Jo el que deia l'altre dia, i que mantic, és que jo personalment i com faig sempre aniré al camp a ANIMAR al Sabadell, amb bufanda, camiseta, banderes, paperets, i disposat a quedar-me afònic cridant a FAVOR del meu equip! I que, personalment (repeteixo) jo no crec que cridant insults contra altres equips animis al teu equip.
És a dir, és millor perdre la veu i l'energia ANIMANT al teu equip que no pas INSULTANT al equip rival, sigui el Terrassa o sigui el que sigui.
Aquestes xorrades que diuen alguns de que "els insults son normals en el futbol blablabla", doncs que voleu que us digui... és veritat que no hi ha partit que no se senti un insult, però això és ben trist. Jo no cridaré "p** egara", igual que tampoc ho vaig cridar en el partit d'anada, perque fent aixo no sento que estigui animant al meu equip, en canvi cridant "sabadell sabadell" si que em sento animant als meus
Ara, que cadascu fagi i cridi el que cregui convenient i el que li vingui més de gust, jo soc dels de ANIMAR, ANIMAR i ANIMAR!!! (i insultar no és animar)
Visca el Sabadell!!
I al terrassa.. x mi ja li pot anar tot bé.. a partir de dilluns, és clar! Que espero amb moltissimes ganes el partit, per guanyar!