Autor Tema: ALACANT - SABADELL  (Llegit 20243 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: ALACANT - SABADELL
« Respondre #160 el: 09 de Desembre de 2007, 20:09:08 pm »
home,seguns dieu molts,si pep pages no ves relliscat,o el gol del bordas no hagues entrat,ara estariem en zona alta-mitja,es a dir molt millor del que es pensava!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #161 el: 09 de Desembre de 2007, 20:11:00 pm »
No hi ha zona mitja-alta, ni zona baixa ni res, perque no hi ha distància entre aquestes. Està tot tan ajustat que realment, només podem fer un barem en forma de punts, no en forma de classificació a dia d'avui  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #162 el: 09 de Desembre de 2007, 20:13:47 pm »
ese es el problema que muchos creiais que esto era tercera división y que nos paseariamos por la categoria, pues no señores!!! nuestra liga esta en el sufrimiento, creo que tenemos equipo de sobras para salvarnos pero no para no sufrir, paciencia y trabajo y a animar cada domingo a los nuestros es lo unico que podemos esperar esta temporada
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #163 el: 09 de Desembre de 2007, 20:15:54 pm »
us recordo que el partit politic que hi ha al ajuntament te las mans lligadas per donar ajuts economics per culpa de no tenir majoria absoluta :ejem de totes maneras el problema economic fa molts anys que existeix
 :xin-xin

Aquest comentari pot voler dir que l´oposició està boicotejant iniciatives d´ajuda al club ?....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #164 el: 09 de Desembre de 2007, 20:17:14 pm »
animar sabemos de sobra que lo vamos a hacer,cuando hemos dejado al equipo solo??ojala se saquen la espina esta semana y ganemos!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #165 el: 09 de Desembre de 2007, 20:18:21 pm »
nomes et diré que hi han grups politics que pel sol fet que el senyor bustos digui A ells diuen B i si fos per alguns politics el sabadell tindria diners de sobra per fer un equip competitiu   :ejem
aixo si aquest mateixo grups demanen diners per que els Okupas tinguin Fancines y begudas gratis a las casas ocupadas

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #166 el: 09 de Desembre de 2007, 20:28:20 pm »
Aquest resultat és un pal... però perque no ho intentem mirar de manera diferent.

I no valen les excuses per explicar el 2n 5 a 0 de la temporada. S'han de buscar solucions.

Però si avui haguéssim perdut 2 a 0 jugant dignament tots diriem que era normal haver perdut a Alacant. Jo firmo perdre avui i guanyar al Denia diumenge vinent, que això si que és una final.

I d'això de xiular torno a preguntar.... de que serveix  :icon_question: Els jugadors saben que avui han sigut superats per tot arreu i que rebre 5 gols fa mal, però només i NOMÉS ells ens poden salvar d'un altre descens.

I dir-li a la directiva que busqui i trobi calers d'on sigui per reforçar l'equip. Sr. Soteras vostè va dir que fariem un equip per no diambular per 2a B. Demostri-ho.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• President
  • un camp de primera
« Respondre #167 el: 09 de Desembre de 2007, 20:33:17 pm »
nomes et diré que hi han grups politics que pel sol fet que el senyor bustos digui A ells diuen B i si fos per alguns politics el sabadell tindria diners de sobra per fer un equip competitiu   :ejem
aixo si aquest mateixo grups demanen diners per que els Okupas tinguin Fancines y begudas gratis a las casas ocupadas

Es a dir que per alguns "sabadellencs" és primer l´"empanada pseudoprogre" que puguin portar al cap que la promoció exterior de la ciutat.

Una dada a tenir en compte per quan toqui valorar-la, està clar....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #168 el: 09 de Desembre de 2007, 20:34:29 pm »
nomes et diré que hi han grups politics que pel sol fet que el senyor bustos digui A ells diuen B i si fos per alguns politics el sabadell tindria diners de sobra per fer un equip competitiu   :ejem
Es a dir que per alguns "sabadellencs" és primer l´"empanada pseudoprogre" que puguin portar al cap que la promoció exterior de la ciutat.
Una dada a tenir en compte per quan toqui valorar-la, està clar....

I l'acomodament en una butaqueta també conta...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #169 el: 09 de Desembre de 2007, 20:35:12 pm »
Això es veritat? Segur? Es pot confirmar d'alguna manera? Es força important això que dius eeh!  :beer2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #170 el: 09 de Desembre de 2007, 20:35:59 pm »
yo he posat alguna vegada una mentida al foro freak? tu em coneixes personalment ¿tu creus que menteixo?

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #171 el: 09 de Desembre de 2007, 20:38:03 pm »
El Sabadell no reberà mai diners del ajuntament, igual que l'època del Farrés, les ajudes que els hi pugui donar seràn, si voleu, quatre duros per netejar una mica "la façana", pintar cartells, etc.. és com el Banc de Sabadell i la Caixa de Sabadell, aquestes entitats locals, a penes saben que el Sabadell existeix, no els interessa invertir-hi diners a fons perdut perqué saben que hi perderàn,
Ja fa anys, amb el textil, les fàbriques si que hi deixaven diners, llavors erem "Ciudad piloto del deporte español", avui dia les coses han canviat i som conscients del que hi ha, encara gràcies de ser on som, i és més probable que ens tirem més anys a tercera que a segona B, per no dir segona A, però jo no deixaré d'anar-hi estiguem on estiguem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #172 el: 09 de Desembre de 2007, 20:39:10 pm »
yo he posat alguna vegada una mentida al foro freak? tu em coneixes personalment ¿tu creus que menteixo?
Nono!
Per això, dic que suposo que m'ho podràs demostrar, i espero que surti tot això a la llum aviat, seria un punt d'inflexió crec força fort, però si la gent no vol que surti, per molt que diguem no surtirà...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #173 el: 09 de Desembre de 2007, 20:41:44 pm »
nomes hem d´esperar al ple del dia 17 on s´expondrá el tema al ajuntament, allá sabrem quin grup politic vol posar diners i quin no, la llastima es que potser ningu ens enterarem, ojala el diari sabadell estigui allá en directe  :xin-xin

• President
  • un camp de primera
« Respondre #174 el: 09 de Desembre de 2007, 20:45:04 pm »

Quina és la proposta?   La presenta l´equip de govern?....

Desconnectat JeSuLy-69_HHVV

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
  • Hooligans Vallés - CE Sabadell SuPpOrTeRs
« Respondre #175 el: 09 de Desembre de 2007, 20:45:23 pm »
 :****

VERGONZOSO Y VERGONZOSA la imagen ke han dado "nuestros" futbolistas hoy en alicante... donde esta el HONOR y el ORGULLO de nuestro club y d esos jugadores?? en fin.. nada mas ke contar, este año vamos de cabeza a sufrir, por no dcir al descenso.. pero ueno ellos sabran ke hacen con nuestro club,
saludoss

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #176 el: 09 de Desembre de 2007, 21:06:19 pm »
nomes hem d´esperar al ple del dia 17 on s´expondrá el tema al ajuntament, allá sabrem quin grup politic vol posar diners i quin no, la llastima es que potser ningu ens enterarem, ojala el diari sabadell estigui allá en directe  :xin-xin

Tranquil, que ja buscarem com enterar-nos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #177 el: 09 de Desembre de 2007, 21:14:18 pm »
Jo nomes puc parlar des de la distància, i tinc que dir que el camp del Alacant es superdificil treure alguna cosa. I el gol en contra al minut 2 fa la resta.

Jo crec que aquest equip es per estar a la meitat de la taula, el que passa es que el 2-4 famos ens va fer somniar a tots de que es podria fer alguna cosa mes aquest any.

Per el que he llegit per aqui, es veritat que el ajuntament no posa diners? Jo ara puc parlar de Vilanova, que es on estic ara i el puc seguir des de mes aprop. Be, doncs aqui posen cada any 72.000 euros. Contant que Sabadell te 4 vegades mes d´habitants, es un club amb solera i es tindria que intentar pujar a 2ªA com a minim, es tindrien que rascar la butxaca, perque quan mes amunt estigui el equip mes prestigi tindrà la ciutat.

De totes maneres, a mort amb el equip. Al menys aquesta temporada que no es baixi de categoria. :scut :anims :bandera
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #178 el: 09 de Desembre de 2007, 22:05:29 pm »
Mare meva, ke esta passant aki!!!!!! k collons fem!!!! ostras tu aixo ya es... moya pensa el k fas tiu plega d'una vegada. Jo el diumenge no em deixare veure per l NCA home no passo fred per una colla de ganduls. El que no podem fer es anar el diumenge i aplaudir si ells no fan el que els hi toca yo no aplaudeixo a ningú esque aixo ja es desesperant.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #179 el: 09 de Desembre de 2007, 22:21:07 pm »
Mare meva, ke esta passant aki!!!!!! k collons fem!!!! ostras tu aixo ya es... moya pensa el k fas tiu plega d'una vegada. Jo el diumenge no em deixare veure per l NCA home no passo fred per una colla de ganduls. El que no podem fer es anar el diumenge i aplaudir si ells no fan el que els hi toca yo no aplaudeixo a ningú esque aixo ja es desesperant.
por muy gandules ke sean si no se va i se les anima el año ke biene volveremos a visitar la rapita, masnou, palafurgell etc etc :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros