Autor Tema: PLE ARLEQUINAT EL DIA 17 A L'AJUNTAMENT ? SOM-HI !!  (Llegit 12716 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: El PP demana ajuda al CE Sabadell
« Respondre #60 el: 10 de Desembre de 2007, 17:52:12 pm »
el 16 es domingo !!!!!!   :smoking:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 10 de Desembre de 2007, 18:54:34 pm »
El plé municipal, és el dilluns, dia 17 de Desembre, però falta saber si el grup municipal del PP presentarà la moció, ja que encara que el Jordi Soriano vulgui, el seu partit no vol.

En breu, portaré notícies fresques...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: PLE ARLEQUINAT EL DIA 17 A L'AJUNTAMENT ? SOM-HI !!
« Respondre #62 el: 10 de Desembre de 2007, 19:03:15 pm »
que jo sapiga ( i m'he informat aquesta tarda)  de moment no esta en l'ordre del dia tocar cap punt referent al CES.
demà m'informaran ja que es fa el preliminar del ple, si existeix aquest punt.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #63 el: 10 de Desembre de 2007, 20:50:49 pm »
El plé municipal, és el dilluns, dia 17 de Desembre, però falta saber si el grup municipal del PP presentarà la moció, ja que encara que el Jordi Soriano vulgui, el seu partit no vol.
En breu, portaré notícies fresques...

sembla que no vaig gaire mal encaminat ¿no?  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 10 de Desembre de 2007, 23:10:14 pm »
sembla que no vaig gaire mal encaminat ¿no?  :ejem

No vas GENS mal encaminat... i al Bustos, li passa el mateix. El que passa és que hi ha gent que no ho entén. Es pensa que un alcalde/regidor fa el que li dona la gana i sempre està supeditat al partit.

Si no, entre Bustos, Soriano, Mena i un parell més que no em sé el nom... tindríem cada any una bona enxufada de calés...

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #65 el: 10 de Desembre de 2007, 23:23:32 pm »
Esta molt be que s'enrecordi del Sabadell, però segur que si fos l'alcalde ni s'enrecordaria del Estadi ni del Sabadell, el que vull dir es que es molt facil denunciar coses quan estas a la opoció i quan gobernas ni t'enrecordes del que havies dit!!!
Tot son paraules!!!
Doncs Roger treu-te la bena dels ulls perquè potser a Sabadell no, però a Tarragona i Terrassa no ploren tant pels calés ni tenen estadis municipals que cauen a troços. Està clar que aquí estem condemnats de per vida i més amb la gent sabadellenca que es preocupa més per les activitats culturals del okupes que per tenir simplement un equip de futbol competint amb altres equips de ciutats similars. Està clar que Sabadell no pot ser que sempre estiguem patint amb filials com Llevant B, Eibar B (fa uns anys), Espanyol B, Barça C (l'any passat) 2 categories per sota del filial del Málaga, per sota del  segon equip de Múrcia (Ciudad de Murcia), Tarragona, Terrassa, Elx, i un llarg etc. I ara ens fot una maneta el segon equip de la ciutat d'Alacant.
Honor al Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #66 el: 10 de Desembre de 2007, 23:28:07 pm »
Tranquilo Grimber, luego sale nuestro vice-presidente deportivo en el l'arlequinat como hoy, y dice que estamos en una buena situación, que tenemos estar contentos y que las instituciones apoyan al  :scut ...

:****   Y UNA m***** CONTENTOS, ESTAMOS MUUUY POR DEBAJO DE DONDE TENEMOS QUE ESTAR!  NO SOMOS UN CLUB DE 2aB, ESTO TENDRIA QUE HABER SIDO DE TRANSICION!   ESTOY HASTA LA P***A DE DIAMBULAR YA POR ESTA m***** DE CATEGORIA!   SALGAMOS DEL POZO YAAAA!     :paret
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2007, 23:34:40 pm per X-Men Aigua »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #67 el: 10 de Desembre de 2007, 23:37:32 pm »
Tranquilo Grimber, luego sale nuestro vice-presidente deportivo en el l'arlequinat como hoy, y dice que estamos en una buena situación, que tenemos estar contentos y que las instituciones apoyan al  :scut ...

:****   Y UNA m***** CONTENTOS, ESTAMOS MUUUY POR DEBAJO DE DONDE TENEMOS QUE ESTAR!  NO SOMOS UN CLUB DE 2aB, ESTO TENDRIA QUE HABER SIDO DE TRANSICION!   ESTOY HASTA LA POLLA DE DIAMBULAR YA POR ESTA m***** DE CATEGORIA!   SALGAMOS DEL POZO YAAAA!     :paret

Jo he apagat la tele quan, ara no estic segur de quin jugador era, deia sense cap tipus de vergonya que "tots sabem que la permanència és molt complicada però ho aconseguirem". No amb aquestes paraules exactes però ha dit això i quan ho he escoltat he apagat la tele. A la m**** ja tots. Millor que agafin jugadors amb físic de g*s de pressa i sense tècnica i simplement a lluitar cada partit i ja està!!!
SOM UN EQUIP DE MANTEGA !!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #68 el: 11 de Desembre de 2007, 00:03:16 am »
Algu sap a quina hora serà? si podra assitir?
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #69 el: 11 de Desembre de 2007, 09:24:11 am »
Algu sap a quina hora serà? si podra assitir?

Els plens municipals són l'últim dilluns de cada mes a les 7 de la tarda.
Com que el dilluns 31 és el dia que és i el 24 tres quarts del mateix (a part d'un pont de nassos), s'ha passat el ple al dia 17 -com ja heu dit sobrades vegades-.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #70 el: 11 de Desembre de 2007, 10:53:54 am »
pues a concentrarse toda la gente que pueda,y a dar guerra en la plaza del
ayuntamiento,haber si nos hacemos sentir un poco :****

joseph

• Visitant
« Respondre #71 el: 11 de Desembre de 2007, 20:28:05 pm »
A ver no veais fantasmas donde no los hay, primero que no hay elecciones municipales a la vista, que son las únicas que podría salir el mismo beneficiado, y si lo hubiera dicho por ejemplo un actor luego si nos parecería válido?
Siempre hemos dicho que la ciudad no se implica, pues yo aplaudo el gesto de este hombre y pensar que mi voto es muy contrario a las ideas de esa formación politica.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #72 el: 12 de Desembre de 2007, 08:46:50 am »
A ver no veais fantasmas donde no los hay, primero que no hay elecciones municipales a la vista, que son las únicas que podría salir el mismo beneficiado, y si lo hubiera dicho por ejemplo un actor luego si nos parecería válido?
Siempre hemos dicho que la ciudad no se implica, pues yo aplaudo el gesto de este hombre y pensar que mi voto es muy contrario a las ideas de esa formación politica.

compañero no creo que nadie este en contra de la idea, venga de donde venga, lo importante es que el ayuntamiento ponga mas dinero y ya está  :beer2

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #73 el: 12 de Desembre de 2007, 19:39:25 pm »
m'han comentat q en principi no es preveu que hi hagi cap punt que tracti del sabadell en el proper ple.
si hi ha algu q tingui un altre informacio...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #74 el: 12 de Desembre de 2007, 19:44:31 pm »
DONS SEMBLA QUE EL QUE VA DIR EL SENYOR SORIANO ERA UNA VERITAT A MITGES ¿NO? :ejem
llastima que no estgui aqui el ripolletenc per que ens expliques alguna coseta mes

antcarcer

• Visitant
« Respondre #75 el: 12 de Desembre de 2007, 19:48:22 pm »
m'han comentat q en principi no es preveu que hi hagi cap punt que tracti del sabadell en el proper ple.
si hi ha algu q tingui un altre informacio...

Este es el problema principal de esta ciudad, mucho bla-bla-bla y a la hora de la verdad caca de la vaca :ko

Pero este señor ya ha echo su propaganda propia saliendo en varios periodicos nacionales  :veryangry:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #76 el: 12 de Desembre de 2007, 20:00:56 pm »
DONS SEMBLA QUE EL QUE VA DIR EL SENYOR SORIANO ERA UNA VERITAT A MITGES ¿NO? :ejem
llastima que no estgui aqui el ripolletenc per que ens expliques alguna coseta mes

haviam... es la informació que m'han donat i que ve de primera ma...potser algu en te un altra que contradigui la meva...
aquesta persona tambe em va comentar que de vegades es toquen punts al ple que no estan fitxats previament, podria donar-se el cas...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 12 de Desembre de 2007, 20:16:16 pm »
haviam... es la informació que m'han donat i que ve de primera ma...potser algu en te un altra que contradigui la meva...
aquesta persona tambe em va comentar que de vegades es toquen punts al ple que no estan fitxats previament, podria donar-se el cas...

Umbria, és tot correcte el que dius.
Però per el que sé, la proposta del Sr. Soriano no va caure gaire bé dins el seu partit i si no és a títol personal, crec que no s'arriscarà a parlar del tema.

Igualment, i com tu dius, en aquest plé, podria haver alguna sorpresa al respecte...  ;)

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #78 el: 12 de Desembre de 2007, 21:37:59 pm »
buenas moches acabo de hablar con ripolletenc y esto es lo que me ha dicho :hasta el proximo viernes no se sabra con certeza absoluta si finalmente se presenta la nocion aunque hay buenos augurios al respecto.ok si quereis sabrer mas preguntar

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #79 el: 13 de Desembre de 2007, 10:06:48 am »
em fa por que ens utilitzin com a moneda de canvi o "arma arrojadiza", i m'explico...

El PP amenaça als que manen amb que el divendres treura el tema del sabadell, tema en el que en principi totes les ideologies no han d'estar en contra, (no conec cap partit ke posi als seus estatus "no ajudem al futbol local"), i que per tant serà incomode de tractar, i encara mes dexplicar als aficionats el pq no volen posar €.

Tambe son conscients de que si anuncien que treuran el tema, hi haura gent que anirà, i que per tant, hi haura polemica (o almenys més polèmica de la normal...), cosa que no interesa, i menys en un tema que suposadament totom vol un mateix objectiu...

Anant al gra....

Em sembla ke aixo acavara amb.... jo no trec el tema del sabadell i tu a canvi em dones/fas/votes allo altre ke tenim pendent... i deixem el futbol per a més endevant.....

es podria dir ke ens utilitzen? ke som una mena de "moneda de canvi"....

tot aixo ha estat una maniobra publicitaria i per kedar be per part del PP?

Doncs si no treuen el tema el div, per mi la resposta sera SI.