Autor Tema: mercat d'hivern  (Llegit 54534 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

joseph

• Visitant
Re: mercat d'hivern
« Respondre #200 el: 06 de Gener de 2008, 21:01:48 pm »
També podrien mirar el mercat de comunitaris, segurament podriem trobar un bon jugador encara que fos cedit,  ens falta un altra tipo d'atacant en FRAN te un estil que amb les defenses de segona B, es molt dificil que marqui, i en OLLES aquest any porta lla negre amb lesions, por tant una espècie de URZAIZ per el meu parer.

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 130
« Respondre #201 el: 06 de Gener de 2008, 21:09:26 pm »
Q yo sepa ai un ekipo q no le esta pagando bien a los jugadores y ese es el linares dnd fue uno de nustro0s mejores jugadores DAVID GALLO  :visca :visca :laugh:
akel k nos marko tantos goles xD

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #202 el: 06 de Gener de 2008, 21:15:34 pm »
Aquests jugadors tancats ja m'els conec jo, son aquests que ara estan a girona, gava... Si us plau, fitxatges confirmats! Per cert, Cazorla ho ha fet força bé  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #203 el: 06 de Gener de 2008, 22:01:55 pm »
ja estem amb las "bombas" que no esclatan mai  :ko :ko   no us canseu de dir sempre les mateixes coses?  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #204 el: 07 de Gener de 2008, 23:03:53 pm »
i al final que bombona¿?¿?¿? perque molt possar intriga però a l'hora de la veritat no dius res i per fer això millor no dir res... ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #205 el: 08 de Gener de 2008, 21:05:18 pm »
 :scut :bandera Perdona pedrinho, no era mi intención lo de tirar y esconder la mano y por eso te decia k no, no o tal vez si porque era el tercero de los k tu habias nombrado, vuelvo a repetir k disculpa k no fué mi intención la de dejaros en intriga :oooooo: :bandera :scut
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #206 el: 08 de Gener de 2008, 21:51:57 pm »
otra bomba que falla  :ostres

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #207 el: 08 de Gener de 2008, 22:10:57 pm »
menos fichajes y mas minutos a jugadores que estan hay sudando la camiseta que son mas grandes que los que puedan venir y si mo que pasa cuando sale montero al campo que revoluciona el campo y si no tienpo al tiempo y vereis a cazorla en tribuan sentadito como ***** alguin comocio a pablo jodar jajjaajjajajajjajaj era la futura estrella  de alicante jajajaj

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #208 el: 08 de Gener de 2008, 22:32:26 pm »
Si es parlava de Luciano casi millor que no vingui. Un autèntic "pufo" hivernal.

El que està clar és que aquesta directiva el que ha de fer és rascar-se la butxaca i no s'ompli la boca com fa el Sr. Arroyos dient tontades de play-offs i coses així.

Necessitem alguns tipus de jugadors que no tenim o com a mínim 1 altre davanter centre. Si per això Villanova i Nando han de marxar doncs no queda altre remei. A mi no em desagradan, sobretot Iván, però si el míster no hi compta doncs primer de tot és el Sabadell.

FITXAR per FITXAR NOO. Que per això aquests 2 descartats segur que senten més la samarreta i posen el que han de posar abans que jugadors que venen de no sé on i se'n desconeix per descomplert el seu rendiment.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #209 el: 09 de Gener de 2008, 14:33:15 pm »
la dierectiva segur que ja sap el que es fa, si han fitxat a Cazorla és perque es bo, a mi personalment vaig veure que no es un mal jugador, i a més em de compatar que ara esta en baixa forma

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #210 el: 09 de Gener de 2008, 14:42:37 pm »
Doncs jo que voleu que us digui... En Cazorla no em va dir res de l'altre món  :-X Ara, tampo el jutjarem per un partit que ha jugat... temps al temps.

Pel que fa al mercat doncs... la meva opinió és com la del Mutio, abans de fitxar per fitxar que dongui més oportunitats als joves  :anims
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #211 el: 11 de Gener de 2008, 13:11:09 pm »
Miran la web de Radio Sabadell m´ha vingut ala memoria un nanu que esta al Meapesta Castefa que es d´aqui Sabadell i a mes no desentona pas a Segona B, es diu Isma Porcel   No creieu que seria un bon fichatge? un nanu amb futur, de la ciutat i a mes ja ha jugat a segona B, jo l´intentaria portar encara que sigui mirant per l´any vinent (ja dono per soposat que el Meapesta baixará)  :xin-xin

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #212 el: 12 de Gener de 2008, 21:21:35 pm »

No estaria malament, però crec que ha jugat més de 5 partits i això l´invalida de cara a les transaccions internes del grup III.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #213 el: 14 de Gener de 2008, 13:32:47 pm »
S'ens està passant l'arròs!!!

O fixem algú amb condicions, o això de no patir no es complirà!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #214 el: 14 de Gener de 2008, 23:03:52 pm »
Oriol Riera ara a la Cultural Leonesa també podria ser una opció interessant. És un davanter d'aquí, jove -diria que sots-23- que també pot jugar a la mitja punta.

El problema és que imagino que el seu club tampoc estaria massa disposat a deixar-lo marxar  :-\

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #215 el: 15 de Gener de 2008, 23:26:54 pm »
Avui han dit a Radio Sabadell coses que jo no entenc massa.
Han comentat respecte el mercat de fitxatges que un dels problemes són les fitxes sots-23 que han de ser 6 per equip. Vaja i un  :clap pels responsables de portar reforços. Això de les 6 fitxes se sap ARA i fa 4 anys. Per favor.

Els 6 sots-23 que hi ha ara són --> Siso, Fran, Cazorla, Villanova, Finidi, Pradas.

El 3r porter NO ocupa plaça sots-23 per tan ja seria una fitxa lliure. Si no se li troba equip se li dóna la baixa i llestos. Això no és cap ONG i s'ha d'anar per feina. Que es vol trobar un lloc també per Villanova doncs llavors si que s'hauria de portar un altre sots-23. Per com a minim a dia d'avui 1 plaça per a qualsevol jugador hi és.

I si el major problema és que no hi ha calers -cosa que tampoc em crec del tot- que els busquin on sigui. Tan bons haurien de ser per dir que no deambularem per la 2a B com per buscar diners per portar almenys 1 centrecampista i 1 davanter que donguin més garanties en aquesta segona volta.

Sr. Soteras que de moment l'únic que estem fent és DEAMBULAR  :icon_exclaim:

« Darrera modificació: 15 de Gener de 2008, 23:50:00 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

• President
  • un camp de primera
« Respondre #216 el: 16 de Gener de 2008, 07:12:40 am »
Avui han dit a Radio Sabadell coses que jo no entenc massa.
Han comentat respecte el mercat de fitxatges que un dels problemes són les fitxes sots-23 que han de ser 6 per equip. Vaja i un  :clap pels responsables de portar reforços. Això de les 6 fitxes se sap ARA i fa 4 anys. Per favor.

Els 6 sots-23 que hi ha ara són --> Siso, Fran, Cazorla, Villanova, Finidi, Pradas.

El 3r porter NO ocupa plaça sots-23 per tan ja seria una fitxa lliure. Si no se li troba equip se li dóna la baixa i llestos. Això no és cap ONG i s'ha d'anar per feina. Que es vol trobar un lloc també per Villanova doncs llavors si que s'hauria de portar un altre sots-23. Per com a minim a dia d'avui 1 plaça per a qualsevol jugador hi és.

I si el major problema és que no hi ha calers -cosa que tampoc em crec del tot- que els busquin on sigui. Tan bons haurien de ser per dir que no deambularem per la 2a B com per buscar diners per portar almenys 1 centrecampista i 1 davanter que donguin més garanties en aquesta segona volta.

Sr. Soteras que de moment l'únic que estem fent és DEAMBULAR  :icon_exclaim:

:ok      Totalment d´acord amb la teva opinió.

I afegiria;   El nostre problema ha d´ésser obtenir un centre-campista i un "9" amb garanties, contrastats i no precisament "sub-23".  Per tant, aquesta obsessió en sustituïr al Villanova, Quin sentit té?,  canviar un nom per portar un altre Jódar que només surti a la foto i prou?.  I tant malament tampoc ho ha fet el Villanova quan ha jugat....  I ENCARA ENTENC MENYS QUAN ES COMENTA QUE AQUEST TEMA BLOQUEJA EL MERCAT DE NOVES INCORPORACIONS....

una mica de sentit comú, senyors....

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #217 el: 16 de Gener de 2008, 08:36:16 am »
m´imagino que te a veure amb las nominas i els gastos de sous, voldrán  treures de asobre 2 nominas per poder pagar 1 mes alta a un jugador contrastat (digo jo) per que sino no hi ha qui ho entengui  :no:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #218 el: 16 de Gener de 2008, 22:23:52 pm »
Doncs sembla ser que aquest matí a l'entrenament s'ha impedit que hi participéssin Villanova i Nando. Crec que aquesta no és la manera. Si no es compta amb ells crec que tampoc fa falta que els impedeixin entrenar amb la resta.

Ja sé que és un mesura de força per a que s'espavilin a trobar un equip, però també són persones i no crec que es mereixin aquest tracte.

Ahir vaig dir que això no és cap ONG, i ho segueixo mantenint. Si no es compte amb aquests jugadors que sel's dongui la baixa o sinó almenys que s'arribi a un pacte amistós.
Crec que aquestes no són maneres.

També es diu que hi ha un migcentre contrastat del grup IV que està apunt de fitxar. Imagino que es podria tractar com va avançar fa uns dies el Randel de Xavi Moro.

www.miequipo.es

• President
  • un camp de primera
« Respondre #219 el: 16 de Gener de 2008, 22:29:55 pm »

Estem fotent un "paperot" últimament com a club, que no es pot ni explicar....