Autor Tema: Què faran la nit de Cap d'Any els Foreros?  (Llegit 7310 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
Què faran la nit de Cap d'Any els Foreros?
« el: 11 de Desembre de 2007, 17:56:26 pm »
Queden 20 dies justos per a celebrar el Cap d'Any.
Per curiositat, estaria bé que cadascú digués on pensa passar la nit durant o després de menjar-se el raïm  ;D.

Jo encara no ho tinc clar, sóc dels que es decideixen bastant a última hora però que suposo que acabarem sortint per la ZH com cada any. No és una nit per anar gaire lluny ( i menys ara de la manera que s'han possat amb els controls d'alcoholemia).
Provablement acabi al Bora Bora com els 2 últims anys. Allà ja saps el què hi ha, i almenys no tens que estar tancat tota la nit al mateix lloc perq pots anar a les 3 discoteques Bora- Dalai- D&D ( potser aquest any afegeixen el Drinking), així tmb quan surts d'una discoteca a l'altre fem paradeta al cotxe per fer uns tragos... :pilotasso... al matí a esmorzar a l'Urpí i cap a casa!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
  • Gènere: Masculí
Re: Què faran la nit de Cap d'Any els Foreros?
« Respondre #1 el: 11 de Desembre de 2007, 19:21:43 pm »
 :pilotasso
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2007, 00:50:04 am »
Jo els ultims 2 anys, anava a sopar a casa un amic i després navem al Standard / Blas i finalment a Paladium eren 45 euros 8 cubates que no esta gens malament xDD aquest any encara no se que farem pero suposo que acabarem a la sala petita de Paladium i la previa no se si la farem a casa d'algun amic o algun pub de la ZH :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 12 de Desembre de 2007, 13:05:27 pm »
Jo els ultims 2 anys, anava a sopar a casa un amic i després navem al Standard / Blas i finalment a Paladium eren 45 euros 8 cubates que no esta gens malament xDD aquest any encara no se que farem pero suposo que acabarem a la sala petita de Paladium i la previa no se si la farem a casa d'algun amic o algun pub de la ZH :xin-xin

8 cubates?  :o :o :o :o :o carai si que vas fort PIPO, t'haurem de fitxar pels Foreros B!! jejejeje, clar 5-6 cubates de Standart+ Blas  i 2-3 de Paladium no?

A mi la alternativa d'anar a l'Standart la vaig fer un any que podies entrar a més a més de l'Standart al local q em sembla q ara és el Mixuminonegro, abans es deia d'una altre manera, allà m'ho vaig passar bastant bé.
Ara no opto per aquesta opció perq a mi el Blas Blas és un local q mai m'ha agradat i molt menys per passar-hi una nit, i l'Standart tmb s'em queda petit a mi, m'agraden els locals més grans.

També volia comentar que em vaig enterar ahir q un altre nou local q han d'obrir aquesta setmana a la hermetica "My Space" resulta q és l'antic D&D,  tmb serà un local de música house.

Osigui q suposo q l'entrada aquest any del Grup Sweet Box serà: Bora Bora, Dalai i My Space ( amb possibilitat de Drinking).

Una altre alternativa q pot estar bé aquest any serà la del Jetset. Jo allà vaig passar un cap d'any quan era el Malalts de Festa i bueno va sta força bé... la única cosa q tenies q anar al carrer a fer les teves necessitats perq al lavabo hi havia cues de 30-45 minuts.... és lo q té només haver un WC en un lloc amb tanta gent....

I pels rumberos, Costa sur possa les entrades a 15 € anticipades ( 2 consumicions ) o bé 18 € (2 consumicions) la mateixa nit.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 12 de Desembre de 2007, 14:12:31 pm »
Si, eren 5 de la festa Standard / Blas i 3 de Paladium, pero bueno ja començavem a les 12:30 o aixi i durant el sopar tampoc bebiem molt per agafar forçes jejeje no se aquest any com ho faran, que Paladium estigui dividit en 2 no em convenç per un cap d'any ja que igual no s'hi cap en cap de les 2 sales i el Standard ja no es lo que era, ara cada dissabte esta força buit.
Un drinking + Paladium estaria bé,dissabte passat hi vaig estar i el local esta força bé, pero es que per cap d'any esta tot plè, casi que prefereixo que sigui un dissabte normal per sortir que no pas que sigui cap d'any, massa agobio de gent a la meva edat jajaja  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 12 de Desembre de 2007, 14:23:26 pm »
Si, eren 5 de la festa Standard / Blas i 3 de Paladium, pero bueno ja començavem a les 12:30 o aixi i durant el sopar tampoc bebiem molt per agafar forçes jejeje no se aquest any com ho faran, que Paladium estigui dividit en 2 no em convenç per un cap d'any ja que igual no s'hi cap en cap de les 2 sales i el Standard ja no es lo que era, ara cada dissabte esta força buit.
Un drinking + Paladium estaria bé,dissabte passat hi vaig estar i el local esta força bé, pero es que per cap d'any esta tot plè, casi que prefereixo que sigui un dissabte normal per sortir que no pas que sigui cap d'any, massa agobio de gent a la meva edat jajaja  :xin-xin

standard y blas, 5 cubates, tot per uns 25 euros si no recordo malament, el meu primer cap d'any k vaig sortir per la zona hermetica  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 13 de Desembre de 2007, 12:11:14 pm »

standard y blas, 5 cubates, tot per uns 25 euros si no recordo malament, el meu primer cap d'any k vaig sortir per la zona hermetica   ;D

si empezamos y así estamos ahora eh!... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #7 el: 13 de Desembre de 2007, 23:02:33 pm »
 :**** :**** :**** :****currarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 16 de Desembre de 2007, 15:57:23 pm »
ayer estuve en el bora, y la oferta para año nuevo es...
-30€
-3 cubatas
-4 discotecas...(bora, dalai, D&D, drinking)

creo que yo ya tengo contratada mi fiesta de fin de año...

pd:anticipadas las entradas 30€, en el padockbulebard, y nosé en que sitios más... :boig
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #9 el: 17 de Desembre de 2007, 18:32:03 pm »
-30€
-3 cubatas

pd:anticipadas las entradas 30€, en el padockbulebard, y nosé en que sitios más... :boig

Efectivamente Resistencia Arlekinada, en la web del Bora ya informan de que puedes comprar tu entrada anticipada de fin de año al precio de 30 € ( 3 consumiciones, 4 regalos y 4 locales para poder ir: Bora, Dalai, Myspace y Drinking).
Los sitios para recojer las entradas son: PADDOCK, BARICENTRO,SERVICAIXA y en las 4 salas.

Otras ofertas de fin de año:

STANDART & BLAS BLAS:   5 consumicions ( 20 € fins el dia 24 de desembre, del 25 al 28 de desembre 25 € i del 28 al 31 de desembre, i mateixa nit a 30 €).

LA BOTELLITA I LA PLATA : entrada gratis toda la noche.

PALADIUM: 2 consumicions, cava, cotilló,xocolata i melindros  :laugh:  25 €. (demanar-les a la web)

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 17 de Desembre de 2007, 21:39:06 pm »
-30€
-3 cubatas

Efectivamente Resistencia Arlekinada, en la web del Bora ya informan de que puedes comprar tu entrada anticipada de fin de año al precio de 30 € ( 3 consumiciones, 4 regalos y 4 locales para poder ir: Bora, Dalai, Myspace y Drinking).
Los sitios para recojer las entradas son: PADDOCK, BARICENTRO,SERVICAIXA y en las 4 salas.

Otras ofertas de fin de año:

STANDART & BLAS BLAS:   5 consumicions ( 20 € fins el dia 24 de desembre, del 25 al 28 de desembre 25 € i del 28 al 31 de desembre, i mateixa nit a 30 €).

LA BOTELLITA I LA PLATA : entrada gratis toda la noche.

PALADIUM: 2 consumicions, cava, cotilló,xocolata i melindros  :laugh:  25 €. (demanar-les a la web)

Pa que luego digan que no es la mas "pija"... :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #11 el: 17 de Desembre de 2007, 23:17:43 pm »
esta claro toni, que tenemos contratada la entrada jajaja,  :surprised: que caminata espera ese dia  :bigcry: xDDD

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 17 de Desembre de 2007, 23:19:29 pm »
esta claro toni, que tenemos contratada la entrada jajaja,  :surprised: que caminata espera ese dia   :bigcry: xDDD

segun como se mire me da que sera "divertida"... :pilotasso
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 20 de Desembre de 2007, 08:20:19 am »
Des de fa 2 mesos uns amics i jo tenim llogada una casa rural, prop d'Olot. Serem uns 15 allà des del dissabte 29 a l'1 de gener.

Vaya festival xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 31 de Desembre de 2007, 15:22:06 pm »
Alguna novetat o nova suggerencia a poques hores de despedir l'any?  :mmmm

:nadal1  :beer2  :nadal1
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Ferni

• Visitant
« Respondre #15 el: 31 de Desembre de 2007, 15:38:54 pm »
Alguna novetat o nova suggerencia a poques hores de despedir l'any?  :mmmm

:nadal1  :beer2  :nadal1

sí.....

-Dsigual ( Sta Susanna) 20 €, 1 consumició, sessió trancera a càrrec de Jimmy Kold i Pachon!!  :veryangry: :veryangry: :veryangry: :veryangry: quines ganes venen d'anar-hi!!!!  mentre uns escolten bona música els altres ballarem el "Requeson"... :-[ que mal repartit està el món.

- Chasis (Mataró) 20 €, 2 consumicions, Ruben XXL, XAVi BCN, Dj Nau, Joan Creus, Ricardo F.....  no és cap mala proposta tampoc.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #16 el: 31 de Desembre de 2007, 16:16:03 pm »
Doncs jo vaig a SHE (Vilassar de Mar) - 25 € - 2 consumicions + cava, reposteria i raïm
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #17 el: 31 de Desembre de 2007, 18:46:26 pm »
vigileu amb el coche,que avui y hauran molts controls!! :borratxo
SOM DE 2a A!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #18 el: 31 de Desembre de 2007, 18:52:21 pm »

yo ya he inchado las ruedas de la bici para ir de fiesta en bicicleta, así no t multan no?
Sinó me pillo el monopatín.  :nadal3
Bebio drogao y en bici, rollo Ullrich!!!  :laugh: :laugh:

Haber cuantos foreros veo desayunando en el Urpí mañana eh!  8) veremos los ojos de la gente como están...  :o :o :o :pilotasso :pilotasso

Yo no diré eso de si bebes no conduzcas, digo directamente que no conduzcais......

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #19 el: 31 de Desembre de 2007, 19:03:50 pm »

yo ya he inchado las ruedas de la bici para ir de fiesta en bicicleta, así no t multan no?
Sinó me pillo el monopatín:nadal3
Bebio drogao y en bici, rollo Ullrich!!!  :laugh: :laugh:

Haber cuantos foreros veo desayunando en el Urpí mañana eh!  8) veremos los ojos de la gente como están...  :o :o :o :pilotasso :pilotasso

Yo no diré eso de si bebes no conduzcas, digo directamente que no conduzcais......

si quieres te alquilo mi patinete electrico ::)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL