Jo els ultims 2 anys, anava a sopar a casa un amic i després navem al Standard / Blas i finalment a Paladium eren 45 euros 8 cubates que no esta gens malament xDD aquest any encara no se que farem pero suposo que acabarem a la sala petita de Paladium i la previa no se si la farem a casa d'algun amic o algun pub de la ZH
8 cubates?
carai si que vas fort PIPO, t'haurem de fitxar pels Foreros B!! jejejeje, clar 5-6 cubates de Standart+ Blas i 2-3 de Paladium no?
A mi la alternativa d'anar a l'Standart la vaig fer un any que podies entrar a més a més de l'Standart al local q em sembla q ara és el Mixuminonegro, abans es deia d'una altre manera, allà m'ho vaig passar bastant bé.
Ara no opto per aquesta opció perq a mi el Blas Blas és un local q mai m'ha agradat i molt menys per passar-hi una nit, i l'Standart tmb s'em queda petit a mi, m'agraden els locals més grans.
També volia comentar que em vaig enterar ahir q un altre nou local q han d'obrir aquesta setmana a la hermetica "My Space" resulta q és l'antic D&D, tmb serà un local de música house.
Osigui q suposo q l'entrada aquest any del Grup Sweet Box serà: Bora Bora, Dalai i My Space ( amb possibilitat de Drinking).
Una altre alternativa q pot estar bé aquest any serà la del Jetset. Jo allà vaig passar un cap d'any quan era el Malalts de Festa i bueno va sta força bé... la única cosa q tenies q anar al carrer a fer les teves necessitats perq al lavabo hi havia cues de 30-45 minuts.... és lo q té només haver un WC en un lloc amb tanta gent....
I pels rumberos, Costa sur possa les entrades a 15 € anticipades ( 2 consumicions ) o bé 18 € (2 consumicions) la mateixa nit.