Autor Tema: El derbi que m'agradaria veure  (Llegit 11289 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: El derbi que m'agradaria veure
« Respondre #60 el: 25 de Gener de 2008, 00:22:06 am »
algunos que pocos viven el derby!!a mi ** ** **** si tienes familia en terrassa,ese es tu problema!!yo hace 2 semanas que nada mas me pasa por la cabeza una cosa!! **** egara!y a quien le **** los siento!!

buff,,, ja ho diuen que de maleducats n'hi ha a tot arreu....

doncs jo viuré el derbi tant o més intensament que tu, i l'estic esperant amb moltes ganes, pero no per aixo he de faltar al respecte a ningú. Si tu per animar només ho pots fer insultant als altres és que tens un greu problema... és trist que hi hagi gent aixi, pero allà tu.

mira tio,si soc mal educat per dir p*** egar,millor que tu fagis mira,a mi ningu em diu mal educat per dir el que cridare!!aixi que ja ho saps!!y segur que serem 3000 mal educats que cridarem, el que ens surt del cor!!millor et quedis a casa veien el partit,amb el volum al minim,no sigui que pensis que som mal educats per dir **** egara!!pero bueno,tu al teu rollo y jo al meu,y per dir-me mal educat,abans millor que em coneguis!! :-\
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 01:08:45 am per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #61 el: 25 de Gener de 2008, 01:20:58 am »
A veure Kaka i Ojx, si en un derbi contra el Terrassa ja no es poden ni possar pancartes a favor del Sbd i en contra del Terrassa, i ni es pot cantar, cridar o el q sigui un p... egara, com es diu vulgarment: "apaga y vamonos"!!!
La rivalitat és això senyors, animar al teu equip i intimidar al rival, ja sigui afició ja siguin els jugadors, intimidar sempre parlant de crits i animació, mai entrant a la violencia física.
Jo els insults verbals en les 2 hores q dura el derbi no els trobo incorrectes. Són coses del futbol.... jo la setmana passada al Nou Camp en partit d Copa vaig sentir crits de P.. SEVILLA,  i això q no era cap derbi... són coses del futbol ja us dic, i no les trobo incorrrectes.

Senyors, això no és el partit contra el racisme, això és el derbi de 2ª B contra l'etern rival del Vallès!! així q oblideu-vos de dinars entre les 2 aficions, afició barrejada ballant la conga ni coses extranyes, la rivalitat és un alicient del món del futbol, però està clar q no s'ha d'arrivar mai a la violencia física.

A veure si ara passarem per tontets tots plegats... allà ens insulten, ens dediquen pancartes i ens provoquen dient q tornarem a 3ª i ara vindran ells aquí i els haurem d'aplaudir... a la M.... home!!!!!!! diumenge a mort contra el Terrassa!!!

:**** :**** :****

mare meva, lo que s'ha de sentir!!

pancartes a favor del sabadell, les que vulguis, ho trobo molt bé! Pero parncartes insultant i faltant al respecte a altres equip, no ho recolçaré mai! Per sobre de tot, som persones!

I sobre lo de cridar "p** egara", doncs jo NO ho cridaré en tot el partit, perque no tinc cap necessitat d'insultar per animar al meu equip. Sincerament, si per animar als teus, has d'insultar als altres, estas molt malament.. jo  prefereixo mil vegades cridar SABADELL, SABADELL, que no pas "p**egara"

Intimidar als altres, ja ho fas si hi ha 5000 persones cridant i animant al Sabadell, no cal anar insultant per la vida.. aixo no és futbol ni és res!!

Doncs deuries ser l'unic de les 700 persones o les que fossim al Olimpic a la 1a volta que no va cantar P... Egara xD estas dient que les 700 persones que vem anar al Olimpic som uns mal educats? tu no has insultat mai en un camp de futbol? crec que deus ser l'unic de tot el mon llavors  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #62 el: 25 de Gener de 2008, 01:26:14 am »
No habia ledio el mensaje de Hervi, en el fondo queremos decir lo mismo, en un campo de futbol se ha insultado toda la vida !! y si es un derby pues muchisimo mas , si es que no hay mas, el futbol es asi.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #63 el: 25 de Gener de 2008, 01:26:25 am »
sorprendete jajajaja e *** y ****** que si quereis os podeis ir a animar al terrassa con ellos ;)
PS: y si encima si comira juntos, decirme quien paga? jajaja aun seria peor....
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 15:39:16 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #64 el: 25 de Gener de 2008, 01:32:56 am »
imagino que pagaran ellos,por eso son tan educados,yo seguro que no les pago nada,es que soy muy mal educado!!e dicho **** egara!!dios perdoname!! :yes:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
« Respondre #65 el: 25 de Gener de 2008, 01:39:11 am »
yo aparte de mal edudaco, estoy muy escaso de pasta jaja

ojala y le metamos otros 4 y se les quede la misma cara de tontos que en la ida :)

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #66 el: 25 de Gener de 2008, 01:46:51 am »
jejeje!!a una birra te invito jabo,a mas no,que el derbi  cae a final de mes y estoy igual de dinero que tu!! ;D
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 20:53:09 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #67 el: 25 de Gener de 2008, 08:54:53 am »
Por lo que estoy leyendo, hay gente que pretende que les invitemos a té y a "pastitas" a los rojos mientras ironizamos sobre "schopenhauer" en un salón con mesas con manteles de ganchillo...

Venga Hombre!...

Ojalá  le smetamos 6... y ellos marquen 1, el del honor, y ese gol pretendo celebrarlo a muerte... xD
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

antcarcer

• Visitant
« Respondre #68 el: 25 de Gener de 2008, 09:49:18 am »
Yo aconsejo a los que no quieren oir insultos y quieren estar como en el teatro, que vean el partido en su casa, le quiten la voz a la TV y pongan un disco del parchis.

Cuando los derbis eran derbis, que hubierais hecho cuando venian los boixos o los brigadas, supongo que meteros debajo de la cama.

:beer2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #69 el: 25 de Gener de 2008, 10:49:47 am »
Yo creo que la gente confunde derby agresivo con violencia, si en un partido normal ya se escuchan insultos y se hacen butifarras y demas señales corporales no me puedo imaginar un derby con la gente amistosamente abrazandose y saludandose y cantando felizmente canciones todos juntos a la vez.
una cosa esta clara no tiene que haber violencia fisica pero un partido sin gritos insultos i demas (sobre todo contra los jugadores contrarios para meterles presion) no es un partido de futbol. yo recuerdo a brigadas corriendo por general con holligans persigiendolos y la poli repartiendo estopa en las gradas y eso no mola pero de lo que va a pasar este domingo a esas imagenes pasadas van mucha diferencia.
no intenteis vendernos la pelicula de partido amistoso entre aficiones por que cada vez que voy al paraolimpico tengo que escuchar muchas frases hirientes este domingo me voy a quedar a gusto  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #70 el: 25 de Gener de 2008, 10:52:24 am »
en fin... **** EGARA!!! :beer2
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2008, 15:38:36 pm per WebTeam SBD »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

kaka10

• Visitant
« Respondre #71 el: 25 de Gener de 2008, 11:29:53 am »
Eso de invitarles yo no lo he dicho en ningun momento... sacais las cosas de quicio y os reis de opiniones que no son las vuestras!!
yo he dicho que claro que es normal insultar en un derby, es lo mas logico,  pero si en vez de tirarnos to el partido insultando, animamos al SABADELL pues que mejor que eso! lo habeis entendido ahora?? o os lo explico otra vez!! ;)

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
« Respondre #72 el: 25 de Gener de 2008, 23:50:29 pm »
kaka10 nunca me he dirigido a ti y ahora lo voy ha hacer con la esperanza de no faltare al respeto o almenos lo voy a intentar.
El primero que esta insultando con tus comentrios eres tu y no por escribir palabras que puedan herir sino porque estas insultando a la inteligencia de muchos que al reves que tu si que nos consideramos arlequinados .
Ya se te bajaron los humos una vez con mi hermano en el tema de la romanica no obligues a la gente del foro a tener que hacerlo otra vez.
kaka te cuidado que no se te cague un pajarillo

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #73 el: 26 de Gener de 2008, 23:45:40 pm »
Jo el que deia l'altre dia, i que mantic, és que jo personalment i com faig sempre aniré al camp a ANIMAR al Sabadell, amb bufanda, camiseta, banderes, paperets, i disposat a quedar-me afònic cridant a FAVOR del meu equip! I que, personalment (repeteixo) jo no crec que cridant insults contra altres equips animis al teu equip.

És a dir, és millor perdre la veu i l'energia ANIMANT al teu equip que no pas INSULTANT al equip rival, sigui el Terrassa o sigui el que sigui.

Aquestes xorrades que diuen alguns de que "els insults son normals en el futbol blablabla", doncs que voleu que us digui... és veritat que no hi ha partit que no se senti un insult, però això és ben trist. Jo no cridaré "p** egara", igual que tampoc ho vaig cridar en el partit d'anada, perque fent aixo no sento que estigui animant al meu equip, en canvi cridant "sabadell sabadell" si que em sento animant als meus ;)

Ara, que cadascu fagi i cridi el que cregui convenient i el que li vingui més de gust, jo soc dels de ANIMAR, ANIMAR i ANIMAR!!! (i insultar no és animar)

Visca el Sabadell!!
I al terrassa.. x mi ja li pot anar tot bé.. a partir de dilluns, és clar! Que espero amb moltissimes ganes el partit, per guanyar!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
« Respondre #74 el: 27 de Gener de 2008, 02:04:54 am »
un derby sin insultos (cuidado, que no violencia) no es un derby   :ko

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #75 el: 27 de Gener de 2008, 10:08:09 am »
un derby sin insultos (cuidado, que no violencia) no es un derby   :ko

un derbi és un derbi sempre. I per mi que em pasaré l'estona cridant "Sabadell, Sabadell!" i mai cridaré "pu** egara" sera un SUPER DERBI del que tinc unes ganes enormes i estic ansiòs de que arribi!

Visca el Sabadell!  :scut :bandera
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #76 el: 27 de Gener de 2008, 14:20:20 pm »
Los derbys cada uno los vive a su manera...
Y yo este lo estoy empezando a vivir ya

ALE SABADELL ALE ALE,...

Desconnectat AntiEgarense

• Infantil
  • Missatges: 123
  • SUPPORTERS GOL NORD / MIGUEL SIEMPRE EN MI CORAZÓN
    • www.myspace.com/malaslenguassbd
« Respondre #77 el: 28 de Gener de 2008, 18:05:15 pm »
bf em sap greu dirtu aixi ...
pero tio no es pot ajuntar aigua amb oli.
per mi Sabadell i el Sabadell es la meva vida.
i el reste es una p....m***a.

Terrassa es la m....del valles.
« Darrera modificació: 28 de Gener de 2008, 19:09:01 pm per X-Men Aigua »
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM - SUPPORTERS GOL NORD