Autor Tema: LOT DE NADAL CE SABADELL!!!  (Llegit 7735 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: LOT DE NADAL CE SABADELL!!!
« Respondre #20 el: 18 de Desembre de 2007, 00:27:51 am »
Ya tenemos reacciones a la propuesta de la directiva, otros grandes colectivos se unen a la gran idea.

Noticia aparecida en palencia.news

"La peña cruzada palentina sortea una cesta de navidad valorada en 150 euros.
Cada papeleta va a costar un 1 euro y haber si es posible que se vendan para la proxima semana.
Suerte a todos."

http://www.clubdefutbolpalencia.es/phpBB2/viewtopic.php?p=11907&sid=94c7106cdbcdaf40e2fb2b2ec920353c

Segúun comenta el presidente de la peña cruzados palentinos, "La idea del Sabadell nos inspiró para sacar a sorteo una gran panera de navidad con productos cutres, la diferencia de precio viene porque en nuestro lote también va incluida la hija del presidente"

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #21 el: 18 de Desembre de 2007, 00:31:25 am »
Perdona però el comparar els marges de benefici del Carrefour i del C.E SABADELL em sembla una mica desproporcionat, diguem tiquismiquis.

Som NOSALTRES i només NOSALTRES qui mantenim viu aquest club i TOTS sabem que comprant per separat serà més barat, no fa falta anar a buscar packs del Carrefour. Que tothom compri el que vulgui!!
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #22 el: 18 de Desembre de 2007, 00:34:48 am »
Som NOSALTRES i només NOSALTRES qui mantenim viu aquest club i TOTS sabem que comprant per separat serà més barat, no fa falta anar a buscar packs del Carrefour. Que tothom compri el que vulgui!!

VISCA LA TERRA!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #23 el: 18 de Desembre de 2007, 00:37:38 am »
M'agradaria saber on seriem si no fos per LA TERRA !! Segurament estaríem els caps de setmana buscant ofertes de packs 3x2 del Carrefour oi!! jeje apali
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 18 de Desembre de 2007, 00:38:56 am »
M'agradaria saber on seriem si no fos per LA TERRA !! Segurament estaríem els caps de setmana buscant ofertes de packs 3x2 del Carrefour oi!! jeje apali

No m'hi trobaràs gaire a mi pel CORREFÓ... allà hi van uns personatges a part, amb xandal rosa i sabates de xarol... bastant curiosa també la fauna del Correfó i llocs similars.

Ferni

• Visitant
« Respondre #25 el: 18 de Desembre de 2007, 00:44:58 am »
Perdona però el comparar els marges de benefici del Carrefour i del C.E SABADELL em sembla una mica desproporcionat, diguem tiquismiquis.

160 € el carnet de soci del Sabadell
49 € la samarreta del Sabadell
30 € el lot del Sabadell

+ gastos en desplaçaments dels q hi vagin, gastos de merchandising apart del lot i la samarreta del sabadell ( segona equipació,suaderes, polos,xancletes, bufandes, gorres...)

És més car tenir content el Sabadell que tenir content als fills... aviat haurem de ficar-nos en una hipoteca només pels gastos que comporta el Sabadell.....

jo soci en sóc perq vull i m'agrada el futbol i la samarreta la tinc perq em feia gracia, però q no caure en cada trampa q s'inventin la veritat.... jo pel lot d Nadal i venda de xorrades no hi passo... el dia q vulgui si q em compraré una bandera, polo o bufanda però q res més...

Nose, ara fora bromes, em sembla també una mica "cutre" la idea del lot de Nadal, i més tenint en compte la poca imaginació q es té alhora d'afegir-hi productes....

Més a compte els hi sortiria fer un lot a 20 € que tingués: 1 bandera, 1 banderí, 1 bufanda i 1 sabatilles d'estar per casa. Està clar q per separat surt més car però q molta més gent segur q ho compraria ja q serien productes més atractius q 4 imans de nevera, pins i xupaxups. Seria una bona forma de fer ingressos ara per Nadal ja q evidentment ara serien poquets els socis que es compressin aquests 4 productes de cop a 30 euros al quiosco del Sabadell, però q al ser el conjunt del lot a la gent li faria més gràcia i segur q molts de nosaltres el compraríem.... en fi, quan no s'en sap no s'en sap i no es pot demanar més.....  :no: :no:
« Darrera modificació: 18 de Desembre de 2007, 00:50:26 am per Ferni »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #26 el: 18 de Desembre de 2007, 00:48:43 am »
Amic ferni, es que precisament aquesta es la gracia dels lots... posar, per exemple 3 o 4 objectes atractius, afegir-hi 2 o 3 més que no tenen gaire sortida per separat... a un preu arregladet i vens a un preu amb marge de benefici productes que per separat no els hi treus sortida... però bueno, es veu que aqui la gracia es fotre-li dos xupa xups i una piruleta de corassssonnn a les ampolles de cava.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #27 el: 18 de Desembre de 2007, 00:58:18 am »
Jo crec que si teniu idees noves i creieu que podeu ser útils, creatius i RENTABLES a nivell de marketing us animo a quedar amb el cap del departament i a així entre tots es podran millorar els productes. Així en sortiria beneficiat el SABADELL i evidentment tots nosaltres. De debò endavant !!!
The pride of Catalunya

Ferni

• Visitant
« Respondre #28 el: 18 de Desembre de 2007, 01:08:39 am »
Jo crec que si teniu idees noves i creieu que podeu ser útils, creatius i RENTABLES a nivell de marketing us animo a quedar amb el cap del departament i a així entre tots es podran millorar els productes. Així en sortiria beneficiat el SABADELL i evidentment tots nosaltres. De debò endavant !!!

no, no ,mayolete que em possaria malalt... ja m'imagino la reunió en plan.. a veure que possem dins el lot de Nadal wisky? i tots: NOOOOOOOOOOO, massa car, foteli uns can peixanus d'aquests amb etiqueta de CE Sabadell. Llavors, vinga va que més? Doncs uns xupaxupsssssssss q el Sabadell té molts aficionats joves q segurament els hi agradin les xuxes, 4 pins q estaven de moda quan Di Steffano feia hatt tricks amb el Madrid i ara ja no en regalen enlloc, només en venen al mercat d'antiqualles del diumenge al centre, imans que et regalen amb la compra de petit suisse al Mercadona, i fotem algun banderinet d'aquets q regalem a les escoles que visiten la NCA, q ja donavem fa 30 anys als nens del fútbol base i la bandera q potser serà la famosa q hi ha penjada a la NCA  q s'aguanta sobre un àrbre q la trencaran a trocets i la possaran a cada un dels lots....  :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:.

En fi... no m'allargo més, i **** brometa, simplement falta d'imaginació!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 18 de Desembre de 2007, 01:08:44 am »

Ay Mayolete Mayolete... si no sabes de economia, pa que te méte? xD

Hostia, si cobrés del Sabadell ja els hi fotria bones campanyes de marketing ja... que precisament em toca ben de prop... però tenir a gent treballant allà per haver de fer un altra la feina... doncs...
No s'ha de ser cap lumbreres per veure que aixo no va a enlloc... si aquesta es la feina del Dep. de Marketing, por em fot el que fan amb la seva feina diària... perquè això es un extra!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #30 el: 18 de Desembre de 2007, 01:16:14 am »
Segurament el tema econòmic el domini millor jo que tu però aquesta no és la qüestió. RENTABLES amb refereixo si realment podras jugar amb aquests marges tant grans de compres dels quals parlaves i amb l'augment de les vendes i a sobre et surti economicament RENTABLE. Jo sincerament crec que no serà així.
The pride of Catalunya

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #31 el: 18 de Desembre de 2007, 01:19:25 am »
Em sap greu ferni però tenint uns coneixements superiors als del actual departament de marketing pq no us hi poseu en seriu!! Parlar desde la barrera tots sabem que és molt fàcil i si t'involucres en el dep. de marketing i els resultats són bons seré el PRIMER en felicitar-vos sense cap mena de problema.
The pride of Catalunya

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 18 de Desembre de 2007, 01:27:06 am »
La veritat que quan vaig escoltar per megafonia lo del lot aquest, no vaig pensar en aixo que dieu, que els articles per separat costen menys que el lot, si es cert que costen menys es una cagada de campeonato com diria Luis Aragones  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #33 el: 18 de Desembre de 2007, 08:57:02 am »
Com a lot de Nadal esta be, per lo que he vist al Arlequinat es un lot ben presentadet per que el puguis regalar.
Si ten algun amic o treballador que sigi del Sabadell i li tinguis que fer un lot, pues en lloc de comprar un del Carrefour li regalas un del Sabadell.

El preu ... Home es tenen que tenir beneficis si no ...a veure com fitxarem aquest hivern. I es tenen que pagar les pages extres

Jo tambe preparo lots de nadal als meus treballadors hi hos dire una cosa, sempre et surt mes a conta comprarlo per separat que amb el lot, hi he vuscat a molts llocs.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #34 el: 18 de Desembre de 2007, 08:58:48 am »

no, no ,mayolete que em possaria malalt... ja m'imagino la reunió en plan.. a veure que possem dins el lot de Nadal wisky? i tots: NOOOOOOOOOOO, massa car, foteli uns can peixanus d'aquests amb etiqueta de CE Sabadell. Llavors, vinga va que més? Doncs uns xupaxupsssssssss q el Sabadell té molts aficionats joves q segurament els hi agradin les xuxes, 4 pins q estaven de moda quan Di Steffano feia hatt tricks amb el Madrid i ara ja no en regalen enlloc, només en venen al mercat d'antiqualles del diumenge al centre, imans que et regalen amb la compra de petit suisse al Mercadona, i fotem algun banderinet d'aquets q regalem a les escoles que visiten la NCA, q ja donavem fa 30 anys als nens del fútbol base i la bandera q potser serà la famosa q hi ha penjada a la NCA  q s'aguanta sobre un àrbre q la trencaran a trocets i la possaran a cada un dels lots....  :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:.

En fi... no m'allargo més, i **** brometa, simplement falta d'imaginació!!

eeeeeehhhhh!!!! que aquesta es mevaaaa!!!!

fantastic departament de marqueting...s'han passat nits sense dormir calculant el marge comercial per guanyar uns quants centims d'euro...tot ho foten igual...
ja ho diuen "qui s'en va a dormir amb nens..."
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #35 el: 18 de Desembre de 2007, 09:01:18 am »
Em sap greu ferni però tenint uns coneixements superiors als del actual departament de marketing pq no us hi poseu en seriu!! Parlar desde la barrera tots sabem que és molt fàcil i si t'involucres en el dep. de marketing i els resultats són bons seré el PRIMER en felicitar-vos sense cap mena de problema.

company, nomes dir-te veien el que passa, que no fa falta tenir coneixaments de marketing per fer les coses nomes una mica millor...amb una pel d'imaginacio i moltes ganes ja et dic jo que un club de futbol pot treure diners d'una pedra...
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #36 el: 18 de Desembre de 2007, 11:30:19 am »
a veure a veure, deixaré de dir animalades perq llavors els missatges deixen d tenir credibilitat i amb raó.
A veure, s'ha d començar primerament sapiguent que és un lot de Nadal.
Per a mi (potser m'equivoco) i bassant-me en el que vec als grans magatzems com el Corte Inglés o Baricentro, per a mi un lot de Nadal és un conjunt de coses que es venen per Nadal ( ja siguin embotits, begudes o qualsevol tipus d producte o material), q es venen en conjunt i que la gràcia que té és q per separat són productes que si els compres et surten a un preu més car.
Llavors és com una oferta temptadora pel client ja que tens vàries coses a un bon preu, i la gent doncs potser prefereix gastar-se una mica més però quedar-se el lot sencer ja q LI SURT A COMPTE q no pas comprar només els productes q necessiti.

Una altre possibilitat q hi ha en els lots és que siguin 2-3 coses en el preu de venta normal PEROOOO comprant-ho junt vegis q en el lot et regalen alguna cosa temptadora. Osigui mateix preu de venta pero al ser lot et regalen qualsevol altre tonterieta. ( això ja no és tan freqüent).

aquí teniu un exemple extret del corte ingles:

Ibérico J. Martín + Cuchillo
Surtido                         69 €.

Lote de ibéricos Julián Martín:
- Paleta Ibérica (peso 4,5 kg).
- Lomo ibérico (550 gr. aprox.)
- ******* Ibérico (500 gr aprox.)
- Salchichón Ibérico
- Lote de cuchillos     

És evident q si vas al corte ingles i et quedes aquests productes per separat et costarà més de 69 €. Ara no em possaré a buscar-ho però és evident que aquestes 5 coses comprant-les per separat costen més de 69 euros.

Que aconsegueixen així els grans magatzems? Doncs que un client q per exemple només volgués una paletilla petitona per Nadal i un xoricet doncs ara es gasti 69 € i s'emporti a casa aquests altres productes q MAI A LA VIDA COMPRARIA PER SEPARAT.
És pura estratègia de màrketing, vendre un conjunt de productes a un preu més barat però sapiguent que al final hi sortiràs guanyant perq t'ho comprarà molta + gent q per separat.....

Ara anant al tema CE Sabadell,  algú realment es pensa q ara hi hauria  aficionats del Sabadell que es comprarien un dia: una bandera, un banderi, 5 xupaxups, imans del Sabadell i pins?  evidentment NO, però q si tu aquests productes en conjunt els posses a un preu més económic que comprant-los per separat, doncs segurament sí q cridarà l'atenció a molta gent que vulgui tenir coses del Sabadell, i possiblement si q es vendran 150-180 lots nadalencs amb merchandatge del Sabadell.

Un altre tema seria parlar del q es possa al lot, q desdel meu punt d vista tret de la bandera, el cava i el banderí tot lo altre no és q valgui massa la pena... q possin una bona bufanda ara aprofitant q és l'hivern home! q ara n'han tret unes d noves molt xules o el famós babero del Sabadell,ara q s'acosta l'època calçotada... o q s'inventin un bon calendari amb fotos de jugadors a cada plana del mes ara q s'acaba l'any.... i no fotin pins mare meva! q els pins estan desfassats al igual q els imans.. només falten els xupaxups alla`......

Q consti q potser estem xerrant molt i el lot conté coses molt més útils de les q ens pensem eh! llavors jo i alguns més d'aquest post ens hauríem de tragar les paraules....
« Darrera modificació: 18 de Desembre de 2007, 11:37:07 am per Ferni »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #37 el: 18 de Desembre de 2007, 20:17:08 pm »
A última hora la directiva ha decidit afegit al lot una diana i tres dards, amb la cara del arbit del partit del dia del Girona. :laugh:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #38 el: 19 de Desembre de 2007, 11:28:19 am »
Si se hacen lotes porque se hacen y si no se hacen porque no se hacen. De verdad que os aburrís un ratico.
Si a alguien le interesa que lo compre y de paso colabora con el CES. Y a quien no le interese que no lo compre. No le deis más vueltas y a ver si las críticas son un poco más constructivas y sobretodo realistas. Que somo el CES!!!

SALUT.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #39 el: 19 de Desembre de 2007, 13:19:47 pm »
Si se hacen lotes porque se hacen y si no se hacen porque no se hacen. De verdad que os aburrís un ratico.
Si a alguien le interesa que lo compre y de paso colabora con el CES. Y a quien no le interese que no lo compre. No le deis más vueltas y a ver si las críticas son un poco más constructivas y sobretodo realistas. Que somo el CES!!!

SALUT.

:clap :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/