Autor Tema: mercat d'hivern  (Llegit 54523 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: mercat d'hivern
« Respondre #220 el: 18 de Gener de 2008, 10:05:39 am »
També es diu que hi ha un migcentre contrastat del grup IV que està apunt de fitxar. Imagino que es podria tractar com va avançar fa uns dies el Randel de Xavi Moro.

Xavi Moro podria rescindir el seu contracte amb el Lorca avui mateix ... haviam si hi ha sort i es converteix en el fitxatge.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #221 el: 18 de Gener de 2008, 11:05:44 am »

També es diu que hi ha un migcentre contrastat del grup IV que està apunt de fitxar. Imagino que es podria tractar com va avançar fa uns dies el Randel de Xavi Moro.

Xavi Moro podria rescindir el seu contracte amb el Lorca avui mateix ... haviam si hi ha sort i es converteix en el fitxatge.

El diari Sport es el que posa que el podriem fixar, molt bon fixatge, si ve, però tambè faltarà un homa gol!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #222 el: 18 de Gener de 2008, 11:49:05 am »

El diari Sport es el que posa que el podriem fixar, molt bon fixatge, si ve, però tambè faltarà un homa gol!!

si, i si t'has donat compte, de que posava que podría a tornar a vestir "descapulat", e tingut que llegirme altre cop el titular, per saber que efectivament parlaven del sabadell... :ostres
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #223 el: 18 de Gener de 2008, 12:50:50 pm »

si, i si t'has donat compte, de que posava que podría a tornar a vestir "descapulat", e tingut que llegirme altre cop el titular, per saber que efectivament parlaven del sabadell... :ostres

Resis, y ahora vas y me explicas que haces tu leyendo el Sport si allí lo único que hay verídico es la programación de TV y a veces ni eso.. q pasa que no tenias bastante de pequeño con los tebeos de Mortadelo y Filemon y los de Rompetechos que ahora te a vuelto a dar pa los tebeos o k?
Cómprate el Jueves q almenos habla un poco de todo y no solo del Barça....

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #224 el: 18 de Gener de 2008, 13:32:19 pm »

Resis, y ahora vas y me explicas que haces tu leyendo el Sport si allí lo único que hay verídico es la programación de TV y a veces ni eso.. q pasa que no tenias bastante de pequeño con los tebeos de Mortadelo y Filemon y los de Rompetechos que ahora te a vuelto a dar pa los tebeos o k?
Cómprate el Jueves q almenos habla un poco de todo y no solo del Barça....

jajajajaaj no,no que he ido almorzar, y claro he decidio cojer un diario deportivo, que pueda informarme sobre el sabadell, y claro el único que había libre era un "tebeo", y bueno solo he ojeado la parte que me interesa, pero claro dedicando 4 línias, y que encima confundan terminos...pues lo que he comentado, he tenido que leer el titular para saber que hablavan del sabadell y no del Badalona...por un momento he creído que nos habíamos unido o algo así... :ostres
Luego ya he dejado el tebeo en su sitio y un hombre muy amable me a dejado el diario de sabadell...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #225 el: 18 de Gener de 2008, 14:12:26 pm »

NECESSITEM NOMÉS 1 JUGADOR, NOMÉS 1...

UN HOME -GOOOOOL

I PUNT, amb només aixó encara faríem els play-ooff's !!
sense, en patirem i molt.

Ferni

• Visitant
« Respondre #226 el: 18 de Gener de 2008, 14:57:02 pm »

NECESSITEM NOMÉS 1 JUGADOR, NOMÉS 1...

UN HOME -GOOOOOL

I PUNT, amb només aixó encara faríem els play-ooff's !!
sense, en patirem i molt.

i perq vols fer PLAY OFF amb un equip q no té diners ni recursos per a mantenir-se a 2ª B?
Jo aquest any és q ni de casualitat voldria fer PLAY OFF, no fos cas q pujéssim i l'any q ve a 2º A  ens fotessin pagar 400 euros pel carnet de soci amb una plantilla de 3ª a 2ª A que a la jornada 22 ja hauría baixat matemáticament a 2ª B.
Estaríem al 2010 a 2ª B com sempre amb un equip de 3ª Divisió i un president que ja hauria complert el seu objectiu de retornar al Sabadell al lloc q es mereix ( pero només per una temporada...).

Oblida't d PLAY OFF's, aquest any a salvar-se, l'any vinent a mirar cap amunt, l'altre a mirar de quedar entre els 8 primers, l'altre a buscar una plaça per Copa del Rey, l'altre a fer el PLAY OFF sense pujar i bueno, amb una mica de sort al 2014 ja farem un equip amb l'objectiu de retornar a 2ª A ( això si abans no hem passat altre cop per 3ª ).

I és que amb això sí q doncs la raó al presi q deia q volia retornar a l'equip a mitjà-curt termini, mitja-curt termini q ningú es pensi q són 2 anys, mitjà-curt termini significa cosa de 6-7 anys. Jo amb això estic d'acord, de cara al 2014-2015 ja intentarem l'Ascens, d mentres estiguem 6-7 anyets diambulant per la 2ª B .
« Darrera modificació: 18 de Gener de 2008, 15:00:58 pm per Ferni »

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #227 el: 18 de Gener de 2008, 15:01:09 pm »
discrepo
- jo  voldria el pay-off  sempre és bo que hi hagi il.lusió

discrepo
- ens falta més que un home gol, de fet no marquem per falta de crear oportunitats, si no les generem qui les pot materialitzar?

Ferni

• Visitant
« Respondre #228 el: 18 de Gener de 2008, 15:09:56 pm »
discrepo

discrepo
- ens falta més que un home gol, de fet no marquem per falta de crear oportunitats, si no les generem qui les pot materialitzar?

Discrepo jo ara !!!  :laugh:, no vull fer PLAY OFF, millor estar a mitja taula aquesta temporada, no fos cas que hi hagués cuadruple empat a punts entre quart, cinquè,sisé i seté classificat, entréssim a PLAY OFF i llavors al PLAY OFF tens les mateixes opcions q els altres de pujar. Encara pujaríem pràcticament sense voler...
Quina mania en fer PLAY OFF, si llavors pugem i seguim amb q no hi ha diners i em de recórrer a buscar jugadors de 3ª Divisió per a jugar a 2ª A...
Jo no vull retornar a 2ª A fins que l'equip no tingui estabilitat económica ni tinguem possibilitats reals de quedar-nos-hi de per vida a la categoria de plata.
Jo per a pujar i tornar a baixar de cap en 1-2 temporades prefereixo no pujar, per fer el q va fer el Terrassa.
Estar a 2ª Divisió és molt bonic però no seria tan bonic estar-hi amb un equip q perd cada setmana hi ha la jornada 23 torna a ser carn de 2ª B, així no es recuperaria la ilusió amb l'equip de la ciutat.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #229 el: 18 de Gener de 2008, 15:15:57 pm »
discrepo

discrepo

Discrepo jo ara !!!  :laugh:, no vull fer PLAY OFF, millor estar a mitja taula aquesta temporada, no fos cas que hi hagués cuadruple empat a punts entre quart, cinquè,sisé i seté classificat, entréssim a PLAY OFF i llavors al PLAY OFF tens les mateixes opcions q els altres de pujar. Encara pujaríem pràcticament sense voler...
Quina mania en fer PLAY OFF, si llavors pugem i seguim amb q no hi ha diners i em de recórrer a buscar jugadors de 3ª Divisió per a jugar a 2ª A...
Jo no vull retornar a 2ª A fins que l'equip no tingui estabilitat económica ni tinguem possibilitats reals de quedar-nos-hi de per vida a la categoria de plata.
Jo per a pujar i tornar a baixar de cap en 1-2 temporades prefereixo no pujar, per fer el q va fer el Terrassa.
Estar a 2ª Divisió és molt bonic però no seria tan bonic estar-hi amb un equip q perd cada setmana hi ha la jornada 23 torna a ser carn de 2ª B, així no es recuperaria la ilusió amb l'equip de la ciutat.

déu ho vulgui...

seria la bomba !!

si algun dia tinguéssim la potra de quedar empatats el 4rt, el 5è, el 6è, el 7è, el 8è i el 9è, per xorra fossim quarts, juguessim el play-off fent pena peró amb més xorra encara passessim i pugessim...  déu meu que guai !

després, a 2aA, ja surtirien més diners i ens faríen més cas.

i si no, a disfrutar el que es pugui.

no va ser el terrassa qui quedant cinquè, va entrar de carambola i va pujar ?

'es lo que hay...'

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #230 el: 18 de Gener de 2008, 16:32:16 pm »
El Terrassa va quedar cinque, i per renuncia del Zaragoza B perque el A habia baixat o no se perque, es va classificar, i a mes de pujar va guanyar tots els partits de la lligueta. Ara li toca al Sabadell no? Us imagineu a 2ªA? De tots els anys que vaig estar a Sabadell (i van ser molts), crec que sempre va estar a 2ªB i 3ª. Algu sap quan va ser la ultima estada a 2ªA?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #231 el: 18 de Gener de 2008, 16:48:54 pm »
El Terrassa va quedar cinque, i per renuncia del Zaragoza B perque el A habia baixat o no se perque, es va classificar, i a mes de pujar va guanyar tots els partits de la lligueta. Ara li toca al Sabadell no? Us imagineu a 2ªA? De tots els anys que vaig estar a Sabadell (i van ser molts), crec que sempre va estar a 2ªB i 3ª. Algu sap quan va ser la ultima estada a 2ªA?

Temporada 92-93

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #232 el: 18 de Gener de 2008, 17:40:14 pm »
Gràcies chemanez. Doncs ja toca la 2ªA. Encara que amb els ***** empats ho veig dificil que sigui en aquesta temporada. Si poguesim canviar 5 empats per victòries, ara segur que estariem en play of.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #233 el: 18 de Gener de 2008, 17:47:28 pm »
Hoy en Radio Sabadell han dicho que un posible fichaje seria Xavi moro.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #234 el: 19 de Gener de 2008, 12:49:07 pm »

S'ha afegit l'Hospitalet en el fitxatge de Xavi Moro :icon_exclaim: :icon_exclaim:

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080119/noticia_53428362817.html
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #235 el: 19 de Gener de 2008, 13:12:36 pm »
Aquest si que seria un molt bon reforç, esperem que acabi venint aquí, sinó el sr. Llamas encara ens renyerà a tots un per un.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #236 el: 19 de Gener de 2008, 13:31:48 pm »

S'ha afegit l'Hospitalet en el fitxatge de Xavi Moro :icon_exclaim: :icon_exclaim:

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080119/noticia_53428362817.html

compte q diem, haviam si vindrà el presi de l'Hospi a dirnos q hem 'gafat' el seu possible fitxatge...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #237 el: 19 de Gener de 2008, 13:32:46 pm »
Ya me encargo yo de entrar en el foro del Hospi (si tuviese) y de poner la noticia.... A ver si así no ficha..    >:(
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat fran_hospi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #238 el: 19 de Gener de 2008, 17:27:52 pm »
Ya me encargo yo de entrar en el foro del Hospi (si tuviese) y de poner la noticia.... A ver si así no ficha..    >:(

www.miarroba.com/foros/ver.php?id=440825

P.D.: Apreciat company forero:

He modificat el link, ja que tal com estava anclat al post, no s'hi podia accedir.
« Darrera modificació: 19 de Gener de 2008, 19:22:40 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat fran_hospi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #239 el: 19 de Gener de 2008, 19:46:04 pm »

www.miarroba.com/foros/ver.php?id=440825

P.D.: Apreciat company forero:

He modificat el link, ja que tal com estava anclat al post, no s'hi podia accedir.

tan facil com copiar y enganxar. Pero gracies