Autor Tema: REVISTA DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL  (Llegit 7503 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Nueva Revista OFICIAL CE Sabadell
« Respondre #20 el: 10 de Maig de 2007, 17:47:26 pm »
mirando el indice, la primera parte, ya se puede uno imaginar por donde van los tiros...y la última página, habla de "la fundació de l'esport sabadellenc"...y en este texto, no se menciona en ningún momento el c.e.sabadell...nada más da cifras sobre subenciones de el ayuntamiento o esta entidad... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 10 de Maig de 2007, 18:16:00 pm »
A mi el que em sorpren es q darrera de la portada han posat una foto de l'afició i que a sota han posat la foto de 6 tius molt lletjos, sobretot el segon començant per la dreta...  :ejem  És q no podrien haver posat la foto d'alguna de les xurris ben bones de les que es veuen pel camp cada diumenge?   :cheer   :cheer   :cheer

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #22 el: 10 de Maig de 2007, 18:24:33 pm »
Que grans que som.......us doneu compte que només critiquem, i dic només pq moltes vegades també m'hi incloc, totes les iniciatives que fan des del club, independentment de qui les faci o quina directiva hi hagi???????
Jo l'he rebut avui també i em sembla bona la idea.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 10 de Maig de 2007, 19:15:26 pm »
Si, però... s'ha presentat la revista?
Surt com a competència al Saballut?
Algú me la pot escanejar?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #24 el: 10 de Maig de 2007, 19:47:18 pm »
A mi em sona a k keden 17 dies per les eleccions... :ejem
Grada Jove - La Força Arlekinada

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #25 el: 10 de Maig de 2007, 19:54:15 pm »
io le rebut avuiii i es magnificaa

felixitatss directiva
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #26 el: 10 de Maig de 2007, 20:04:16 pm »
jo tb la e rebut, em sembla ben feta i tal.... pero...

em faig les mateixes preguntes kel company MurcianoSBD

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #27 el: 10 de Maig de 2007, 20:33:21 pm »
A mi me parece genial!!! y el segindo de la izquierda es mas guapo que el Brad Pit!!! con esa camiseta del Logic Control!!! ademas se le ve cuadrado!!!
Millor Seguidor

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #28 el: 10 de Maig de 2007, 20:50:33 pm »
Alguien que no sea de Sabadell ha recibido la revista? A mi no me llegó.  :beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #29 el: 10 de Maig de 2007, 20:59:52 pm »
Jo  ja fa dos o tres dies que la tinc... i hem va sorpendre molt veure-la, hem sembla bona idea, però crec que els jugadors ens els savem... i en veure-la pensava k era el Saballut amb altre nom però no! aixo a que es degut? ja dic bona iniacitva, però hem faig les mateixes preguntes que el Murciano!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 10 de Maig de 2007, 21:00:27 pm »
Alguien que no sea de Sabadell ha recibido la revista? A mi no me llegó.  :beer2

Visc a Castellar i no la he rebut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #31 el: 10 de Maig de 2007, 21:03:00 pm »
yo no la e rebut pero e vist una , i si ya tenim el seballut. perque fan aixo ara?? sense avisar ni res? em sembla que aixo son les eleccions , i una falta de respecte per al seballut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #32 el: 10 de Maig de 2007, 21:16:43 pm »
A mi m'agradat força, tot i que també m'ha sobtat a aquestes alçades.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #33 el: 10 de Maig de 2007, 21:25:15 pm »
yo no la e rebut pero e vist una , i si ya tenim el seballut. perque fan aixo ara?? sense avisar ni res? em sembla que aixo son les eleccions , i una falta de respecte per al seballut

Serem cavallers ;)Però ja us dic que aquesta revista que tenim tots serà l'única, ja que no es faran més números
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #34 el: 10 de Maig de 2007, 21:28:35 pm »
Doncs si es l'única, perquè no la van fer a principi de temporada? o sino que parli dels play-offs... per parlar-nos dels jugadors... que jo sàpiga ja els coneixem...  :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #35 el: 10 de Maig de 2007, 22:48:15 pm »
i arribat just amb una revista de propaganda del PSC que té la meteixa maquetacio que le revista del ajuntament

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #36 el: 10 de Maig de 2007, 23:02:36 pm »
Yo la recibi hayer y me parece una buena idea, por lo que comentais que ya tenemos el Saballut. recordaros que no todos los socios del Sabadell disponen de conexcion a internet, por lo que creo que si la revista se sigue haciendo seria un buen complemento ,asi de esta forma todos los socios tendrian de una manera u otra una revista.

Sobre la ide¡onidad de sacrala ahora, mejo hubiese sido sacarla a principio de temporada , pere El Saballut tambien ha salido por esta fechas y nadia ha comentado que tambien puiede ser una forma de hacer campaña politica hacia determinado partido politico , por que por la misma razon por que no se saco el Saballut a principios de temporada y se ha tenido que esperar a Abril para sacarla, con esto no quiero que entendais que critico la revista EL Saballut ,pues me parece una gran revista para todos los arlequinados.

Por ello ojala salgan mas revista del sabadell tanto en formato digital como en cualquier otro formato.

la meva sang és arlequinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #37 el: 10 de Maig de 2007, 23:09:11 pm »
Yo la recibi hayer y me parece una buena idea, por lo que comentais que ya tenemos el Saballut. recordaros que no todos los socios del Sabadell disponen de conexcion a internet, por lo que creo que si la revista se sigue haciendo seria un buen complemento ,asi de esta forma todos los socios tendrian de una manera u otra una revista.

Sobre la ide¡onidad de sacrala ahora, mejo hubiese sido sacarla a principio de temporada , pere El Saballut tambien ha salido por esta fechas y nadia ha comentado que tambien puiede ser una forma de hacer campaña politica hacia determinado partido politico , por que por la misma razon por que no se saco el Saballut a principios de temporada y se ha tenido que esperar a Abril para sacarla, con esto no quiero que entendais que critico la revista EL Saballut ,pues me parece una gran revista para todos los arlequinados.

Por ello ojala salgan mas revista del sabadell tanto en formato digital como en cualquier otro formato.

Varias cosas...

1- No creo que encontréis ni un solo indicio que lleve a pensar que El Saballut hace propaganda política de ningun partido político

2- El proyecto del Saballut no comienza en abril, sino que es una idea que llega a mis oidos hace mínimo 2 años de Manel Escribà, y que ante la imposibilidad (por los motivos que fuere) de poderla imprimir durante todo este periodo, en febrero decidimos hacerla en formato digital

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #38 el: 10 de Maig de 2007, 23:28:00 pm »

Varias cosas...

1- No creo que encontréis ni un solo indicio que lleve a pensar que El Saballut hace propaganda política de ningun partido político

2- El proyecto del Saballut no comienza en abril, sino que es una idea que llega a mis oidos hace mínimo 2 años de Manel Escribà, y que ante la imposibilidad (por los motivos que fuere) de poderla imprimir durante todo este periodo, en febrero decidimos hacerla en formato digital

No se si no me has entendido o no me he explicado Bien, (que sera lo mas seguro), cuando decia lo de hacer propaganda pilitica no me referia a que el Saballut la haga pues como bien dices no hay ningun indicio de de propaganda politica, lo que me referia era que porque se cuestiona que la revista que hemos recibido en casa si que sea acorde a un determinado partido politico, cuando yo por mi parte no lo veo por ningun sitio.

Sobre el Saballut volver a comentar que es una gran revista y ojala la proxima temporada estando en 2B , sea posible sacarla impresa para repartirla entre los socios del Sabadell
la meva sang és arlequinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #39 el: 10 de Maig de 2007, 23:29:13 pm »
Si, si, te había entendido perfectamente, quizás fui yo el que no me expresé bien. Era simplemente para aclarar lo que tu comentas, que es un supuesto, pero que no es cierto ;)