Autor Tema: Manuel ALMUNIA Rivero (2000-01)  (Llegit 51369 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MARIO

• Aleví
  • Missatges: 36
  • Gènere: Masculí
Re: Almunia
« Respondre #100 el: 15 de Novembre de 2008, 18:19:41 pm »
A mi tambien me gusta el arsenal por almunia y por su futbol cuando jugaba aqui era impresionante lo que yo he visto para aqui uf tengo una foto con el de un desplazamiento al burriana una gran persona incluso estubo saliendo varios años con una sabadellense. tres puntos de oro me ha gustado mucho la actitud

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
Re: Manuel ALMUNIA (2000-01)
« Respondre #101 el: 25 de de 2009, 21:58:56 pm »
Almunia inicia los trámites para obtener la doble nacionalidad

http://www.marca.com/2009/03/25/futbol/futbol_internacional/espanoles_mundo/1238009738.html

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Almunia
« Respondre #102 el: 27 de de 2009, 11:43:00 am »
Despres de la victoria contra el Sant Andreu, ara a veure l'Arsenal a la2.
De moment Almunia ja ha fet dos bones parades i ha aturat un penalt.

He de reconeixer que de la lliga anglesa, jo soc de l'Arsenal per Almunia.
Es una llastima que a la tele no acostumin a dir que també va jugar al Sabadell, on t'han records va deixar d'aquella gran temporada.

Ara diuen que acabará a la selecció Anglesa. Es veu que s'ha casat amb una anglesa i que ja té la doble nacionalitat.
A mi m'agradaria mes que el truquessin de la selecció espanyola, però sense dubte allà estan mes necessitats de bons porters...

N'estàs segur d'això :icon_question: :mmmm
Crec que ni una cosa ni l'altra. La nacionalitat l'obtindrà pel temps que porta residint allà, però encara no la té, pel que tinc entès li donaran al gener de l'any vinent. I pel que fa a la seva dona, ja no m'atreveixo a dir res, però diria que continua sent 'la de tota la vida', que és de nacionalitat espanyola.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #103 el: 27 de de 2009, 16:05:47 pm »
Jo el tema de la novia potser si que me'l creuria, jo ser que quan va estar aquí se'l veina amb una noia que vivia a darrera de tribuna, en els pisos.
Fa una setmaneta a Don Balón van treure una foto d'ell i la seva parella passejant per Londres amb un g*s una mica ridicul... i aquesta noia no era la mateixa que tenia quan estava al Sabadell...

A part d'aquesta intrusió a la seva vida i que no m'agrada fer-ho especialment, desitjar-li tota la sort a ell (menys quan jugui contra el Manchester) i esperem que passi a la història a ser el primer porter no anglès a jugar amb la selecció (sergurament, no?)

I espero que alguna vegada es deixi caure per aquí o si més no digui alguna coseta de nosaltres!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Xandri

• Visitant
« Respondre #104 el: 15 de Juliol de 2009, 13:51:21 pm »
Almunia ja pot anar convocat amb la selecció anglesa. Capello està pensant de convocar-lo davant d'Holanda. :beer2

http://www.as.com/futbol/articulo/futbol-capello-podria-llamar-almunia/dasftb/20090715dasdaiftb_22/Tes

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Manuel ALMUNIA (2000-01)
« Respondre #105 el: 06 de Abril de 2010, 10:27:56 am »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #106 el: 06 de Abril de 2010, 16:05:07 pm »
Yo recuerdo un partido en Burriana, donde se jugó la segunda parte con niebla y no veas lo que llegó a parar. Para mi el mejor partido que hizo con nosotros, no se si algunos estabais presentes y os acordais.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #107 el: 06 de Abril de 2010, 16:23:48 pm »
Bon reportatge al diari El Punt, de Toni Padilla.

http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/48-barca/155151-el-llarg-cami-dalmunia-fins-a-la-porteria-de-lemirates.html

Diu César Ferrando en aquest article que ell el va descobrir en un Sabadell-Gandia i que ja el va impressionar. Aquest Sabadell-Gandia és aquell partit jugat a la NCA amb més d'onze mil persones al camp, que el Sabadell va guanyar per 1-0, amb gol in extremis (+- min.86) del "Motoret" Sala que va servir per arribar amb opcions de play-off a Novelda i que va acabar certificant el descens del Gandia. Mare meva, quins records...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #108 el: 06 de Abril de 2010, 18:02:10 pm »
Quin mega partit del nostre ex-jugador... BRAVO ALMUNIA!!

A veure si avui el pot repetir...  :trebol

Porto uns dies que no m'hi tret encara el 'pitet'... Tothom parla del partidas de l'Almunia i jo no perdo ocasio per recordar que es un ex-jugador del C.E. SABADELL!!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #109 el: 07 de Abril de 2010, 19:34:55 pm »
Menys mal que ho fas tu pk si fos per TV3  , encara estic esperant que comentin que ha jugat un any a un equip català

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #110 el: 07 de Abril de 2010, 20:33:57 pm »
Menys mal que ho fas tu pk si fos per TV3  , encara estic esperant que comentin que ha jugat un any a un equip català

Per Catalunya radio varen fer un petit reportatge de quan estava al Sabadell inclús va parlar el Mora que diu que ell el va fer debutar al Sabadell  :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #111 el: 07 de Abril de 2010, 23:59:34 pm »

Per Catalunya radio varen fer un petit reportatge de quan estava al Sabadell inclús va parlar el Mora que diu que ell el va fer debutar al Sabadell  :smile2:

A la COM, al programa del Sergi Mas, també vàren parlar amb Mora i va comentar que ell ja va veure que era un gran porter però que Jordi Martinez va començar la temporada com a titular perque va fer millor pretemporada però que de seguida va confiar amb el navarrés i que es va jugar un sopar dient-li que acabaria jugant a primera. Tothom s'apunta al carro, ara...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #112 el: 12 de Abril de 2010, 12:17:27 pm »
per a mi em quedu  amb el record del play off  i les seves aturades providencials,pero hi ha un fet que no m'agrada gens de l'almunia, el senyor que tenia el bar penya sabadell, "zeferino", cuan ell jugaba al nostre equip,tenia una relacio amb ell d'amistat  li feia menjar,i tenien una relacio molt intima, l'ajudaven en temes personals etç, cuan almunia va anar cap anglaterra, aquest senyor del bar el va trucar, i el porter, li va dir que no sabia qui era, aixo es veritat confirmat per aquest senyor i la seva familia, va ser per ells una desilusio,aquest senyor cuan ho explica,es nota que per ell va ser una marranada molt grossa
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #113 el: 13 de Abril de 2010, 09:15:08 am »
per a mi em quedu  amb el record del play off  i les seves aturades providencials,pero hi ha un fet que no m'agrada gens de l'almunia, el senyor que tenia el bar penya sabadell, "zeferino", cuan ell jugaba al nostre equip,tenia una relacio amb ell d'amistat  li feia menjar,i tenien una relacio molt intima, l'ajudaven en temes personals etç, cuan almunia va anar cap anglaterra, aquest senyor del bar el va trucar, i el porter, li va dir que no sabia qui era, aixo es veritat confirmat per aquest senyor i la seva familia, va ser per ells una desilusio,aquest senyor cuan ho explica,es nota que per ell va ser una marranada molt grossa

Home! No sé com va anar la cosa, però des de que l'Almunia va jugar al Sabadell fins que va anar a Anglaterra van passar tres anys, i si en aquells tres anys (en els que Almunia va jugar en Vigo, Eibar, Huelva i Albacete) no van mantenir cap contacte és provable que no se'n recordés o sospités del renascut interés per mantenir de nou el contacte. Ja dic, no sé com va anar la cosa però si no van mantenir la rel·lació d'amistat durant aquells tres anys intermitjos...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #114 el: 20 de Abril de 2010, 11:47:16 am »

Home! No sé com va anar la cosa, però des de que l'Almunia va jugar al Sabadell fins que va anar a Anglaterra van passar tres anys, i si en aquells tres anys (en els que Almunia va jugar en Vigo, Eibar, Huelva i Albacete) no van mantenir cap contacte és provable que no se'n recordés o sospités del renascut interés per mantenir de nou el contacte. Ja dic, no sé com va anar la cosa però si no van mantenir la rel·lació d'amistat durant aquells tres anys intermitjos...

Jo crec que no m'oblidaria d'algú que durant un any em va fer el dinar quasi a diari. Però per contrapartida sí que he de dir que l'any 2006 vaig anar a Londres i vaig poder assistir a un partit Arsenal-Watford gràcies a Almunia, que sí que es va recordar de mi i fins i tot em va aconseguir un parell d'entrades per aquell dia que, casualment, era el de la inauguració oficial, pel que no deuria ser fàcil aconseguir-les (ni que fora per un jugador) i menys si són per algú que fa més de 4 anys que ni veus.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #115 el: 09 de Desembre de 2010, 13:51:54 pm »
Segons el diaria As, Almunia està molt a prop de fixar pel Malaga en aquest pròxim mercat d'hivern.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

jordix

• Visitant
« Respondre #116 el: 11 de Desembre de 2010, 11:52:31 am »
no crec que hi vagi!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #117 el: 11 de Desembre de 2010, 14:32:13 pm »
no crec que hi vagi!
No m'extranyaria que tingués una oferta multimillonaria dels ''jeques'' àrabs aquells que presideixen el club.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

jordix

• Visitant
« Respondre #118 el: 11 de Desembre de 2010, 16:11:06 pm »
no crec que hi vagi!
No m'extranyaria que tingués una oferta multimillonaria dels ''jeques'' àrabs aquells que presideixen el club.

si pero canvia l'arsenal per el malaga... :Paletas: :Paletas:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #119 el: 15 de Desembre de 2010, 16:22:38 pm »
Almunia no està jugant últimament per una lesió d'una certa importància. Tot i que alguns mitjans han publicat que Arsène Wenger ja no hi confia i aquesta és la causa real de la seva baixa, sincerament crec que en Fabianski és molt menys garantia per tot un Arsenal. :mmmm
VISCA CATALUNYA!!!