Autor Tema: SOLIDARITAT AL CARRER  (Llegit 1268 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
SOLIDARITAT AL CARRER
« el: 27 de Novembre de 2007, 19:18:36 pm »
M'agradaria explicr-vos quelcom q he viscut aquesta tarda:

sobre les 16,40h anava per la crta. de  barcelona, a l'alçada del c/ clave (prop de la mata) quan una noia que estava parada en el semafor s'ha marejat i a caigut a terra.
la mala sort es que ha caigut al mig del carril direcció terrassa...la bona sort es que la senyora que conduia el cotxe, la ha vist i ha estat a temps d'esquivar-la, el cotxe del darrera que per sort estava pendent de la conducció, ha vist el que pasava i ha frenat just a temps.

Aquest senyor ha bloquejat amb el seu cotxe els altres vehicles que giraven del carrer clave, tot i que un camioner que estava parat en el semafor ha estat el primer que ha arrivat a la noia.
Mentres la senyora del primer cotxe, la que quasi la atropella i jo la treiem del mig de la carretera, ja que la noia estava completament conscien i parlava, el senyor del segon cotxe regulava la circulació i el camioner despres de trucar a l'ambulancia, trucava a la policia.
Un cop la hem tingut a l'acera, li hem possat els peus en alt aprofitant el bordo de la casa de venda d'automobils que hi ha en aquella cantonada, l'hem calmada, li hem donat un mocador de paper i jo la he destapat una mica ja que duia molta roba i suava molt. Ens ha explicat com es deia, on vivia i li he deixat el meu mobil xq truques a la seva germana. Plorava ja que estava espantada i tremolava molt...jo nomes he atinat a acaronar-li el cabell mentres li deia que tot estava be i que ja venia l'ambulancia.

De seguida han aparegut unes veines: una senyora amb uns coixins, una senyora amb una manta, un senyor amb una ampolla d'aigua...
tambe un im_becil que li pitava al camioner perque estava bloquejant el carrer i ell no podia passar...

ha vingut la policia municipal que ha tractat a la noia amb molt de tacte, li han demanat permis per mirar el seu bolso i agafar el DNI...la ambulancia (encara que sembli mentira ) ha trigat 5 minuts...

mentrestant tothom que estavem amb ella hem tret el mobil i hem avisat que arribariem una mica mes tard...

quan la judith ha estat a l'ambulancia i a marxat, nosaltres tambe.

nos ens tornarem a veure possiblement amb cap de les persones, exceptuan les veines, que hem ajudat a aquesta noia que ha caigut rodona al ben mig de la carretera...pero us puc dir que per molt que ens intentin convecer del contrari la solidaritat existeix i les bones persones tambe.
no es el primer cop que hem trobo, malauradament,  amb la tessitura de tenir que ajudar amb algu  (a casa meva em diuen que porto la paraula solidaritat escrita al front!!!) pero avui quan marxava i recapacitava amb el que havia passat he pensat que si algun dia em passa res i estic sola, espero trobar-me amb gent anonima com la que m'he trobat avui. :yes:
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
Re: SOLIDARITAT AL CARRER
« Respondre #1 el: 27 de Novembre de 2007, 19:44:06 pm »
  :clap :clap Me alegro que todavia haya unión en este pais :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 27 de Novembre de 2007, 19:55:39 pm »
Bonica història amb final feliç i felicitats a tots els qui heu participat en ajudar aquesta noia  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 30 de Novembre de 2007, 18:51:08 pm »
Dins felicitats a tots. A veure si arriva el dia que no tingui sentit felicitar a ningú per això, però mentres tant l'alegro que hi hagi gent com vosaltres.

Una abraçada.
SANGUI