Jo sóc dels que pensa que el nivell del grup III ha baixat i molt. Equips com barça b, terrassa, alacant o zaragoza b que es podrien considerar com a "gallitos" no em fan cap por, mentre que la resta, hospi, grama, badalona son de mitja taula, i no parlem ja de vilajoyosa, figeures, osca, alfaro, peralta, osasuna b que han de lluitar per no baixar. Amb això vull dir que la paraula exigir potser no seria la més correcta, degut a que els ultims 11 anys hem estat a 2a B, però si ser realistes i veure que tenim equip de sobres per estar entre els 4 de dalt. Si s'arriba a play-off el que vingui després ja es veurà.
De totes formes tinc el convenciment que amb el Mora estarem a play-off. I ho crec perque és un home que va només a buscar el resultat i a amarrar el resultat amb una fèrrea defensa. Crec que aquest any en tenim una de molt forta i el porter també ajuda. Crec que guanyarem molts partits per 1 a 0.
I el més important per ser a dalt és la Creu Alta. Guanyant el 90% de punts a casa ja en tindriem 50-51. Per arribar a play-off no caldria puntuar massa a fora!!
De totes formes, això només son especulacions, però si algun any hem de demanar i ser exigents amb l'equip és aquest!!
Salutacions