Autor Tema: SABADELL-GAVA  (Llegit 21846 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Re: SABADELL-GAVA
« Respondre #100 el: 02 de Desembre de 2007, 19:53:24 pm »
Un altre partit que surts amb cara de *****.
Vaig dir fa uns dies q la única manera de guanyar un partit el Sabadell ara per ara era marcant a l'últim moment i que pràcticament ja no hi hagués marge per a que ens empatessin, doncs avui això a passat, marquem a l'últim minut i van i ens empaten al 92.
Sobre el partit dir que ha sigut el típic partit de Segona B, poques ocasions i poca cosa a destacar, un Sabadell que pel meu gust a defensat força bé, sembla q mica en mica anem corretgint errors, però q per contra segueix amb la pólvora mullada.
Apart d'això, crec que avui era un dia q hauríem pogut guanyar perfectament ja que durant la segna part el Gavà  pràcticament no s'ha acostat cap vegada amb perill a la porteria de De Navas.. amb el q costa marcar i llavors a la següent jugada ens el foten MANCA DE CONCENTRACIÓ i DE SORT en el dia d'avui....  :disappointed:

Un dia o altre ja guanyarem algun partit a casa.....

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #101 el: 02 de Desembre de 2007, 20:02:08 pm »

Quan aprendrem a amarrar, c....  ?

En qualsevol de les temporades anteriors (inclosa la del descens), marcar al minut 35, assegurava la victòria final.  No podem estar més concentrats?....

Llàstima que un gol tant espectacular com el de Fran Arévalo i una segona part bastant correcta en línies generals només hagi servit per guanyar un punt. La cara de ***** que se´t queda és espectacular, però no hem d´oblidar que també ells han perdonat un parell de gols a la primera part.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #102 el: 02 de Desembre de 2007, 20:03:10 pm »
el gol del gavá viene precedido de un fuera de banda k no a salido el balon en una contra nuestra pero no a salido x un palmo... sino ubiera pitado ese fuera de banda.... no ubiera abido gol...

Desconnectat mini murciano

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #103 el: 02 de Desembre de 2007, 20:04:51 pm »
ES UNA PENA QUE AGUEM EMPATAT.PERO SEMPRE ENS MARQUEN A L'ULTIM MINUT.
RAUL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #104 el: 02 de Desembre de 2007, 20:13:16 pm »
el gol del gavá viene precedido de un fuera de banda k no a salido el balon en una contra nuestra pero no a salido x un palmo... sino ubiera pitado ese fuera de banda.... no ubiera abido gol...

El línier se l'ha menjat. Aquella jugada el Montero anava sol per el centre, hagués sigut el 2-0 o almenys no haguessin pogut atacar.

Però igualment, ens falta una cosa... matar els partits quan podem. Crec que ha sigut un error treure tant tard a Montero.

Per cert, Finidi, m'ha agradat molt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #105 el: 02 de Desembre de 2007, 20:19:27 pm »
dons jo espero que comenci a jugar mes el finidi per la dreta!!per cert el fran arevalo amb 20 anyets el que arriba a fer!! :oooooo:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #106 el: 02 de Desembre de 2007, 20:22:59 pm »
A mi el Finidi també m'ha agradat, a veure si li donen més oportunitats.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

joseph

• Visitant
« Respondre #107 el: 02 de Desembre de 2007, 20:33:40 pm »
En FINIDI m'agradat més que tots els partits junts de CARILLO
Estic fart de sortir sempre amb un jugador de menys, m'agradaría veure si en lloc de MOYA i fos en MORA, de segur que ja estaría sacrificat.
Aixó demostra lo injust del mon del fútbol.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #108 el: 02 de Desembre de 2007, 20:47:15 pm »
Mare meva si ja fot empatar que t'empati als últims minuts encara més :****
La veritat que no jugat tampòc malament.A la primera part s'ha de reconèixer que en algunes jugades hem tinguts apurs però per sort no ens han marcat.
A la segona part hem gaudit de moltes ocasions però entre la gran actuació del porter rival i la mala sort que tenim... :no:

HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #109 el: 02 de Desembre de 2007, 20:48:23 pm »
monty ... gerard borda ...

la propera setmana quin ex-egarenc ens fotra ??

sembla q només s'enxufin contra nosaltres ¬¬
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #110 el: 02 de Desembre de 2007, 20:53:09 pm »
si pero solo ehmos ganado 3 partidos y empatado 9! esto no puede seguir asi somos el  :scut y debemos de ganar hasta que estemos donde nos toca que es en 2a

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #111 el: 02 de Desembre de 2007, 20:58:15 pm »
Ja sé que és un mal resultat empatar a casa, pero empatar contra el segon classificat, no ho trobo tan mal resultat, pero si que haguès sigut millor que haguès guanyat el Sabadell i no empatar. En fí... Que hi farem...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #112 el: 02 de Desembre de 2007, 21:11:42 pm »
Molt be el Finidi i per cert el FRAN per mi és molt bo aviam que diu ara la Lopart que sempre el critica

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #113 el: 02 de Desembre de 2007, 21:24:45 pm »
Si bueno, jo avui n'he escoltat de tots colors en contra de Fran, quan ha estat l'unic en tot el partit que s'ha desmarcat, ha presionat sense parar, i a sobre, marca el gol. Pero bueno, que suposo que tampoc serà suficient per reconèixer que, si més no, el nano te futur  :paret
Finidi si que ha estat bé, i la defensa PÉSIMA, no fotem que hem defensat millor, no s'ho creu ni el papa  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #114 el: 02 de Desembre de 2007, 22:11:18 pm »
como dije no hace muxo, a mi fran me gusta muxo tiene futuro kreo ke tendriamos de mantenerlo al xaval y ir haciendole jugar y en un par de temporadas este tio sera la *****! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #115 el: 02 de Desembre de 2007, 22:25:32 pm »
a mi tambien me encanta el fran!!los que lo critican,pues no lo entiendo,alomejor preferian a paco valera!! ;D
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #116 el: 02 de Desembre de 2007, 22:33:01 pm »
Jo també m'he frustrat molt però tranquilitat que hi ha futbol com per no baixar  :beer2

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #117 el: 02 de Desembre de 2007, 22:33:32 pm »
Em sembla que després de 15 partits i vist la llàstima que estem fent, en aquest moments tots els ekips de la categoria saben que contra el Sabadell DIFICILMENT poden perdre, cal buscar revulssius, jo sóc el primer que no em feia el pes Fran, però si el noi ho està demostrant al camp a cada oportunitat si el Finidi li pot fotre el lloc a Carrillo, si........... el que sigui i ja no podem tenir més pàciència, que no és que s'acabi la paciència és que s'acaben les oportunitats de situar-nos en una posició estable.
REVOLUCIÓ JA   MOYA espavila d'una punyetera vegada, t'estàs adormint i ens estàs fotent al fons del sac

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #118 el: 02 de Desembre de 2007, 23:23:34 pm »
Em sembla que després de 15 partits i vist la llàstima que estem fent, en aquest moments tots els ekips de la categoria saben que contra el Sabadell DIFICILMENT poden perdre, cal buscar revulssius, jo sóc el primer que no em feia el pes Fran, però si el noi ho està demostrant al camp a cada oportunitat si el Finidi li pot fotre el lloc a Carrillo, si........... el que sigui i ja no podem tenir més pàciència, que no és que s'acabi la paciència és que s'acaben les oportunitats de situar-nos en una posició estable.
REVOLUCIÓ JA   MOYA espavila d'una punyetera vegada, t'estàs adormint i ens estàs fotent al fons del sac

Espero que cuan guanyem 3 partidets seguits ( nomes ens manca una mica de sort ) no serás el primer en dir que tenim un gran entrenador, oi??

Pero aixi van las cosas, avui som una m**** perque hem perdut en una jugada desgraciada i inesperada, i diumenge serem els ***** amos i aspirarem a tot per haber guanyat al alacant.

Sembla que a alguns els convindria algun anyet mes a tercera.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #119 el: 02 de Desembre de 2007, 23:30:59 pm »
a TU QUE COLLONS ET PASSA?
çes un càstic que em fas això de  a alguns els convindria algun anyet mes a tercera  doncs no t'amoinis que em la teva teoria que ens falta sort estem en el camí de tornar-hi.
Us passeu la vida plorant que si l'arbitre que si tonteries, el problema el tenim a dintre i s'ha de sol.lucionar o ens enfonsem
i dic sol.lucionar, que vol dir fer canvis provar altres opcions, no fer fora a ningú, ok?