Autor Tema: FRAN SELECCION  (Llegit 5152 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
FRAN SELECCION
« el: 17 de Desembre de 2007, 19:40:32 pm »
Despues de llevar desde la primera jornada de liga escuchando en la Nova Creu Alta

"Que malo es el Fran ese", "Quien es ese paquete", " Con ese tio a 3º", "Ese no vale pa jugar aqui"... etc...

me gustaria que saliaran todos esos que se pasan los partidos en la NCA criticando a todo lo que se mueve y critiquen ahora :D:D

es que rebiento sino lo digo ehh xD Fran es bueno, bueno de c******, tiene 21 años y es su 1º temporada en 2ºB y mirenlo... este chabal nos va a dar muchisima alegrias!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: FRAN SELECCION
« Respondre #1 el: 17 de Desembre de 2007, 19:43:41 pm »
FRAN  :oooooo: :oooooo: en 1 añito o dos sera nuestro gran goleador! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #2 el: 17 de Desembre de 2007, 19:46:10 pm »
por cierto creo que sa ganado una revision de contrato esos 400€ son miseria...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 17 de Desembre de 2007, 19:47:49 pm »
Jo vaig dubtar de ell al principi de temporada i als primers partits però la veritat que he de reconèixer que em vaig equivocar perquè en Fran ens està donant gols i ens està donant bon joc.
Espero que no sigui un d'aquells jugadors que fa una gran temporada al sabadell i que els deixem anar i es perden
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 17 de Desembre de 2007, 19:48:37 pm »
Aixi, sense forçar massa la memòria, em venen al cap 4 personatges molt crítics amb el xabal...  :ejem Portu des del partit de presentació defensant al nanu i sembla que el temps m'esta començant a donar la raò  :cheer

No és un davanter de 90min (de moment) però la progressió que està fent és bestial... la llàstima és que com això no es valori aviat, arribarà el barça o espanyol de torn i sens l'endurà sense més. Oju amb FRAN !!!!!!!!
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 17 de Desembre de 2007, 19:50:58 pm »
Jo vaig dubtar de ell al principi de temporada i als primers partits però la veritat que he de reconèixer que em vaig equivocar perquè en Fran ens està donant gols i ens està donant bon joc.
Espero que no sigui un d'aquells jugadors que fa una gran temporada al sabadell i que els deixem anar i es perden

Jo igual tot i que vaig veure'l algun partit la temporada passada i em semblava força bo i vàlid per nosaltres, però no pas per jugar de titular. De moment el nano s'ho està currant i crec que està sent una de les sorpreses agradables de la temporada.

De totes formes al mercat d'hivern trobaria molt important portar un altre davanter.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Predathor

• Aleví
  • Missatges: 56
  • sabadell!
« Respondre #6 el: 17 de Desembre de 2007, 19:51:19 pm »
Fran es un chaval que está verde pero poco a poco va madurando en la 2AB,espero que sea un nuevo Camacho y que tenga en cuenta el equipo rival lo buen delantero que es.En los partidos que lo he visto jugar a tenido detalles muy buenos de crak,y es que si no le hacen falta no le quitan el balón.Quien se haya fijao en él para traerlo al Sabadell hay que felicitarlo pues espero que dure muchos años y veamos muchos goles suyos en la NCA
Honor al Sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #7 el: 17 de Desembre de 2007, 19:53:12 pm »
Aquí has resumit la meva opinió. Jo també era dels que el veia molt just a principi de temporada però poc a poc ha millorat.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 17 de Desembre de 2007, 19:54:09 pm »
Per mi el Fran és nolt bo, cert que és jove però s'ha de donar oprtunitas als joves, cert Cudi jo tambe recordo sobretot la Lopart que no parava de criticarlo

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #9 el: 17 de Desembre de 2007, 19:55:18 pm »
por aqui por el foro tambien e leido algo de que era malisimo :o,a mi siempre me a dado buenas vibraciones!!sabe moverse por el area y poco a poco esta cojiendo mas confianza!! ojala se quede aqui muchos años!!  :oooooo: FRAN  :oooooo: ahora me gustaria ver jugar otros jugadores como finidi etc...
SOM DE 2a A!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #10 el: 17 de Desembre de 2007, 20:11:17 pm »
Aquest es el tipic jugador que ens ha demostrat que s'ha de tenir una mica de confiança i paciencia en els membres de la plantilla i deixar que la gent evolucioni sense tanta presio.
Jo segueixo pensant que pot ser un gran suplent del devanter centre que ha d'arribar. Crec que el millor es que el Fran es vagi foguejant i que vagi creixent com a jugador.
« Darrera modificació: 17 de Desembre de 2007, 23:31:49 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 17 de Desembre de 2007, 20:20:27 pm »

A que esperem per fixar una clàusula de rescisió per evitar que caigui en "males mans".  Jo crec que aquest noi ara la firmaria encantat?....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

friend

• Visitant
« Respondre #12 el: 17 de Desembre de 2007, 20:47:36 pm »

pasamos de ser un ekipo de tercera, con este ekipo bajamos a q algunos de nuestros jugadores sean dioses, caso montero, fran seleccion... con pokita cosa como subimos la moral tan rapido... aora el villajoiosa q llebva 4 empates consecutivos a 0 nos ganara i q malos son.... bla bla bla...

q este xabal es weno, eso no te lo discute nadie... tiene una calidad bastante apurada i protege el balon de forma extraordinaria... paciencia con este xabal q nos dara alegrias! ;)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 17 de Desembre de 2007, 20:55:35 pm »
jo era els esceptics a principi de temporada ... portar un nanu de 20 añets pixixi de primera catalana ... veia un salt molt gran, però el nanu dia a dia va foten-se en forma, adaptant-se a l'ekip i categoria i ara sta sent un dels referents. Si si, Fran ha demostrat que és i pot ser un gran jugador.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 17 de Desembre de 2007, 21:16:39 pm »
yo tmb al principio no las tenía todas conmigo, pero poco a poco esta demostrando que tiene un sitio en el equipo, pero eso no quita que se tenga que fichar un delantero centro de calidad... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #15 el: 17 de Desembre de 2007, 22:47:59 pm »
Fran és immens! Té coses de davanter extraordinari. Ahir va fer un partidàs. Que bo que és. Ens l'hem d'assegurar. Fran renovació ja!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 17 de Desembre de 2007, 23:41:42 pm »
jo vaig ser un dels que dubtaven d´aquest nano i fa moltes jornadas que em vaig retractar de lo dit, la veritat es que apren cada dia, fa coses molt bones i a sobre comença a ser u nkiller de cara a barraca, llastima que aqui apendrá i a fora triunfará, pero es el nostre mal  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #17 el: 18 de Desembre de 2007, 00:04:05 am »
El vaig defensar, i està donant resultats! Estic fart d'esoltar (donde vamos con el crio este? Quita al niño, que no vale!) i algunes coses més

Chapeau Fran!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #18 el: 18 de Desembre de 2007, 01:10:30 am »
Jo també dubtava molt de Fran, em recordava una mica al Salinas per la manera de moure's i regatejar, pero aquests ultims partits esta demostrant que no es gens dolent amb la pilota als peus, tot el contrari se li veu molt de talent, esperem que segueixi millorant i donant-nos golets que signifiquin 3 punts com el d'ahir.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #19 el: 18 de Desembre de 2007, 11:09:41 am »
a este chaval si le dan confianza ,va jugando y coge experencia ojo que tiene buena tecnica,intenta cosas que cuando poco a poco le salgan bien como el gol contra el Gava puede ser un jugador muy interesante. :bandera :bandera