Autor Tema: BALANÇ 1/3 DE LLIGA A 1ª DIVISIÓ  (Llegit 771 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
BALANÇ 1/3 DE LLIGA A 1ª DIVISIÓ
« el: 26 de Novembre de 2007, 13:16:20 pm »
He creat  aquest post per a que dongueu la opinió de com heu vist aquestes primeres 13 jornades de lliga a 1ª Divisió. Quins equips penseu que han començat en bon peu, ho que podrien anar millor, quins equips podrien ser la revelació, quin equip us ha decepcionat amb el q va de lliga....

Particularment, no m'està sorprenent gens com a començat aquesta temporada: amb un Barça i Madrid a la part de dalt, i un equip que els hi dona una mica de "guerra inicial", l'any passat va ser el Sevilla, aquest any és el Villarreal. (rima i tot)
El Madrid a començat la lliga penso que més bé del q es pensaven i del q es mereixen.
Els blancs penso que pel futbol que fan no es mereixen ni molt menys ocupar la primera posició, osigui que per a mi aquest liderat és una mica "fictici".
Pel que fa al Barça, crec que sens dubte és l'equip q millor està jugant, molt per sobre dels blancs. I sí no són líders és per al simple motiu de que a fora de casa l'equip no està funcionant com hauria de funcionar.  Però que a casa, s'ha d reconeixer q ara per ara és un equip pràcticament invencible i molt complicat per a fer-li un gol.
A la llarga crec que les coses es possaran al seu lloc i el Barça ocuparà la primera posició de la classificació.

Pel que fa al Villarreal, crec que és un equip q s'anirà desinflant a mesura q avanci la temporada, no és massa normal que aquest equip estigui entre els 3 primers. Però q bueno, q ara per ara aplaudeixo tan el joc, com l'ambició amb la que estan afrontant aquesta temporada ( ahir van empatar amb l'Almeria i semblava q haguessin perdut la lliga veient-lis les cares).  :reverencia2 :reverencia2 ( un 10 pel Villarreal !!!)

l'Atletic de Madrid a diferencia del Villarreal, crec q és un equip q va a més, per molt q li costi treure els partits endavants, aquesta temporada segueixo insistint en que tenen que estar entre els 4 primers, falta confiança i ritme, però q mica en mica aniran tenint  " la sort dels campions" al igual q ahir, i convertiran el Calderón en un camp molt difícil de puntuar. El problema serà agafar ritme alhora d puntuar fora de casa.

El Valencia penso que un any més està decepcionant, no acaba d funcionar aquest equip ni amb l'arrivada de Koeman. Tot i així estan en una posició força digne i si de cara al parón invernal fan algun bon fitxatge penso que poden donar guerra a la segona volta.

Saragossa i Sevilla penso que serien dos grans decepcions pel q fa a la part alta d la classificació. El Saragossa com sempre dic no té defensa i el Sevilla no acabo d'entendre q li passa, no dic q tinguin q ocupar places de Champions pero si q tenen equip per a estar en zona Uefa els andalusos.
Per contra, Racing i Espanyol estant siguent les revelacions de la temporada. Els cantàbrics porten 8 partits sense perdre i acaricien la zona Uefa tenint una de les pitjors plantilles de la lliga en quan a noms però jugant perfectament com a bloc.
I l'Espanyol que ocupa places de Champions havent guanyat a camps tan complicats com Mestala, el Pizjuan o ahir al Regne de Navarra. Un equip molt fort tan a casa com a fora.

De mitja taula en avall les coses estan siguent molt corrents la veritat. Només em sorprén q el Recre estigui en descens directe, però q tal com els he vist a jugar o entenc perfectament. El Recre no era normal q acariciés la Uefa com l'any passat, el seu lloc és lluitar per a la salvació.
El Llevant vindria a ser el típic cuer q a la jornada 30 ja estarà a Segona altre cop.
Depor, Osasuna i At. Bilbao lluiten per a no caure en zona de descens, la veritat és q no tenen equip per a gran cosa més... potser l'Osasuna però q els altres dos equips no.
I per últim que dir del Betis....si l'any passat ja va patir per a salvar-se doncs aquest any que ja s'ha quedat sense pràcticament cap bon jugador doncs diria que no s'escaparan del descens.......

Bueno no m'allargo més.. podria parlar de Mallorca, Getafe i els 3 ex segona divisió, però q ja seria dir coses massa evidents....

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: BALANÇ 1/3 DE LLIGA A 1ª DIVISIÓ
« Respondre #1 el: 26 de Novembre de 2007, 13:54:32 pm »
la meva opinió:
m´importa una m**** el que facin els demés  :balla :balla :cheer :cheer

a mi m´interesa el sabadell
« Darrera modificació: 26 de Novembre de 2007, 15:36:39 pm per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 26 de Novembre de 2007, 15:06:05 pm »
per mi la revelació de la temporada esta sent el Racing de Santander, sense cap fitxatge de l'altre mon i a sobre sense una de les seves peçes claus de l'any passat com Zigic portar 23 pts en 13 jornades es com un miracle xD també L'Espanyol es pot considerar revelació pero jo crec que tenen un bon equip per estar als llocs de UEFA.
I l'equip que m'està decepcionant es el Sevilla, amb tot lo que va passar ja es veia venir que podria afectar a l'equip pero pff 7 partits perduts de 12 es un bagatge que no m'imaginaba. El Saragossa també m'esta decepcionant, crec que te plantilla de sobres per estar molt mes amunt.
L'Atletico de Madrid crec que podria donar guerra als de dalt,juntament amb el Villarreal, aviam si aguanten el ritme.
I per acabar el Depor m'esperaba estar 3-4 llocs mes amunt per aquestes alçades de competició pero bueno crec que acabarem entre el 10-12 posició.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 26 de Novembre de 2007, 19:57:16 pm »
la meva opinió:

Que ranci :icon_exclaim:  ;D ;D ;D

Jo crec que la LFP, amb 20 equips, és un atràs. Dels 20 equips, hi ha bastanta 'palla' (Recre, Valladolid, Llevant, Getafe, Múrcia...) son masses equips i alguns que quan arribi la jornada 34 i ja estiguin salvats, jugaran amb juvenils i adulteraran la competició. Lamentable.

A veure si es deixen d'hòsties i es fa una veritable lliga europea, i es deixen de fullaraca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 26 de Novembre de 2007, 21:13:26 pm »
la meva opinió:

Que ranci :icon_exclaim:  ;D ;D ;D

Jo crec que la LFP, amb 20 equips, és un atràs. Dels 20 equips, hi ha bastanta 'palla' (Recre, Valladolid, Llevant, Getafe, Múrcia...) son masses equips i alguns que quan arribi la jornada 34 i ja estiguin salvats, jugaran amb juvenils i adulteraran la competició. Lamentable.

A veure si es deixen d'hòsties i es fa una veritable lliga europea, i es deixen de fullaraca.

De los que tu llamas "palla":

Recre: Le dio un baño al Madrid en el Bernabeu el año pasado
Valladolid: Este año le ha dado un meneo al Barça y al Madrid en su campo
Llevant: El año pasado ganó en el campo del campeón de liga
Getafe:  Sin comentarios lo que lleva haciendo estos años. Ridiculizando al Barça y plantandole cara al Madrid.
Murcia: Mas de lo mismo. De momento no ha podido el Madrid. Ya veremos si el Barça. Y estrenan un estadio 4 estrellas UEFA con capacida para casi 40000 espectadores..

Eso es paja??

Por cierto, eso de la liga Europea.... Que querria decir, que subir a primera ya no seria lo mismo???  Venga hombre, dejate de historias, y deja que todos estos chicos que andan por aqui por el foro vean un Sabadell-Barça o un Sabadell-Madrid en primera como lo hemos vivido tu y yo...   Quiero volver pronto a la PRIMERA DIVISION ESPAÑOLA!!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 27 de Novembre de 2007, 23:28:09 pm »
De los que tu llamas "palla":

Recre: Le dio un baño al Madrid en el Bernabeu el año pasado
Valladolid: Este año le ha dado un meneo al Barça y al Madrid en su campo
Llevant: El año pasado ganó en el campo del campeón de liga
Getafe:  Sin comentarios lo que lleva haciendo estos años. Ridiculizando al Barça y plantandole cara al Madrid.
Murcia: Mas de lo mismo. De momento no ha podido el Madrid. Ya veremos si el Barça. Y estrenan un estadio 4 estrellas UEFA con capacida para casi 40000 espectadores..

Eso es paja??

Por cierto, eso de la liga Europea.... Que querria decir, que subir a primera ya no seria lo mismo???  Venga hombre, dejate de historias, y deja que todos estos chicos que andan por aqui por el foro vean un Sabadell-Barça o un Sabadell-Madrid en primera como lo hemos vivido tu y yo...   Quiero volver pronto a la PRIMERA DIVISION ESPAÑOLA!!!

Ho lamento molt, però si, per a mi son palla. Alguns d'aquests equips, quan ja estan insalvables o salvats amb antelació, es dediquen a jugar 'costellades' autènticament soporíferes. La LFP, amb 16 equips seria una gran lliga, amb 20... té molts partits aborrits. Son equips que estan a primera de manera circumstancial, Recre, per les petroquímiques, Valladolid, per l'empenta d'empresaris que s'han ficat ara allà sortint de Madrid, Getafe, Murcia i Llevant, per el boom de la construcció, i potser l'any que ve hi tornarà a ser el Málaga per el mateix...

I mentrestant, la Real a Segona...

I si, el camí, a la llarga, serà una lliga europea. Els clubs petits no contarem per res, això ho tinc clar. Igual que tinc clar que no crec que torni a veure el meu equip a primera. Almenys tal com estan les coses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...