la veritat es que tot el que fa la directiva es criticat. si no voleu gastarbos 30€ no ho sels gasteu, pero tampoc cal exjajerar tant, i posar-se aixi amb gent que busca el millor pel sabadell, perque d'algun lloc tenim de treure els diners.
ok, si jo n'estic d'acord, però q no diguin q és cap lot de Nadal, que ho facin en una altre època i diguin clarament q venen un conjunt de merchandising del Sabadell a un preu més elevat per tal d'ajudar al CE Sabadell económicament, no cal que s'enganyi a la gent aprofitant que és Nadal fent veure q és la gran promoció per tal de tenir coses del Sabadell, no creieu?
Que facin un cartellet ben gros a la paradeta del Sabadell que possi AJUDEU AL CLUB!!!!i expliqui clarament que venen aquest conjunt de coses a un preu més car ja q necessiten recaptar diners. Que res, que són molt llestos, s'aprofiten de la bona fe dels aficionats del Sabadell i de la època de Nadal que la gent és més "generosa", doncs vinga regaleu diners al Sabadell vosaltres q en teniu!!
I ja no és això del qué em queixo, jo em queixo del contingut del lot, independentment ja del preu que sigui, però q bueno ja s'ho faran tu! Si no s'els acudeix res per a fer que vagi més gent al camp com s'els hi ha d'ocórrer res de bo amb el tema merchandatge...
total que SÓC DEL SABADELL!! però que a robar vagin a Sierra Morena!!!