No em sorprén gens aquest resultat.
Sabia que a camp de l'alacant puntuar era gairebé impossible i que si sortien enxufats ens podríem portar un carro de golets cap a casa.
La veritat és q fa jornades que es veia a venir q passaria això, ja va mig passar amb el Girona però clar ja sabem tots com va ser el partit i arbitratge, però avui no hi ha excusa, ens han passat per sobre. Fins aquí normal.
El que no trobo normal és l'actitud de l'equip q fins i tot a RS han parlat de poc "orgull propi", no m'agrada massa el rumb que està agafant l'equip, i penso que en les 2 jornades que queden abans d Nadal acabarem de tocar fons... em sembla q ens menjarem els turrons en zona descens tal com no volia, pero bueno, q ningú s'espanti!!
Queda més d mitja temporada i espero que les vacances de Nadal serveixin per a fer recapacitar als jugadors i que s'hi s'ha d fitxar es fitxi.
Jo el que no m'agradaria sentir a parlar més és de sí el Moya diu que quedarem entre els 8 primers de sí estarem a mitja taula alta. Ara sí que veiem clarament on està la nostra lliga, marqueu-vos com a objectiu ocupar la possició 13 o 14 i penso que ja hauríem salvat la temporada.... mirem avall senyors, q aquest any tenim la nostra lliga particular a la zona baixa.
portem 3 punts dels últims 15, o dit d'una altre manera 12 punts dels últims 39 possibles ( no arriva a punt per partit d mitjana....)
MÉS GANES I MÉS COLL......!!!!!