Autor Tema: LOT DE NADAL CE SABADELL!!!  (Llegit 7727 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Ferni

• Visitant
LOT DE NADAL CE SABADELL!!!
« el: 17 de Desembre de 2007, 18:17:20 pm »
He sentit rumors de que aquest any la directiva regala un lot de Nadal a tots els socis del CE Sabadell en motiu del seu suport incondicional.
Aquest lot està compossat per: 3 ampolles de cava del CES, 2 xupaxups, 1 pin de Sabadell, 1 banderí i alguna cosa més... algú sap com funciona això?  :ejem :ejem

Fora bromes, aquest any s'els hi ha ocorregut vendre un lot de  Nadal als aficionats del CE Sabadell que costa 30 €....  ja es podrien estirar una miqueta i regalar alguna cosa al soci del Sabadell.. en fi....

Qui en sàpiga alguna cosa més que ho expliqui, q ahir a RS van dir q en parlarien però crec q al final no van dir res.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: LOT DE NADAL CE SABADELL!!!
« Respondre #1 el: 17 de Desembre de 2007, 19:05:45 pm »
Doncs més o menys que a les oficines es venen -que no regalen- lots del Sabadell per 30 euros. Recordant molt per sobre dir que hi van 2 ampolles de cava, 1 bandería, 5 chupa-chups, imans, pins i alguna cosa més que ara no em vé a la memoria.

Personalment ho trobo una MOLT bona idea per part de la directiva de posar a la venda aquests lots. Pot ser una font d'ingressos extra que pot anar bé.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 17 de Desembre de 2007, 19:07:05 pm »
ostras ferni, como te gusta manipular las cosas tio...de verdad...

te tengo que informar de una manera muy seria que son CINCO  los chupa chups que componen el lote y no tres como tu dices!!!!  ;)

a mi como no me han dicho de que gusto son...pues no me lo compro...
ahora en serio:
si el area de marketing es a todo lo que llega, no me extraña q el club este en la situación tan desesperada en la que se halla.
« Darrera modificació: 17 de Desembre de 2007, 19:33:14 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 17 de Desembre de 2007, 19:35:22 pm »
Si, cuando dijeron que en el lote navideño ivan cinco chupa-chups me estube riendo un rato, ah... y las pulseras que son con musica o sin musica :laugh: :laugh: :laugh:

Ferni

• Visitant
« Respondre #4 el: 17 de Desembre de 2007, 19:46:53 pm »
ostras ferni, como te gusta manipular las cosas tio...de verdad...

te tengo que informar de una manera muy seria que son CINCO  los chupa chups que componen el lote y no tres como tu dices!!!!  ;)

a mi como no me han dicho de que gusto son...pues no me lo compro...
ahora en serio:
si el area de marketing es a todo lo que llega, no me extraña q el club este en la situación tan desesperada en la que se halla.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa h!! ok ok!!!! la cosa canvia així eh, si són 5 xupaxups en comptes de 2, perdó, jo dic el q em va dir ahir el pobre del meu pare q li semblava q portava el lot....
També porta una bandera? bueno així encara pot estar mig bé.

La meva pregunta és: quan costa tot això si es compra al camp? A veure si comprant-ho suelto això t un valor de 40-45 € doncs trobaré bona la idea, ara bé, si comprant-ho suelto et costa 25 € i ells fan el lot venent-lo per 30 em semblarà una enganyifa..

un lot per exemple: amb 1 bufanda, 1 bandera, 2-3 ampolles de cava, unes espardenyes, un banderí petit i 4 xupaxups o pins per 30 € doncs ho consideraria una bona oferta!!! ja q bufanda ja val 8-10 €, bandera 10 € més, el cava 15 € + o  -, espardenyes 7-10 €, banderí 3-5 € i pins + xupaxups 1-2 €, clar això suelto son 45-50  €   però q el q a dit el mutio q porta el lot doncs tenint en compte que no val més de 20-24 € doncs ja em sembla una mica excessiu el preu.

Que jo sàpiga un lot de nadal és un conjunt de coses que es ven com a "lot" a un preu que surti a compte al comprador, però q si el q es tracta és q els socis regalin 5-6 euros de més al club que si es compressin aquest merchandising pel seu compte doncs... em sembla una idea una mica extranya.
« Darrera modificació: 17 de Desembre de 2007, 19:50:55 pm per Ferni »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 17 de Desembre de 2007, 19:49:19 pm »
Doncs home, si ho venen per no treure un duro doncs tp acabo de veure-li la gràcia eh nois...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 17 de Desembre de 2007, 19:49:37 pm »
Si la veritat que tot quedi en família però 30 euros la veritat que es molt si et pares a comptar el que pot valer cada cosa per separat
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

• Visitant
« Respondre #7 el: 17 de Desembre de 2007, 19:56:12 pm »
Doncs home, si ho venen per no treure un duro doncs tp acabo de veure-li la gràcia eh nois...

A veure Birri, no m'hi vull ficar massa perq potser sí q hi ha una bona bufanda i una bona bandera, apart del cava, banderí i alguna altre tonterieta més, i llavors doncs si q ho trobaria bé.
Però q crec q la gràcia d fer un lot de Nadal és q per exemple si jo ara em vull comprar una bandera que costi 10 € del Sabadell i em fa gracia tenir alguna ampolleta de cava doncs veient la oferta de 30 € un conjunt de coses del Sabadell les quals comprades sueltes costen més diners doncs és quan possiblement jo optaria a quedar-m'ho, però q no crec q ningú tingui ganes d regalar diners, la gent no és tonta tampoc i si saps que comprant això suelto et costa menys diners no et quedaràs el lot d nadal de 30 €..... això ja no és cosa d tenir raó un o altre, això ja és ser una mica coherent... q a veure, a qui li sobrin els diners i apart de pagar 160 € d carnet té ganes de gastar-se 30 euros en coses q no necessita per a res i q sap q sueltes són més barates doncs ENDAVANT!! :Hecho_polvo:
« Darrera modificació: 17 de Desembre de 2007, 20:03:42 pm per Ferni »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 17 de Desembre de 2007, 20:08:55 pm »
Segons el que heu dit que porta el pack no crec que estigui tan malament tampoc ferni... Si una bandereta al camp ja et val uns 10 euros no? 2 ampolles de cava seran 10 euros més o algo així, pins, imans i les cosetes que dieu... ja arriba als 30... o compto molt malament jo? El "nano" de la botiga que ens digui quant valen les coses i sortim de dubtes... ;) La gracia en tot cas jo crec que son les ampolles de cava pq segons tinc entes s'havia de comprar un pack de sis ampolles... ara, si no era així doncs m'ekivoco i demano disculpes. No crec que acabin de guanyar molts diners tp amb la venta dels packs ni que als que el comprin els "estafin" gaire com dieu... El que no trobo bé ja es que vulgueu que us ho "regalin" tot. Si jo era dels primers que em vaig keixar del preu dels carnets i que crec que se'ns fa pagar massa, però econòmicament el sabadell està molt limitat ara per ara i no es pot anar regalant tot, trobo bé que em diguis que no vols que t'estafin, però tampoc esperis que et regalin res...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 17 de Desembre de 2007, 23:46:53 pm »
Doncs que voleu que us digui... jo un lot (que no panera), amb dos ampolles de Campejano, 3 xupa xups, 2 imans de nevera i un banderí per 30 euros, a part d'un atraco em sembla cutre, pero cutre cutre!
Qualsevol equip de barri fot paneres millors, i si son per vendre doncs, que dir!

Ara, que posats a fer, ja que es un lot de NADAL, jo li posaria caramels en comptes de xupa-xups i mistos per encendre el foc en compres dels imans... i si m'apures fotria un gran esforç economic per fotre-hi un caganer del pessebre també, encara q fos en detriment dels Campejanos...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 17 de Desembre de 2007, 23:57:38 pm »
Però fum es q no estem parlant de si es cutre o no. Estem parlan de si surt a compte economicament el pack, lot o com li volgueu dir, o si ens estan timant, o si simplement ni guanyen ni perden calers... Ara, si es cutre o no en això ja si q no m'hi ficaré pq no l'he vist ni sé exactament el q porta ni res, jo estic parlant pel que heu dit akí...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #11 el: 18 de Desembre de 2007, 00:00:51 am »
Qui no el vulgui que li sembli car que no el compri, però cal recordar que un club de futbol no és una ONG i que en el nostre cas s'han de treure calers de sota les pedres.
Crec que és una bona iniciativa.
The pride of Catalunya

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 18 de Desembre de 2007, 00:02:12 am »
No hem feu cas del tot, pero pot ser que porti un banderí (com els que es regalen als altres equips) i una bandera(les dues coses, no només una)? A mes de les 2 ampolles de cava, chupa chups etc-?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 18 de Desembre de 2007, 00:04:04 am »
Però fum es q no estem parlant de si es cutre o no. Estem parlan de si surt a compte economicament el pack, lot o com li volgueu dir, o si ens estan timant, o si simplement ni guanyen ni perden calers... Ara, si es cutre o no en això ja si q no m'hi ficaré pq no l'he vist ni sé exactament el q porta ni res, jo estic parlant pel que heu dit akí...

Doncs be, fem comptes.

2 Campejanos = 7,00 €
5 Chupa-Chus-Chupa = 1,00 €
5 Imans de Nevera = 1,25 €
Banderí del CES = 3,50 €

PRECIO DEL LOTE = 12,75 €

Para todo lo demás Master-Sabadell!!! Aceptada en todos los comercios de la Plaza Olimpia.

Pots fotre dos lots i mig per separat amb el que et costa el de 30 euros.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 18 de Desembre de 2007, 00:05:06 am »
Home, fem comptes amb els preus de la botiga (encara que siguin cars o barats), no a precio de coste! Hem sembla que també hi havia un pin, la pulsera  :laugh: nose, algo mes  :blink

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #15 el: 18 de Desembre de 2007, 00:06:28 am »
Preu de cost que realment tampoc i estic d'acord 12,75€

Benefici del C.E SABADELL F.C 0 €

Pq els fem doncs¿?
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 18 de Desembre de 2007, 00:08:50 am »
Preu de cost que realment tampoc i estic d'acord 12,75€

Benefici del C.E SABADELL F.C 0 €

Pq els fem doncs¿?

Perquè no es Preu de Cost.

Es Preu de Venta.

En el Preu de Venta ja va inclòs el marge de benefici. Retallar el marge de benefici en una oferta PACK no vol dir guanyar-hi zero!
Calla, aviseu els de Carrefour, que estan perdent diners com a tontos amb allò del 3x2 i no ho deuen saber...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 18 de Desembre de 2007, 00:10:28 am »
Bueno si posem la bandera, la gran, val 10 euros no? ja puja el preu, el pin val 1 euro mes, ens apropem als 30  :laugh: A més el cava "només" val 3.5 l'ampolla? No em sembla car del tot (el cava)

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 18 de Desembre de 2007, 00:14:38 am »
Bueno si posem la bandera, la gran, val 10 euros no? ja puja el preu, el pin val 1 euro mes, ens apropem als 30  :laugh: A més el cava "només" val 3.5 l'ampolla? No em sembla car del tot (el cava)

Home, es que ho vols tot eh? Fixat que ja he posat 5 imans i 5 Chupa Chussos!!! Es per compensar... que en fotràs de 5 imans? Com a minim t'en vendràs 2... això ja és recuperar la inversió i no ho conto tampoc home... no siguem tiquismiquis

Ferni

• Visitant
« Respondre #19 el: 18 de Desembre de 2007, 00:16:38 am »
Però a veure nois, els productes al quiosquillo del Sabadell de per sí ja són a un preu elevat com per a poder guanyar-hi diners, fins aquí d'acord.
El q no es pot fer és ja sapiguent q els productes del Sabadell es venen a un preu més aviat caret doncs inventar-te un lot que tot el conjunt et surti encara més car que comprar aquests productes per separat un per un q ja són cars....

Aquest pas pagarem xupaxups a 3 euros com si fossin cucurutxus de maduixa, el cava del Sabadell ( can peixano q diu el company) l'acabaríem pagant a 8 euros com si fos un Anna de Codorniu, els imans... q ja em direu perq els volem uns imans.... o els pins..
No se.... d pas q fotin un lot del Sabadell al modelic preu de 300 euros en el qual s'inclogui el xandall de l'equip a 180 euros,la samarreta titular a 80 €  i un tanga a 40 €. :laugh: :laugh: