Autor Tema: Manuel ALMUNIA Rivero (2000-01)  (Llegit 51391 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re: Manuel ALMUNIA
« Respondre #60 el: 01 de Gener de 2008, 16:22:12 pm »
No es por meter cizaña, yo soy el primero que me alegro de ver a Almunia cada semana en La 2 cuando echan la Premier, pero no me negareis que la historia de Almunia es "insolita", como mínimo. Un jugador es cedido al CE Sabadell por el Osasuna, dónde hace 3/4 de temporada buenos (empezó como suplente de Jordi y creo que cogió la titularidad por expulsión o lesión de Jordi, no lo puedo asegurar pero creo que fue así), el Osasuna lo repesca y lo ficha inmediatamente el Celta (se armó un revuelo en Pamplona hasta tal punto que Almunia vino de nuevo a Sabadell a pasar unos días esperando que se tranquilizaran los ánimos por allí), en el Celta no juega demasiado y es cedido a diversos clubs de Segunda (Albacete, Recreativo y creo que haciendo alguna buena campaña en el Eibar consiguiendo el Zamora?), y lo ficha el ARSENAL, todo un equipazo, sin saber porqué y sin que los clubes españoles de primera se hubieran dado cuenta de su existencia, y dando la sensación de que no va a jugar casi nada, por no decir nada. Y poco a poco, va entrando en algunos partidos de primeras rondas de copas poco importantes de Inglaterra, luego empieza a hacer algunos partidos de champions aprovechando la tradición impuesta por Wenger de que el portero de Liga no juega la Champions y acaba siendo titular en todas las competiciones (o casi todas) por el "castigo" y algunas cagadas de Lehmann.

Dicho esto, que podemos decir? Que Almunia és uno de los mejores porteros del mundo, como para jugar en la selección inglesa o española? Yo creo que no, creo que es un muy buen portero que cumple, pero que no está entre los cinco mejores porteros de España y no creo que sea el mejor de la Premier. Y sinceramente, creo que las declaraciones de Almunia son dirigidas por su representante con el fin de levantar un rumor hasta ahora inexistente y para su propio beneficio, al que ha contribuído Wenger supongo que para dar un empujoncito a su jugador. ¿Quién pensaba en Almunia para la selección española teniendo a Casillas o Reina (y eso que a Reina tampoco lo tengo por excelente portero) hace cinco meses?. Con sus declaraciones lo único que consigue es postularse como candidato a la porteria inglesa y, o mucho me equivoco o tampoco la va a conseguir.

Creo que las declaraciones són desafortunadas e inoportunas (a caso Valdés, con la misma razón, a hecho algunas similares), algo subiditas y que no responden a ninguna posibilidad "real", sino que tienen el fin de crearla.

Dicho esto, vuelvo a repetir que yo soy el primero de alegrame en ver a Almunia cada semana en la Premier, y de saber de que le ha "tocado la loteria" al poder firmar un contrato con el Arsenal, poder jugar como titular y hacerlo de tal forma de no desentonar pero creo que no deberíamos dejarnos influenciar por sentimentalismos simplemente por que jugó con la camiseta arlequinada. ¿O a caso alguién pensaba que Almunia llegaría a jugar una final de champions cuando jugaba en el Sabadell?  ;)
« Darrera modificació: 01 de Gener de 2008, 16:35:17 pm per J.R.G. »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #61 el: 01 de Gener de 2008, 16:40:15 pm »
¿O a caso alguién pensaba que Almunia llegaría a jugar una final de champions cuando jugaba en el Sabadell?  ;)

yo me acuerdo, a la salida de los jugadores en Novelda, cuando nos clasificamos para el Play Off que le dije esta frase .. " Almunia vas a ser el mejor portero de España" a lo que el se puso a reir, ni el mismo se deberia pensar que llegaria tan lejos jeje
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #62 el: 01 de Gener de 2008, 21:15:15 pm »
J.R.G. te confundes de orden en su trayectoria...

Almunia vino cedido de Osasuna aquí, sí, y luego fichó por el Celta, pero en el Celta no jugó ni un minuto, todo fueron cesiones, y por este orden:

- Eibar en Segunda. Fue el Zamora, si no me equivoco.

- Recre en Primera. Jugo poco y con alguna que otra cantada.

- Albacete en Primera. Empezó de suplente, diria que se aprovechó de la lesión de Roa, y luego ya fue titular indiscutible. Ahí fue donde se fijó el Arsenal, y lo ficharon.

Que quizás tenga un gran representante? Pues no lo sé, pero que hizo muy buenas temporadas, aquí, en Eibar y en Albacete es innegable, como tampoco estuvo solo en segunda antes de ir al Arsenal como me pareció entender.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #63 el: 01 de Gener de 2008, 22:02:44 pm »
J.R.G. te confundes de orden en su trayectoria...

Almunia vino cedido de Osasuna aquí, sí, y luego fichó por el Celta, pero en el Celta no jugó ni un minuto, todo fueron cesiones, y por este orden:

- Eibar en Segunda. Fue el Zamora, si no me equivoco.

- Recre en Primera. Jugo poco y con alguna que otra cantada.

- Albacete en Primera. Empezó de suplente, diria que se aprovechó de la lesión de Roa, y luego ya fue titular indiscutible. Ahí fue donde se fijó el Arsenal, y lo ficharon.

Que quizás tenga un gran representante? Pues no lo sé, pero que hizo muy buenas temporadas, aquí, en Eibar y en Albacete es innegable, como tampoco estuvo solo en segunda antes de ir al Arsenal como me pareció entender.

Je, je, tienes razón llegó a jugar en primera como titular, y no esporádicamente como creía. Mi memoria es peor que la de la wikipedia (casi has parafraseado literalmente el artículo de Almunia). De todas formas, sólo jugó 25 partidos y en el Recre casi ni jugó.

Apenas tuvo tiempo de consolidarse en Primera y es a lo que vengo a referirme, Almunia tuvo mucha suerte de que un club como el Arsenal se fijara en él. Lo que es innegable es que la titularidad sólo se la ha dado Wenger y es porque se la ha ganado, pero que sea tan buen portero como para estar en España o en la inglesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 01 de Gener de 2008, 22:40:34 pm »
Precisament, en el futbol actual, és importantíssim tenir un representant amb contactes i amb capacitat de pressionar directius i entrenadors.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #65 el: 02 de Gener de 2008, 19:43:32 pm »
avui en el DS surt un article de l'Almunia on explica que a la revista oficial de l'Arsenal l'Almunia recorda els seus temps arlequinats i en parla molt be del seu pas pel nostre equip.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #66 el: 02 de Gener de 2008, 19:52:33 pm »
i encara hi ha gent que es pregunta per que el venerem com si fos un sant  :ostres   SENYORS ES QUE ALMUNIA ES UN SANT!!!!!! i tindriam que fer-li un altar al estadi  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #67 el: 02 de Gener de 2008, 19:54:19 pm »
jo penjaria el retall pero no se si es legal... ???

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #68 el: 02 de Gener de 2008, 19:57:32 pm »

diria k si k es legal sempre k posis la font d'on prové l'informació  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #69 el: 02 de Gener de 2008, 19:58:32 pm »
diria k si k es legal sempre k posis la font d'on prové l'informació  ;)

Apreciat company forero:

És correcte la teva apreciació.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #70 el: 02 de Gener de 2008, 19:58:49 pm »
umbria pots penjar-lo tranquilament nomes possa d´on has tret l´informacio i ja esta  :xin-xin
ens veiem el diumenge  ;)

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #71 el: 02 de Gener de 2008, 20:22:30 pm »
font: diari de sabadell 2/01/08

« Darrera modificació: 02 de Gener de 2008, 20:32:55 pm per umbria »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #72 el: 02 de Gener de 2008, 20:25:49 pm »
ALMUUUUNIAAA,ALMUUUNIAAAA  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Re: Manuel ALMUNIA (2000-01)
« Respondre #73 el: 08 de Gener de 2008, 14:42:18 pm »
 Segons els seguidors de l'Arsenal, Manuel Almunia segon millor jugador de l'equip al mes de Desembre.

Aupa Almunia !!!!  :oooooo:  :oooooo:

Aqui us deixo l'enllaç:

NOTÍCIA

« Darrera modificació: 08 de Gener de 2008, 19:59:34 pm per X-Men Aigua »
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #74 el: 08 de Gener de 2008, 21:50:00 pm »
ALMUNIA ES UN KRAK¡¡¡

po =men no entenc km de leibar es pot passar a l'arsenal, em vaig keda flipan kuan va pasa, no u entenc, es un salt mol bestia
VISCA EL SABADELL

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #75 el: 16 de Gener de 2008, 15:09:18 pm »
Per mi és una alegria inmensa cada dia que el veig jugar, perquè a part d'una magnifica temporada que va deixar a Sabadell es va portar d'una manera molt accessible com a persona.

I que el tio a jugat una final de Champions, que ven pocs poden dir-ho!!

Tota la sort del mòn, alguna vegada enrecordat de nosaltres i dona alguna entrevista per poder saber com estas, i si et faràs anglès!!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #76 el: 22 de Gener de 2008, 11:16:04 am »
Almunia torna a "pixar fora de test". Aquest noi està mal aconsellat i comença a guanyar-se mala imatge, tan a Espanya com a Anglaterra. No discuteixo si és bon porter o no, però està clar que amb comentaris així s'equivoca...

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/internacional/es/desarrollo/1080831.html

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #77 el: 22 de Gener de 2008, 12:49:13 pm »
Doncs jo no veig cap pixada fora de test en aquestes declaracions :S

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #78 el: 22 de Gener de 2008, 15:35:41 pm »
ni jo tampoc  :mmmm  es mes el trovo respetuos amb els porters espanyols dient que ara mateix a la seleccio hi han 2 grans porters  :xin-xin

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #79 el: 13 de Febrer de 2008, 18:59:25 pm »
Reobro el post per parlar dels fantasmes d'Almunia....

Ahir a "El larguero", van fer entrevistes amb els espanyols que estan al futbol angles...

Doncs Almunia, entre d'altres coses, va parlar dels extranys fenomens que succeeixen a casa seva....

aqui deixo el link...

http://www.cadenaser.com/deportes/audios/almunia-era-monje-candil-mano/csrcsrpor/20080213csrcsrdep_5/Aes/