Autor Tema: Què faran la nit de Cap d'Any els Foreros?  (Llegit 7304 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Què faran la nit de Cap d'Any els Foreros?
« Respondre #20 el: 31 de Desembre de 2007, 19:29:26 pm »
aquest any toca a casa...venen els nostres amics a sopar, aixi q porto tot el dia cuinant!!!! pero val la pena xq ens ho pasem super be!

als que sortiu aquesta nit...vigileu molt amb el cotxe, no voldria veure noms en negreta al forum xq algu "s'ha donat de baixa"

lopart anims i q sigui lleu!!!

a tots els demes...mil muaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #21 el: 01 de Gener de 2008, 08:20:29 am »
 :Hecho_polvo:  !!!!      :-X
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 01 de Gener de 2008, 11:22:25 am »
BUENA NOCHE!!!  EH MURCI?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ya nos explicaras y tal.....
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Ferni

• Visitant
« Respondre #23 el: 01 de Gener de 2008, 13:10:39 pm »
No estubo nada mal la noche de fin de año la verdad.
Empezamos en el Dalai, seguimos en el Bora y nos pasamos un ratillo por el Drinking.

Me gustó bastante el Dalai, el ambientillo y la música están mucho mejor que el Bora, no hay tanto cachorro como en el Bora y bastante ambiente femenino  :cor :cor.

Dsp el Bora mucho mas lleno de lo q pensaba, había poco margen de maniobra y había que hacer cola hasta para dejar el vaso.... lo d siempre...

Y bueno el Drinking me sorprendió mas que nada por las dimensiones del local, ese local empiezas a andar y no acabas nunca, es muy largo, lo q bueno el ambiente es mas bién Bora Bora y tampoco me acaba de convencer para pasar una noche entera allí, no creo q lo pise muchas veces...

En fin... estubo mejor de lo q pensaba la noche, acabamos en el Urpí para variar desayunando, y nada "tempranito" a casita..  ;D

Por cierto.... FELIZ  AÑO NUEVO A TODOS LOS FOREROS!!! espero q la resaca sea leve!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 01 de Gener de 2008, 15:40:55 pm »
para colas en el Urpi tambien !, madre mia estaba ahi medio sabadell jeje, por suerte pudimos pillar mesa y tomar un cafecito para ir a dormir mas relajado xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Ferni

• Visitant
« Respondre #25 el: 01 de Gener de 2008, 15:58:56 pm »
para colas en el Urpi tambien !, madre mia estaba ahi medio sabadell jeje, por suerte pudimos pillar mesa y tomar un cafecito para ir a dormir mas relajado xD

no se a quina hora hi has anat PIPO però jo a quarts de 8 no he hagut de fer pas gaire cua per a demanar. Altres anys era un auténtic caos, però que avui, potser perq era una mica més tardet (em sembla q obren a les 6) doncs pràcticament no em fet cua i fins i tot em trobat taula per a seure.... déu dependre de la hora que hi vagis suposo.
Déu ni do les cares q fotíem tots a l'Uprí mare meva!! jejeje, jo q em pensava q era l'únic....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #26 el: 01 de Gener de 2008, 16:09:10 pm »
doncs juraria que també era sobre quarts de vuit, he arribat a casa gairebé a les 9, o sigui que mes o menys seria aquesta hora, potser es que els meus amics van tardar molt a demanar, jo vaig arribar i vaig veure una tauleta i em vaig assentar corrents jeje, i des d'alla divisava moltissima gent, en fi per la meva part no es que hagi sigut el millor cap d'any de la meva vida, pero va estar bastant be.  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #27 el: 01 de Gener de 2008, 16:47:35 pm »
No se que le ve todo el mundo al Urpí....    :ko    Se puede desayunar en muchos sitios, y sin tanta gente....    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Ferni

• Visitant
« Respondre #28 el: 01 de Gener de 2008, 17:53:58 pm »
No se que le ve todo el mundo al Urpí....    :ko    Se puede desayunar en muchos sitios, y sin tanta gente....    ;)

es un clásico el Urpí Murciano... además q no t pienses q un dia 1 de enero te abren muchos sitios para desayunar a las 6 de la mañana... serán contados los sitios abiertos, y allí si pillas mesa se está muy bién....
El bocata que me zampé de lomo con queso fué espectacular y sienta de maravilla a las 8 de la mañana.... ;D... lo q pasa q cuando tube q pedir sin querer le dije un Jack Daniels cola, cuando quería un simple bocadillo.. sería la costumbre de pedir toda la noche lo mismo...  :ejem

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 01 de Gener de 2008, 18:06:35 pm »

es un clásico el Urpí Murciano... además q no t pienses q un dia 1 de enero te abren muchos sitios para desayunar a las 6 de la mañana... serán contados los sitios abiertos, y allí si pillas mesa se está muy bién....
El bocata que me zampé de lomo con queso fué espectacular y sienta de maravilla a las 8 de la mañana.... ;D... lo q pasa q cuando tube q pedir sin querer le dije un Jack Daniels cola, cuando quería un simple bocadillo.. sería la costumbre de pedir toda la noche lo mismo...  :ejem

si esk lo llevas en la sangre jajaja  :pilotasso
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #30 el: 02 de Gener de 2008, 01:56:19 am »
jajjajajajjaajajaja

nosotros que somos previsores, aviamos komprado xocolate y churros, y a las 8 la mñn ya me veis a mi cocinando unos churros en la sarten...xD pensava jo k saldrian malos...po no estavan tan mal... :reverencia2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona