BIENVENIDOS A LA NAVE DEL MISTERIO...
la historia és la següent ( almenys el que jo vaig entendre).
A l'any 1984 en un pis de Sabadell i vivia una parella amb una nena.
Aquella nena tenia la peculiaritat de que cada nit sentia gossssos plorant i soroll com de foc, de fet es veu que algunes nits també els veia aquests gossssos q es cremaven.
Els pares, evidentment no es van creure a la nena i la van dur al psicòleg.
Llavors no se que passa que el pare amb uns amics fan una ouija en el pis i acaven succeint coses paranormals ( el got es dispara sol cap a la pared) i vàries coses d'aquestes rares q diuen q passen amb la ouija....
total, que la cosa acaba en que el pare vista la obsessió de la nena i vist el q els passa amb la ouija decideixen marxar del bloc de pisos. Casualment, resulta ser que quan van a marxar del pis una veina els veu a marxar i els hi diu que si marxen per la história dels gosssos, ell es queda parat i la dona els hi explica que a l'any 1964 en aquell mateix pis i vivia un home mig boig amb gosssos i que una veina farta del soroll dels g***** va calar foc al pis provocant la mort de tots els gosssosi d'aquell home, i que des de llavors han passat vàries famílies vivint en aquell bloc de pisos i tenint que marxar pel fet de viure els mateixos succesos paranormals.....
La veritat és que mai arrivarem a sapiguer q tenen de certes o falses les històries de Cuarto Milenio.
A mi és un programa que sempre m'ha agradat però està clar q en moltes històries busquen els 3 peus al gat.