Arlequinats (Erik, ja em diràs quin paper ens dones), en que consisteix una federació de penyes i quins drets i deures tindriem davan d'un club que és una SOCIETAT ANONIMA, i que mana qui té més cales...o els sap aconseguir.

Servirà perquè ens escoltin en el preu dels carnets de socis o avantatges pels mateixos?
(l'any pasat ho van fer amb les entrades, però va costar deu i ajut el viatge de Mallorca i ja a Caudal es van "desentendre".

I per últim, els avantatges dels penyistes per part del club, tindriem preferencia davant dels socis no penyistes (ho trobaria molt injust).
D'altre banda, les opinions dels penyistes, estarien per sobre, o podrien influenciar més a la directa, que si les fes un soci no penyista? també ho trobaria molt injust...

En fi, per part meva, bastant escèptic davant d'aquesta proposta, però si algu em vol ajudar a convèncem...

A vosaltres un paper bo vosaltres el que feu ho feu pel Sabadell i no com altres penyes que van als quartus ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

VALDERRAMA

• Visitant
« Respondre #13 el: 05 de Desembre de 2007, 14:13:12 pm »
estaria bueno hacer una federacion!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #14 el: 05 de Desembre de 2007, 15:52:03 pm »

Hombre melo, con esos animos no creo que saques nada positivo en ninguna reunión, sinceramente creo que se deberia cambiar el sistema que está muy caduco y hay gente con muchas ideas que no se le deja entrar en el circulo cerrado que hay :yes: