ostras ferni, como te gusta manipular las cosas tio...de verdad...
te tengo que informar de una manera muy seria que son CINCO los chupa chups que componen el lote y no tres como tu dices!!!!
a mi como no me han dicho de que gusto son...pues no me lo compro...
ahora en serio:
si el area de marketing es a todo lo que llega, no me extraña q el club este en la situación tan desesperada en la que se halla.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
h!! ok ok!!!! la cosa canvia així eh, si són 5 xupaxups en comptes de 2, perdó, jo dic el q em va dir ahir el pobre del meu pare q li semblava q portava el lot....
També porta una bandera? bueno així encara pot estar mig bé.
La meva pregunta és: quan costa tot això si es compra al camp? A veure si comprant-ho suelto això t un valor de 40-45 € doncs trobaré bona la idea, ara bé, si comprant-ho suelto et costa 25 € i ells fan el lot venent-lo per 30 em semblarà una enganyifa..
un lot per exemple: amb 1 bufanda, 1 bandera, 2-3 ampolles de cava, unes espardenyes, un banderí petit i 4 xupaxups o pins per 30 € doncs ho consideraria una bona oferta!!! ja q bufanda ja val 8-10 €, bandera 10 € més, el cava 15 € + o -, espardenyes 7-10 €, banderí 3-5 € i pins + xupaxups 1-2 €, clar això suelto son 45-50 € però q el q a dit el mutio q porta el lot doncs tenint en compte que no val més de 20-24 € doncs ja em sembla una mica excessiu el preu.
Que jo sàpiga un lot de nadal és un conjunt de coses que es ven com a "lot" a un preu que surti a compte al comprador, però q si el q es tracta és q els socis regalin 5-6 euros de més al club que si es compressin aquest merchandising pel seu compte doncs... em sembla una idea una mica extranya.