Autor Tema: mercat d'hivern  (Llegit 54541 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re: mercat d'hivern
« Respondre #160 el: 27 de Desembre de 2007, 21:03:37 pm »
bona noticia però hagués preferit un davanter q crec q ens fa mes falta pq la zona de defensa central a mi em sembla coberta amb Antunez, Pep Pages, Xavi Roca i Jaume Berlanga. A veure si arriba per reis

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #161 el: 28 de Desembre de 2007, 00:36:50 am »
bona noticia però hagués preferit un davanter q crec q ens fa mes falta pq la zona de defensa central a mi em sembla coberta amb Antunez, Pep Pages, Xavi Roca i Jaume Berlanga. A veure si arriba per reis

Si pero si ti fixes tenim jugadors d'una determinada edat ja, el contrast veterania-joventut sempre jugara al nostre favor, i recorda que la millor defensa es un bon atac! :ejem

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #162 el: 28 de Desembre de 2007, 17:05:05 pm »
ARA SI, JA SOM EQUIP DE CHAMPIONS LEAGUE!! YUHUUUUU

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #163 el: 28 de Desembre de 2007, 17:11:40 pm »
com podeu estar criticant a un jugador, que em sembla a mi que pocs d'aqui, per no dir cap, l'ha vist jugar? que si equips de champions league i que si osties.. esperem a veurel jugar.. el mateix deiem amb el Fran no? i mireu que ha pasat...
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #164 el: 28 de Desembre de 2007, 17:51:32 pm »
també pot jugar de lateral dret y de migcampista defensiu!!esperem que sigui un bon fitxatge,ara ojala arribessin 2 jugadors mes de qualitat y fem una bona 2a volta!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #165 el: 28 de Desembre de 2007, 17:57:01 pm »
com podeu estar criticant a un jugador, que em sembla a mi que pocs d'aqui, per no dir cap, l'ha vist jugar? que si equips de champions league i que si osties.. esperem a veurel jugar.. el mateix deiem amb el Fran no? i mireu que ha pasat...

:o que dius que què?

jo crec que no jugarà de central sino en les posicions que diu l'hervi que de fet és on tenim les mancances a part de la davantera

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #166 el: 28 de Desembre de 2007, 17:59:00 pm »

:o que dius que què?

jo crec que no jugarà de central sino en les posicions que diu l'hervi que de fet és on tenim les mancances a part de la davantera

no em refereixo a la posició, sinó a la condició de ser jove, quan va arribar el Fran gairebé tots el criticavem, jo inclòs, i mireu ara.. no podeu opinar de un jugador sense haver-lo vist.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Orton

• Visitant
« Respondre #167 el: 28 de Desembre de 2007, 17:59:52 pm »
En Cazorla es un bon fitxatge.  :beer2

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #168 el: 28 de Desembre de 2007, 18:22:17 pm »
I mireu que que?¿?¿ si vamos, demano perdo, no m'enrecordava que actualment estem a posicions de play off i que tenim al millor davanter de tota la categoria, SISPLAU NO EM FACIS RIURE! el que passa es que fa tants anys que no tenim ni fem re, que qualsevol que es capaç de fer tres tocs seguits sense que caigui al terra o faci una paret ben feta ja el considerem un supercrack.
Pel que fa al Cazorla aquet, sou tan infantils de creure que vindra aqui, fara la supertemporada de la seva vida y el Milan el fitxara??? SISPLAU QUE VE DEL GRANADA, I NO HA JUGAT GAIREBE RES!!!! amb aquestes coses, fitxatges y actituds no fa falta endevinar pk estem a on estem.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #169 el: 28 de Desembre de 2007, 18:26:55 pm »
I mireu que que?¿?¿ si vamos, demano perdo, no m'enrecordava que actualment estem a posicions de play off i que tenim al millor davanter de tota la categoria, SISPLAU NO EM FACIS RIURE! el que passa es que fa tants anys que no tenim ni fem re, que qualsevol que es capaç de fer tres tocs seguits sense que caigui al terra o faci una paret ben feta ja el considerem un supercrack.
Pel que fa al Cazorla aquet, sou tan infantils de creure que vindra aqui, fara la supertemporada de la seva vida y el Milan el fitxara??? SISPLAU QUE VE DEL GRANADA, I NO HA JUGAT GAIREBE RES!!!! amb aquestes coses, fitxatges y actituds no fa falta endevinar pk estem a on estem.
seré infantil i tot el que vulguis, però crec que al forum hi podem opinar tots, no només els que JA HO SABEU TOT

Ferni

• Visitant
« Respondre #170 el: 28 de Desembre de 2007, 19:09:27 pm »

Em sembla que l'únic infantil que hi ha aquí ets tú que cada cop la dius més grossa.
A veure, quan jo parlo de que " em sembla un bon reforç" ho dic referint-me a les seves dades personals : edat, procedencia, tragectoria i possició la qual ocupa.
Evidentment que no l'he vist a jugar aquest jugador i que potser no val res però que jo des d'un principi em dona bones sensacions. Clar que aquest jugador ara mateix no deu ser cap "crack" del Granada perq ens el cedeixen però q bueno mai se sap, potser és un bon jugador i s'el treuen de sobre perq no té lloc en l'equip.... no sempre han de ser mals jugadors els descartes dels altres, i menys quan el descarte és d'un equip en zona de play off.
Si fos un descarte d'un equip de Regional o d'un mal equip d Tercera llavors si que em començaria a preocupar....

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #171 el: 28 de Desembre de 2007, 21:32:51 pm »
Cazorla si fos tant dolent no l'haurin cedit sino que l'haurien venut, si l'han cedit es perque creuen que es bon jugador pero necesita jugar

Desconnectat Ripolletenc

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #172 el: 29 de Desembre de 2007, 18:51:41 pm »

Tens algun problema amb el Granada CF?

joseph

• Visitant
« Respondre #173 el: 29 de Desembre de 2007, 19:57:38 pm »
Cazorla si fos tant dolent no l'haurin cedit sino que l'haurien venut, si l'han cedit es perque creuen que es bon jugador pero necesita jugar

Correcte, algo deu tindra  si no el volen deixar anar.
Jo soc partidari de jugadors joves i amb calitat, amb moltes ganes de fer-se un nom, ja sabem els veterans de segones voltes, casi tots venen a cobrar.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #174 el: 29 de Desembre de 2007, 22:55:46 pm »

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 130
« Respondre #175 el: 30 de Desembre de 2007, 00:14:02 am »
le emos fastidiao0 a los vecinito0s:D:D:D

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #176 el: 30 de Desembre de 2007, 00:20:59 am »
Ganas de jugar debe de tener, porque ha perdonado el 40% de su ficha para venir aquí. No se fue al Badalona, porque segun dicen Francisco no le garantizaba los minutos que va a tener aquí, menos iba a jugar en Badalona? Aquí si la defensa está bien, no creo que juegue mucho.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
« Respondre #177 el: 30 de Desembre de 2007, 00:32:44 am »
A veure siguem realistes al mercat d hivern no esfichen cracks es fichen jugadors que en els seus equips no juguen , si un club te un bon jugador ni el cedeix ni el ven i si un club a de fer caixa n cedira a un bon jugador sino k cedira a un jugador "mediocre" amb tots els respectes per a uansevol entitad esportiva .
El sabadell cediria a un bon jugador per fer caixa o el mantindria per salvar la categoria , esta clar k quansevol jugador valid de 2ªb , no vindra al nostre club i si em de fichar per nassos tinguem en conta k sera perqe algu s emporti alguna comissio perque bons jugadors de 2ª a unpreu que el nostre club pugui pagar no hi han .
FELIC ANY NOU A TOTS ELS AMANTS DEL BON FUTBOL

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #178 el: 30 de Desembre de 2007, 00:54:54 am »
Doncs jo no estic d'acord amb el que dius miranda. Un jugador que no jugui no te perque ser mediocre. Qualsevol problema amb l'entrenador, company etc... pot fer que un bon jugador acabi marchant d'un equip, o es quedi sense fitxa quan realment se la mereix (cas Jose Mari, per exemple). Perque segons el que tu dius, no val la pena mai fitxar al mercat d'hivern, perque arribaran pestes d'altres equips, i hi ha molts jugadors que hem fitxat a mitja temporada que ens han donat millor rendiment que el que hi havia a l'equip o, si més no, ha creat una competència que segur ha anat bé per l'equip.

Salut :nadal3
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #179 el: 30 de Desembre de 2007, 03:25:47 am »
Una dada, si més no curiosa, al mercat d'hivern, els últims anys em sapigut treure profit como a mínim a 1 jugador...De Navas i Cervian sense anar masa lluny..tmb recordo al "chicha" que per a mi era un gran jugador, el 1er "any" de orife, amb rafa caro que tampoc era dolent...i segur que molt més...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona