Realment alguns comentaris fan gràcia.....
De veritat algú pensa que és millor pel foro que hi hagi gent que deixi d'escriure. Doncs la resposta és NO
Com més opinions millor sempre que es fagin amb respecte.
Ara, de veritat alguns sembleu molt ingenus. No es tracta de ser d'idees fixes, sinó que es veu clarament quan hi ha un nou usuari registrat i comença a magnificar a un jugador EN CONCRET i en critica d'altres EN CONCRET.... vaja, crec que la cosa està ben clara. El foro és per parlar DE TOT el que envolta el club, no només per centrar-se en alguns en concret...... Vaja que dóna molt que pensar.
Mutio el q estàs dient és el que hauria de ser aquest fòrum, però no el q és.
Només cal fer una miradeta ràpida al fòrum per veure q molts post es desvien totalment del tema del propi post ( per exemple com aquest
) i moltes opinions no es valoren pel contingut sinó per si ho ha escrit un o altre.
Des del meu punt d vista el fòrum últimament a degenerat força, i crec q tots tindríem q reflexionar una mica ( jo m'incloc). No és normal q es crucifiqui a determinats usuaris com s'està crucificant, pel fet d q són més o menys optimistes amb el Sabadell, són de Barça o Madrid, o d'esquerres o dretes o bé aficionats d'altres equips q no són el Sabadell.
Pensa q si tothom fos tan radical alhora de participar en un fòrum això acabaria siguent una autèntica guerra amb conflictes personals per totes bandes.
No se... és la meva opinió i crec que la de molts usuaris.
A mi em preocupa bastant el fet de que un lloc de reunió d'una petita família arlequinada s'estigui convertint en una especie de xat amb amenaces,xuleries,burles,ironies i tot aquest tipus d'històries. I q la gent en comptes de sortir contents del fòrum surtin amb mala llet i pensant que tots plegats sóm una colla d'incivilitzats... en fi... recapacitem!! i q consti q no va per tu això Mutio eh! té contestat a tu però jo et tinc com un usuari força exemplar alhora d'opinar aquí.