Autor Tema: Premi Fòrum al Forero Més Polèmic  (Llegit 20825 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Premi Fòrum al Forero Més Polèmic
« Respondre #40 el: 22 de Desembre de 2007, 22:14:09 pm »
Hostia Power com és que li donis rellevància a un post del pajarillo?
em sembla que ès millor ignorar-lo, si fessis com jo que quan el veig ni el llegeixo t'estalviaries aquests cabrejos

Pero es que es molt bestia amic Vic... Em va donar per llegir-me tots els premis forums i es que a la quarta categoria ja anava al lavabo del mal de ventre que em va venir... inmaginat com vaig acabar  :****

Normalment ja els ignoro ja... pero es que ja et dic: no vaig poder aguantar-me!  :paret

On es l'educacio i l'amor propi senyors?  :plora

Veure per creure  :blink

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #41 el: 22 de Desembre de 2007, 22:24:42 pm »
Què més vols? És egarenc i maleducat, no s'hi pot fer res  :Paletas:

Ferni

• Visitant
« Respondre #42 el: 22 de Desembre de 2007, 22:33:51 pm »
Què més vols? És egarenc i maleducat, no s'hi pot fer res  :Paletas:

Home de la manera que el tracten alguns en el fòrum no m'extranya que es voti a ell mateix...
Jo possiblement si en un altre fòrum s'em tractés segons de quina manera potser també em votaria a mi mateix, qui sap!! no és la meva manera de fer però q mai se sap.

Quines ganes de buscar els 3 peus al gat...

Deixeu-lo estar que voti a qui  li dongui la gana, és q mira q us ho preneu tot en serio eh! això només és per a passar l'estona i no per veure qui vota a qui ni qui guanya..

A més, no se perq no deixeu estar a la gent tranquil·la, si total últimament q jo sàpiga aquest usuari no es fica amb ningú ni tampoc amb el Sabadell, tot el contrari.. si ho fa o no d bona voluntat se m'en refot,  però q si dona la seva opinió sense molestar a ningú deixeu-lo tranquil.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #43 el: 22 de Desembre de 2007, 22:50:18 pm »
A ver cada uno se vota a quien se vota por favor me parece mal de que nos estemos peleando de mala manera ante somos personas y creo que si pajarillo se esta autovotando creo que lo puede hacer porque además tiene el permiso de Fum Fum que es el  que manda en este tema.
Por favor no nos peleemos que estamos en fiestas de navidad paz y armonia.
Un Saludo a todos y felices fiestas.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #44 el: 22 de Desembre de 2007, 22:54:38 pm »
Ferni em sembla q ki comença a perdre el sentit de l'humor ets tu neng... ke citis algo que ha dit algú altre encara, però que citis lo meu q ja es veu que va en conya... serà que després de que ens diguessis que el teu doble es el latre esperem massa de tu  :Paletas:    :xin-xin

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #45 el: 23 de Desembre de 2007, 00:55:55 am »
Companys foreros,

Cert és que no és gaire "humil" votar-se a un mateix, i menys en totes les categories, però recordo que aquí no estem "votant" sino proposant! Es tracta de proposar, argumentar i donar alternatives i si algun forero creu que ell mereix el Premi Fòrum en la categoria que sigui té tot el dret en proposar-se, per això estan aquests posts, per "discutir-ho", argumentar-ho, i debatir-ho.

Entre totes les argumentacions i proposicions, es triaran les 4 que es creguin més encertades per cada cas per sotmetre-les a votació pura i dura (enquesta) perque entre tots escollim qui ha de ser premiat!

Així que si no esteu d'acord amb la candidatura que proposa algun forero, us invito a que ho debatiu amb arguments i fent alguna altra proposta! Citant o rememorant actuacions determinades per el vostre argument i al final veurem quins són els 4 nominats definitius a cada categoria.

Us animo a seguir participant dels Premis Fòrum fins al final i la seva resolució!

floretas

• Visitant
« Respondre #46 el: 23 de Desembre de 2007, 10:12:02 am »
Valderrama, anque haya sido una invención, sus días en el foro quedaran en la memoria jejejje

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #47 el: 23 de Desembre de 2007, 18:31:15 pm »
Si ya lo sabía yo k se iba a kejar alguien acerca de votarse a si mismo uno, yo creo k no está prohibido vaya.

Pajarillo col·lega... no es tracta de que estigui prohibit o no, es tracta de tenir una mica de verguenza ajena... es molt trist tenir que votar-se un mateix home... i fer-ho en cada categoria ja es de jutjat de guardia...

Si a vosaltres mateixos no us fa mal de vista, a mi si...

Sr. moderador: vist l'abus de l'opcio de que la gent es pugui auto-proposar que han fet un parell d'usuaris auto-proposasant-se en toooootes les categories, proposo replantejar aquesta possibilitat i que el meu vot sigui per la prohibicio.

Sento ser el xungo de la pel.licula pero m'ha fet molt mal a la vista llegir totes les vostres auto-candidatures... de pena, la veritat  :****

:beer2

Cuando sea la hora de votar no me votaré a mi mismo tu trankilo k ya se a kien votar y a kien no votar, yo solo me he presentado en algunas candidaturas en concreto a 3 y a la hora de votar yo a mi mismo no me voto k kede claro, ser más comprensivos con la gente y no juzgar a la gente por ser egarenses pq en mi caso soy tambien arlekinado, bueno espero k no se cree más polémica al asunto creo k el Fum Fum Fum lo dejó bien claro saludos ;)  :nadal1
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #48 el: 30 de Desembre de 2007, 00:48:35 am »
per GUARDAMETA y els seus "ce" :reverencia2 jajajaja

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #49 el: 30 de Desembre de 2007, 19:18:28 pm »
Bueno, como nadie lo elige lo diré yo, el forero más polemico y problematico, porque aparece tres o cuatro veces al año, y cuando sale sube el pan :ostres es el señor Sertucha   :yes:

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #50 el: 31 de Desembre de 2007, 15:33:28 pm »

Jo voto per Pirri. Acostuma a contestar als post que el critiquen aixecan una gran polseguera. No te cabrees presi  :beer2
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #51 el: 02 de Gener de 2008, 17:05:47 pm »
PRIMERA PROPOSTA DE NOMINACIO:

Com no podia ser d'altra manera, el Premi Fòrum al Forero més polèmic és el que està portant més "discussions". De moment, 19 proposats per un premi força disputat. Així doncs, els pre-nominats són:

- Valderrama
Compte donat de baixa

- kitanovsky
http://www.c****n=profile;u=93

- Guardameta
http://www.c****n=profile;u=1726

- pirri
http://www.c****n=profile;u=517

Afegirieu a algú més? Aviat hi hauran més propostes per tal de triar les nominacions definitives.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #52 el: 13 de Gener de 2008, 21:02:05 pm »
Jo afegiria al Kaka10, tant per les seves actuacions al post de la romanica com per les del primer equip. Del total dels missatges que ha fet gairebé tots han creat polemica
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #53 el: 16 de Gener de 2008, 23:56:10 pm »
Afegirieu a algú més? Aviat hi hauran més propostes per tal de triar les nominacions definitives.

kaka10, li va la marxa, però de pas activa també el fòrum.

O és impressió meva, o últimament entra molt ******** al fòrum (i no va per kaka10).

I de polèmic trauria el Valderrama, més que tot perquè va ser una creació artificial, en canvi, potser inclouria a algun dels seus 'creadors'.
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2008, 21:43:25 pm per WebTeam SBD »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #54 el: 17 de Gener de 2008, 08:49:05 am »
esta clar que aquesta llista falta el KAKA10 per que sempre que escriu alguna cosa es per encendre foc  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #55 el: 17 de Gener de 2008, 10:41:10 am »
I de polèmic trauria el Valderrama, més que tot perquè va ser una creació artificial, en canvi, potser inclouria a algun dels seus 'creadors'.

Home doncs si que ha fet prou mèrits, a la segona  o tercera jornada ja demanava substituissim el porter !!!!!!!  i pensar que sense D Navas els 12 empats només serien 7 0 8   :paret :paret :paret

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #56 el: 17 de Gener de 2008, 11:39:51 am »
jo, fent un acte d'osadesa afegiria al pepelu, perque resultarà que polemic o no, acabara tenin la rao en alguns temes...
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #57 el: 17 de Gener de 2008, 12:01:10 pm »
jo, fent un acte d'osadesa afegiria al pepelu, perque resultarà que polemic o no, acabara tenin la rao en alguns temes...

Pues si, le echamos de menos porque le están dando la razón de todo lo que decia de la directiva.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #58 el: 17 de Gener de 2008, 17:23:55 pm »

O és impressió meva, o últimament entra molt pallasso al fòrum (i no va per kaka10).

Asi es falta el Kaka10 k parece ser k solo desea ver perder a su Sabadell y de paso kiere k se vaya Moya y aprovecha cada semana k no se gana para cargar contra el equipo, totalmente un ************  :****
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2008, 21:44:04 pm per WebTeam SBD »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

kaka10

• Visitant
« Respondre #59 el: 17 de Gener de 2008, 21:06:44 pm »

O és impressió meva, o últimament entra molt ********* al fòrum (i no va per kaka10).

Asi es falta el Kaka10 k parece ser k solo desea ver perder a su Sabadell y de paso kiere k se vaya Moya y aprovecha cada semana k no se gana para cargar contra el equipo, totalmente un *********** :****

Hola Pajarillo, creo que siendo del terrassa no eres el mas indicado para decirme a mi todo lo que me estas diciendo, que yo kiero ver perder al sabadell?? ombree el otro dia lo pense pero creo que era una manera de crear una revolucion en el ekipo nada mas.... iwal ahora no lo pienso de la misma manera.

Y no me digas impresentable porque ni sabes de ke hablas, ni sabes cuando escribo (que no es cada semana)
****************** lo seras tu, que me dices impresentable a mi porque digo cosas que no me gustan del sabadell y vas y tienes el valor de decirme a mi eso, que un aficionao del Terrasa me diga lo que me esta diciendo porque hablo mal de su eterno rival me parece un caxondeo por tu parte y una burla hacia la gente de aki...

Tu lo que eres un *****!! que en el foro del Terrassa vas rajando del sabadell... que me parece normal... y  vienes aki peloteando diciendo que amas al Sabadell!! vengaa hombree!
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2008, 21:45:49 pm per WebTeam SBD »