Autor Tema: Palafrugell - sabadell  (Llegit 6172 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Palafrugell - sabadell
« Respondre #20 el: 12 de Agost de 2005, 11:26:41 am »
l´ivan es molt bon jugador i millor persona.
jo  el conec de haber parlat amb ell varias vegades (inclus tinc una foto de ell amb la meva filla) i es un tio simpatic i amable com pocs. ojalá es quedi molts anys amb nosaltres i ajudi molt al equip per poder pujar a segona A. :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 12 de Agost de 2005, 11:45:04 am »
Completament d'acord amb en Pansobao,

el dia del xat amb ell ens va demostrar que és una persona del més normal i propera a qui se li vulgui acostar.

A part d'això em va sorprendre els seus coneixements sobre el club i la seva història :scut, que acostuma a ser un dels punts més fluixos dels jugadors :snore:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 12 de Agost de 2005, 12:18:27 pm »
Jo crec que akest any se'l tindrà més en compte per jugar de migcampista ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 12 de Agost de 2005, 12:34:44 pm »
Evidentment Hammouch jugarà al centre del camp acompanyant a Sergio Iglesias en el doble pivot!
De totes formes, penso jo també que pot jugar a moltes posicions, però si està gaires anys més amb nosaltres....... no sé, crec que voldrà dir que seguirem estant a 2a B. Ja sé que és un jugador estimat, però qualitat futbolística.... no n'hi veig massa. El que no se li pot negar és la màxima entrega, lluita i pundonor que molts dels seus companys en els últims anys no han demostrat. I també se'l veu molt integrat en el club. Un bon tio!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 12 de Agost de 2005, 12:38:57 pm »
Doncs jo no li recordo un sol partit dolent, la veritat :surprised:. D'espifiades poques i no acostuma a perdre la seva posició. Penso que és un jugador prou vàlid per Segona A.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #25 el: 12 de Agost de 2005, 12:53:27 pm »
jo diria que es un tio que esta on esta per la seva lluita i el seu caracter guanyador.
te raó el mutio que potser la segona A se li faria una mica gran (nomes ens hem de enrecordar que quan jugaba al terrassa i el equip va pujar li van fotre la patada) pero amb les seves ganes i caracter i estima al club, crec que podria estarse un parell de anyets al sabadell a segona A si pujessim  :yes:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #26 el: 12 de Agost de 2005, 18:18:58 pm »
Ja sé que és un jugador estimat, però qualitat futbolística.... no n'hi veig massa. El que no se li pot negar és la màxima entrega, lluita i pundonor que molts dels seus companys en els últims anys no han demostrat. I també se'l veu molt integrat en el club. Un bon tio!!
Jo estic totalment d'acord amb el Mutio, es molt bon tiu i no hi ha cap dubte que estima el nostre club, per això sempre tindrà el nostre respecte. Però això no vol dir que tingui que jugar sempre amb l'equip. Ara mateix hi ha molta qualitat a la plantilla, i ell, crec que no té massa. Al menys s'haurà d'esforçar i guanyar-se el lloc. No ens hem de confondre......que sigui bon tiu, no vol dir que jugui per nassos!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....