Jo intentaria el tema de XAVI MOLIST (s´en parlava al Subfòrum de Jugadors). Tarrés seria una gran opció, però és difícil que el deixin anar.
Un jugador que em va encantar l´any passat quan va venir amb el Gavà va ésser JACINTO ELA, a mitja temporada va anar a la Gramanet.... Havia sentit alguna cosa de que havia tornat al futbol anglès. Algú pot confirmar-ho?....
I de JUVENAL EDJOGO OWONO, que en sabem?.... Un jugador amb àmplia experiència a Segona A i a més de més de la ciutat. I el seu pare ja faria la presió que fos necessària....
Finalment, si és que necessitem "pòlvora" davant, tampoc veuria tant descabellat insistir amb IBAN PARRA o SANTI TRIGUERO, jugadors que havien estat a l´òrbita arlequinada, partint de la base de que ja es tractaria d´una oferta de Segona B.
Jo també intentaria portar com fos un jugador tipus Xavi Molist. Seria molt difícil que fos ell, ja que amb el seu equip ho juga tot i és un dels seus màxims golejadors.
Jacinto Ela juga a Tercera divisió amb la ADF Logroñés i que van liders en el seu grup de La Rioja.
De Juvenal comentar que és actualment company de Molist al Cartagena i que no van massa ben classificats per l'equipàs que tenen. Philippe Toledo i Sívori per exemple també estan en aquest equip.
A més Juvenal, no sé si és per lesió o pel que sigui, està jugant molt poquet aquest any.
Santi Triguero ja va tenir la opció de venir i no va fer-ho, a més es lesiona molt sovint.
Ibán Parra res de res. És mosso a Vielha i a vegades fins i tot es perd partits amb el Balaguer per culpa de la feina.
De totes formes, s'hauria de veure on ens calen més jugadors. Jo crec que on juga Juvenal està més ben cobert, que no pas la delantera per exemple, ja que només disposem de 2 davanters centres i tenim poques alternatives més.