a veure a veure, deixaré de dir animalades perq llavors els missatges deixen d tenir credibilitat i amb raó.
A veure, s'ha d començar primerament sapiguent que és un lot de Nadal.
Per a mi (potser m'equivoco) i bassant-me en el que vec als grans magatzems com el Corte Inglés o Baricentro, per a mi un lot de Nadal és un conjunt de coses que es venen per Nadal ( ja siguin embotits, begudes o qualsevol tipus d producte o material), q es venen en conjunt i que la gràcia que té és q per separat són productes que si els compres et surten a un preu més car.
Llavors és com una oferta temptadora pel client ja que tens vàries coses a un bon preu, i la gent doncs potser prefereix gastar-se una mica més però quedar-se el lot sencer ja q LI SURT A COMPTE q no pas comprar només els productes q necessiti.
Una altre possibilitat q hi ha en els lots és que siguin 2-3 coses en el preu de venta normal PEROOOO comprant-ho junt vegis q en el lot et regalen alguna cosa temptadora. Osigui mateix preu de venta pero al ser lot et regalen qualsevol altre tonterieta. ( això ja no és tan freqüent).
aquí teniu un exemple extret del corte ingles:
Ibérico J. Martín + Cuchillo
Surtido 69 €.
Lote de ibéricos Julián Martín:
- Paleta Ibérica (peso 4,5 kg).
- Lomo ibérico (550 gr. aprox.)
- ******* Ibérico (500 gr aprox.)
- Salchichón Ibérico
- Lote de cuchillos
És evident q si vas al corte ingles i et quedes aquests productes per separat et costarà més de 69 €. Ara no em possaré a buscar-ho però és evident que aquestes 5 coses comprant-les per separat costen més de 69 euros.
Que aconsegueixen així els grans magatzems? Doncs que un client q per exemple només volgués una paletilla petitona per Nadal i un xoricet doncs ara es gasti 69 € i s'emporti a casa aquests altres productes q MAI A LA VIDA COMPRARIA PER SEPARAT.
És pura estratègia de màrketing, vendre un conjunt de productes a un preu més barat però sapiguent que al final hi sortiràs guanyant perq t'ho comprarà molta + gent q per separat.....
Ara anant al tema CE Sabadell, algú realment es pensa q ara hi hauria aficionats del Sabadell que es comprarien un dia: una bandera, un banderi, 5 xupaxups, imans del Sabadell i pins? evidentment NO, però q si tu aquests productes en conjunt els posses a un preu més económic que comprant-los per separat, doncs segurament sí q cridarà l'atenció a molta gent que vulgui tenir coses del Sabadell, i possiblement si q es vendran 150-180 lots nadalencs amb merchandatge del Sabadell.
Un altre tema seria parlar del q es possa al lot, q desdel meu punt d vista tret de la bandera, el cava i el banderí tot lo altre no és q valgui massa la pena... q possin una bona bufanda ara aprofitant q és l'hivern home! q ara n'han tret unes d noves molt xules o el famós babero del Sabadell,ara q s'acosta l'època calçotada... o q s'inventin un bon calendari amb fotos de jugadors a cada plana del mes ara q s'acaba l'any.... i no fotin pins mare meva! q els pins estan desfassats al igual q els imans.. només falten els xupaxups alla`......
Q consti q potser estem xerrant molt i el lot conté coses molt més útils de les q ens pensem eh! llavors jo i alguns més d'aquest post ens hauríem de tragar les paraules....