NECESSITEM NOMÉS 1 JUGADOR, NOMÉS 1...
UN HOME -GOOOOOL
I PUNT, amb només aixó encara faríem els play-ooff's !!
sense, en patirem i molt.
i perq vols fer PLAY OFF amb un equip q no té diners ni recursos per a mantenir-se a 2ª B?
Jo aquest any és q ni de casualitat voldria fer PLAY OFF, no fos cas q pujéssim i l'any q ve a 2º A ens fotessin pagar 400 euros pel carnet de soci amb una plantilla de 3ª a 2ª A que a la jornada 22 ja hauría baixat matemáticament a 2ª B.
Estaríem al 2010 a 2ª B com sempre amb un equip de 3ª Divisió i un president que ja hauria complert el seu objectiu de retornar al Sabadell al lloc q es mereix ( pero només per una temporada...).
Oblida't d PLAY OFF's, aquest any a salvar-se, l'any vinent a mirar cap amunt, l'altre a mirar de quedar entre els 8 primers, l'altre a buscar una plaça per Copa del Rey, l'altre a fer el PLAY OFF sense pujar i bueno, amb una mica de sort al 2014 ja farem un equip amb l'objectiu de retornar a 2ª A ( això si abans no hem passat altre cop per 3ª ).
I és que amb això sí q doncs la raó al presi q deia q volia retornar a l'equip a mitjà-curt termini, mitja-curt termini q ningú es pensi q són 2 anys, mitjà-curt termini significa cosa de 6-7 anys. Jo amb això estic d'acord, de cara al 2014-2015 ja intentarem l'Ascens, d mentres estiguem 6-7 anyets diambulant per la 2ª B .