Autor Tema: ALACANT - SABADELL  (Llegit 20246 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: ALACANT - SABADELL
« Respondre #180 el: 09 de Desembre de 2007, 22:28:40 pm »
doncs jo si puc anire a aquest ple. dema  intentare informar-me a quina hora es i si esta obert al public.
si algu li interessa de venir que m'envii un privat.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #181 el: 09 de Desembre de 2007, 23:17:39 pm »
jo la veritat es que no se perque la gent s'enfada i s'indigna amb el partir d'avui. De veritat crèieu que el nostre equip podia treure res de bó al camp de L'alacant? Som el Sabadell, el resultat no em sorprèn gaire tenint en compte l'equip tan limitat que tenim.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #182 el: 09 de Desembre de 2007, 23:18:28 pm »
la questió no es perdre sino com s´ha perdut  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #183 el: 10 de Desembre de 2007, 09:07:33 am »
us recordo que el partit politic que hi ha al ajuntament te las mans lligadas per donar ajuts economics  per culpa de no tenir majoria absoluta  :ejem  de totes maneras el problema economic fa molts anys que existeix
 :xin-xin

Et recordo que ha tingut majoria durant 8 anys i lo unic que li ha interesat del sabadell son els seus propis interesos
sortir al diari.
sortir a la radio.
sortir a la tele.

Si volem ajuda del ajuntament, amb el Bustos ho veig dificil
VISCA EL SABADELL

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #184 el: 10 de Desembre de 2007, 09:11:41 am »
Si que crec que tindriem que tenir mes ajudes privades de empresas grans, que aqui al valles n`hi ha moltes i tenim un dels bancs mes importants de espanya
VISCA EL SABADELL

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #185 el: 10 de Desembre de 2007, 09:47:19 am »
author=TXURI-URDIÑAK
Et recordo que ha tingut majoria durant 8 anys i lo unic que li ha interesat del sabadell son els seus propis interesos
sortir al diari.
sortir a la radio.
sortir a la tele.

Si volem ajuda del ajuntament, amb el Bustos ho veig dificil
el bustos igual que tots els politics tenen que arribar a un consens inclus amb els del seu propi partit per pendre decissicion, company  ;)  no es tan facil que et deixin gastar diners en un equip de futbol inclus els teus propis companys de partit et poden fer la gitza per que no ajudis economicament , ara tenim una oportunitat si surt endevant la demanda d´ajuts (el dia 17 hi ha un ple per fer efectiva l´ ajuda) espero que tots i repeteixo TOTS els partits votin a favor de ajudar economicament al sabadell (sino quedarán vben retratats) i et puc asegurar que si fos pel bustos el sabadell ja fa temps que tindria una injeccio economica fa temps  :xin-xin
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2007, 10:48:37 am per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #186 el: 10 de Desembre de 2007, 10:00:13 am »
Amigo Txuri-Urdiñak, no es el momento de crear polemica, porque estamos todos juntos en este barco y tenemos de mirar de salvarlo como sea, pero no mientas, porque si solo tenemos que estar a espensas del alcalde mal vamos :beer2

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #187 el: 10 de Desembre de 2007, 10:40:31 am »
despues de pasar verguenza escuchando ayer el sabadell pues mi compañero vive y es de los del barrio de arriba, hay que reflexionar ya estamos tocados el infierno de los 4 ultimos a tiro de piedra y esta derrota va hacer mucho mucho daño, que opciones tenemos aguantar con este equipo? cambiar de entrenador? rascarse el bolsillo? haber ahora que vienen mal dadas que hace la directiva porque hasta ahora todo era casi bueno  :****
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

antcarcer

• Visitant
« Respondre #188 el: 10 de Desembre de 2007, 10:44:58 am »
despues de pasar verguenza escuchando ayer el sabadell pues mi compañero vive y es de los del barrio de arriba, hay que reflexionar ya estamos tocados el infierno de los 4 ultimos a tiro de piedra y esta derrota va hacer mucho mucho daño, que opciones tenemos aguantar con este equipo? cambiar de entrenador? rascarse el bolsillo? haber ahora que vienen mal dadas que hace la directiva porque hasta ahora todo era casi bueno  :****

Esa es la unica opción rascarse el bolsillo, pero cual? Ese es el dilema :beer2

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #189 el: 10 de Desembre de 2007, 12:53:24 pm »
Després tornar d'Alacant, i venir molt fotut, no tant pel resultat, si no per la imatge donada, i la sensació de que patirem i molt si juguem així.
Perdre a Alacant entrava a tots els pronòstics, però no fer-ho de la manera que s'ha fet. Al minut 4 dos gols en contra. La defensa molt passiva, absolutament lenta, sobretot els centrals, i els laterals desbordats sempre pels extrems de l'Alacant, si en Xavi Roca l'any passat ja tenia algun problema, doncs podeu imaginar lo d'ahir.
Antunez, sustituit al minut 33. Dit tot.
Ahir l'Alacant ens va mostrar les nostres "vegonyes" (que ja es veien en altres partits) i limitacions d'una manerra abrumadora.
En Fran hi posa ganes, però, que voleu que us digui, l'any passat jugava a primera catalana, i el Rico Pérez li va venir molt gran.
En Carrillo està pitjor que quan va venir del Granollers juvenil.
en resum, que vam demostrar que som un equip molt limitat i sense banqueta. (Comentar que l'Alacant, va deixar a Cañadas a la banqueta fins el minut 75, fixeu-vos en la diferencia)
El problema és per que no vam saber guanyar a Espanyol "B", Gavà, Eivissa, i això crea molts dubtes, ja que probablement amb 6 punts mes, estariem a una zona tranquila, i lo d'ahir no deixaria de ser un accident, però senyors, fa ja molts partits que les coses no rutllen, i amb això no vull que m'acusin de desestabilitzador, si no que senzillament manifesto la meva modesta opinió.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #190 el: 10 de Desembre de 2007, 13:44:29 pm »
Por em fa a mi el denia... :trebol :trebol :trebol

c***, és que no pot ser que ekipets del no res se'ns puguin passar per sobre amb un ekip com el nostre! D'acord que és lo que ens ha tocat amb el pressupost que tenim, molt be, però cagom lou, el que han de fer els jugadors és FOTRE LLENYA DURA  :**** :****(tan és si ens n'expulsen algun), i demostrar que akí el qui no lluita no aconsegueix res!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #191 el: 10 de Desembre de 2007, 14:09:20 pm »
Doncs jo ahir vaig passar per la fira de santa llucia i vaig veure uns caganers arlekinats.
Me'ls volia comprar, però ara crec que els hi regalaria a cadascun dels jugadors, UN CAGANER per cada un, no es pot anar a fer el pamplines a Alacant. Jo anirá al camp el diumenge i animaré com sempre però ara és el moment per crititcar la imatge donada i dir-los que han estat uns bons caganers.
Diumenge a animar i a veure si es millora, i si no durant la setmana que ve una pitada continua dilluns dimarts dimecres......fins diumenge que ve.
Jo que pensava que fariem 22 punts i ni aixó.
PU** M****.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Predathor

• Aleví
  • Missatges: 56
  • sabadell!
« Respondre #192 el: 10 de Desembre de 2007, 14:27:57 pm »
Si no tenian dinero para fichar en verano, o eso decian más vale que se rasquen el bolsillo porque han fichado a la purria que no querían los demás equipos.
Aquí hay que fichar gente de calidad,si creen que van a poder fichar a buenos jugadores dándoles miseria lo llevan claro.
Honor al Sabadell

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #193 el: 10 de Desembre de 2007, 15:09:30 pm »
Lo mejor que se puede hacer es pasar página a este partido lo antes posible y ponernos a pensar en como ganar a un Denia que está en racha y yo no me fio ni un pelo. Hay que darlo todo sobre el campo y dejarse la piel por el Sabadell y kien no se la deje, se le deja en el bankillo o no se le convoca y punto  :yes:.

Aki empiezan a haber unos jugadores apalancados en el puesto de titular y k no les vendría mal alguna vez ser suplentes para ver lo k se sufre desde el bankillo y asi se darían cuenta lo k les falta, les falta orgullo, pasión por el Sabadell y demostrar que lo dan todo en el campo eso es lo que falta a algunos echarle ganas y c****** al asunto k nos jugamos el descenso y los jugadores saben lo que cuesta subir de 3ª a 2ª B :****
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #194 el: 10 de Desembre de 2007, 15:28:50 pm »
Lo mejor que se puede hacer es pasar página a este partido lo antes posible y ponernos a pensar en como ganar a un Denia que está en racha y yo no me fio ni un pelo. Hay que darlo todo sobre el campo y dejarse la piel por el Sabadell y kien no se la deje, se le deja en el bankillo o no se le convoca y punto  :yes:.

Aki empiezan a haber unos jugadores apalancados en el puesto de titular y k no les vendría mal alguna vez ser suplentes para ver lo k se sufre desde el bankillo y asi se darían cuenta lo k les falta, les falta orgullo, pasión por el Sabadell y demostrar que lo dan todo en el campo eso es lo que falta a algunos echarle ganas y c****** al asunto k nos jugamos el descenso y los jugadores saben lo que cuesta subir de 3ª a 2ª B :****

Solo te voy a decir una cosa(de momento) cuando estás callado estas mejor :beer2

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #195 el: 10 de Desembre de 2007, 18:00:23 pm »
Ayer senti verguenza de escuchar lo que se escuchaba por la radio. Solo habia un equipo en el campo. T**** de mi que segui escuchando hasta el final diciendome a mi mismo que meteriamos el gol del honor. Solo con el empate hubiesemos subido al puesto 13 y de no haber perdido los 2 encuentros por 5 a 0 aun estariamos mas arriba. En fin mi gozo en un pozo.
Saludos y a por el denia a ver si por una vez le cortamos la racha nosotros a alguien.
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2007, 19:56:36 pm per mariokey »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #196 el: 10 de Desembre de 2007, 18:24:31 pm »
Se la cortaremos  ( la racha ). :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #197 el: 10 de Desembre de 2007, 18:34:26 pm »
Ahir a Alacant vaig tenir una de les pitjors sensacions que es pot tenir en un camp de futbol, perdere sense patir. La imatge i lactitut dels jugadors va ser lamentable. Jo crec que es la consequencia de tenir una plantillatan justeta en tots els sentits.
Crec que es bo que hagi passat ara i no dintre de dos mesos, es una pedra de toc masa estrident per negar el que tots creiem, s'ha de dur un parell de reforços adequats.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #198 el: 10 de Desembre de 2007, 23:54:50 pm »
Ahir que vaig tenir la desgracia de contemplar la imatge patetica que vem donar al Rico Perez, a la mitja part em van vindre ganes de fotre el camp del estadi, però el final em van convensa de que em cades fins el final, quan va acabar el partit em van vindre ganes de fotre el carnet a la basura i donar unes vacances al futbol, segurament com molts de vosaltres!!

Sort que avui me llevat mes optimista, esperem que no es torni a repetir una imatge tan lamentble com aquesta!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #199 el: 11 de Desembre de 2007, 14:53:12 pm »