Tot plegat crec que té una possible explicació, i és que el CE Sabadell continua sent un club dirigit per un grup d'amics amb molt bones intencions, però això, un grups d'amics molt capaços per dirigir els seus negocis, però que això de posar-se al capdavant d'un equip de futbol, d'un club i moure's en aquesta selva els va un pelet gran (i que no se m'enfadi ningú, sisplau).
Som un club que continua sense tenir una estructura professionalitzada. Sóc conscient de que parlar en aquests termes a Segona B és una mica irrisori, doncs hi ha els recursos que hi ha. Ara bé, crec que en l'àrea sobretot de direcció esportiva tenim amics i coneguts, i així dificilment pots crear un grup de treball que tingui controlat el mercat. Sincerament, crec que ara per ara, el Mutio té un major coneixement del mercat futbolístic que no pas el nostre, compte a la dada, secretari tècnic...
Genís Garcia o Pep Molet, dos grandíssims arlequinats, però que treballen pel Sabadell ens els seu temps lliure, la qual cosa és molt d'agraïr, molt, però no ens enganyem, necessitem a gent que es dediqui en cos i ànima al club i més encara des de la secretaria tècnica.
Un exemple clar, Xavi Moro. Com que aquest jugador ens ha donat carbasses doncs ja està, s'ha acabat, plantilla tancada. Home! Sisplau! Que no hi ha cap opció interessant al mercat pel Sabadell?
El mateix president ha repetit per activa i per passiva que hi havia calers per fitxar un jugador més, bé això després de dir que vindrien fins a tres fitxatges... De totes maneres, em sembla indignant que haguem baixat els braços d'aquesta manera, donant per fet de que ja res més podem fer. Insisteixo, una estructura esportiva una mica més professional MAI hagués fotut el papelón que ha fotut el Sabadell tan al mercat d'estiu com al d'hivern. Tot plegat sempre escudant-se en el mateix: els calers. Segur que tot són els calers??? No tindríem potser, una petita dosi de clara incompetència o senzillament, d'absolut desconeixement del mercat futbolístic? En fi, potser em falta molta raó en el que estic dient i realment la situació és com ens han dit, però crec que el club que de llarg, més afició porta a l'estadi al nostre grup, que paga si no el més car, dels carnets més cars de la categoria, i que té el número de socis que moltíssims clubs de Segona B voldrien, mereix alguna coseta més.
Si després del partit d'ahir no es busca como el comer un davanter, és perquè tots plegats ens ho fem mirar. En fi, esperem que al final se cumpla el milagro. L'esperança diuen que és lo últim que es perd...
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA SANTA I BENEIDA AFICIO!!!!!!!!!!!