Autor Tema: Europa - Sabadell  (Llegit 11348 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Europa - Sabadell
« Respondre #40 el: 15 de Agost de 2005, 11:36:03 am »
Un partit perdut i punt.

No ens jugavem els tres punts ni cap torneig important. Anem a agafar confiança, joc i forma física :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #41 el: 15 de Agost de 2005, 11:52:36 am »
aquest partit tb ha servit per estrenar la segona ekipacio nova no??? o la segona ekipacio no te quadres per darrere???
No hi ha segona nova, només s'ha canviat la primera. La segona és la mateixa de l'any passat.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #42 el: 15 de Agost de 2005, 12:07:31 pm »
Quizás el partido con el Europa no vino en el mejor momento tras jugar el día anterior con el Manresa. De todas maneras hay un par de cosillas que me preocupan.
Volvemos a tener una pareja de centrales bastante lenta y a la mínima pérdida de balón en el centro del campo supone un peligro para la meta arlekinada. Espero que Crivillé sea rápido y tenga calidad suficiente para ayudar al centro de la zaga.
Otro tema fue las enormes dificultades que vi en el centro del campo para sacar el balón jugado; nos apretaron un poco y perdíamos el balón con mucha facilidad y con poca precisión el el pase.
Por último y para que sirva un poco como excusa hablar del terreno de juego. Los jugadores no están acostumbrados a este cesped que cuando bota el balón se frena y no tiene la velocidad del céspe natural; y el tema de la iluminación... sin comentarios. Suerte que aún quedan 15 días para corregir errores.

Por cierto, no podríamos haber jugado con la equipación titular? El Europa vistió de rojo y más de una vez me confundí, y es que con aquella peazo iluminación...

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #43 el: 15 de Agost de 2005, 15:45:22 pm »
Jo segueixo pensant que Genís no és apte per aquest projecte.. :ko

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 15 de Agost de 2005, 16:12:18 pm »
com es deia per aqui mes val perdre ara que a la lliga,pero jo ahir era el primer partit de pretemporada que veia i simplement va ser lamentable ridicul patetic i penos,un equip acabat de pujar de primera catalana ens va donar un autentic bany de futbol tant a nivell fisic tecnic i tactic,la defensa va ser tot un colador el senyor mora veura que no es pot jugar amb dos centrals que son molt lents?els dos laterals ni van pasar del mig del camp,el centre del camp l'unic per mi que va estar una mica be es el sergio iglesias,els dos extrems tant ivan diaz com marcos simplement fatal ni pujaven la banda ni feien cap tipus de perill i a la davantera gallo i madrigal no els va arribar cap pero cap pilota,el primer xut entre els tres pals va arribar avançada la segona part tactica mora? en definitiva ahir al nou sardenya vaig sentir vergonya i espero que la cosa millori molt pero molt i que tots aquets ¨cracks¨no pensin que la segona b es un passeig,perque almenys ahir tant pablo sanz com ivan diaz van estar lamentables i horribles i es possin la granota de fer feina sino serem un nou girona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #45 el: 15 de Agost de 2005, 16:32:55 pm »
Jejejeje, ni que ens haguéssim ficat d'acord Dagar, penso exactament com tu. Ahir lamentable!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #46 el: 15 de Agost de 2005, 16:44:33 pm »
bueno bueno tranquilitzem-nos una mica i donem un temps prudencial ¿ok?  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #47 el: 15 de Agost de 2005, 16:50:01 pm »
Be, jo crec que es un simple partit perdut, a mes a mes venit d'un partit de Manresa, en fi em sembla que s'esta fent un gra massa de tot aixo.
Espero que fagin bon paper en el trofeu historics.
Salut a tothom! :scut

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #48 el: 15 de Agost de 2005, 16:52:01 pm »
si company mutio es que va ser totalment ridicul i lamentable l'espectacle d'ahir,company pansobao eres ahir al camp? perque noi jo vaig sortir ences de veritat per la penosa imatge oferida per el sabadell,i escoltar els comentaris de seguidors de l'europa aixo es un equip de segona b? aquest ivan diaz es el que be de primera? i el pablo sanz es aquest tio tant lent que es un colador?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #49 el: 15 de Agost de 2005, 16:54:27 pm »
si aquests comentari ja me l´ha dit el mutio en pribat i entenc els vostres sentiments pero jo vull donar un bot de confiança al equip
penseu que estem a pretemporada vinga va no pasa res home  ;)

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #50 el: 15 de Agost de 2005, 17:01:23 pm »
aixo espero company pansobao que les coses millorin,dit aixo i que jo no crec en absolut amb el mora algu em pot explicar si en altres partits nomes he vist el d'ahir teniem algun recurs mes per arribar adalt que la pilotada amunt i a correr del genis?ahir es el que van fer tot el partit,i de veritat es penos gastarse 250 millons de peles o mes per jugar aixi,es la meva humil opinio

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #51 el: 15 de Agost de 2005, 17:19:41 pm »
mes vla que ens espavilem a guanyar el torneig de historics perque sino, començaran els problemes de debó... s' han de guanyar els 2... contra el sant andreu veurem de que som capaços de debó

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #52 el: 15 de Agost de 2005, 17:43:08 pm »
el partit contra el sant andreu sera una bona proba de foc per veure el rendiment del equip ;)

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #53 el: 15 de Agost de 2005, 18:03:02 pm »
Algú sap que va dir el Mora després del partit d'ahir?

P.D.: Neftalí Suescum JA!  :smoking: :scut

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #54 el: 15 de Agost de 2005, 18:51:26 pm »
El neftalí va jugar i no es q se sortís gaire tp eh?

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #55 el: 15 de Agost de 2005, 21:27:47 pm »
Res home res, perdre contra l'Europa (de tercera...) encara que sigui en un amistós de pretemporada, és una mica lamentable.

No obstant, ànims, ara a la pretemporada és el moment de corregir defectes i errades.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #56 el: 15 de Agost de 2005, 22:35:25 pm »
company arlequinat_4ever estem d'acord que no passa res per perdre un partit contra un rival de tercera en pretemporada,el que jo dic parlo i critico es la penosa imatje de l'equip semblava que els rotaba els pebrots perdre 2-0 o 8-0, cap pero cap jugador va mostrar una minima dispossicio per jugar vaig sentir vergonya al veure com arrastraban per el nou sardenya la samarreta amb l'escut del sabadell,i tots suposso els que erem alla pensabem be a la segona part la cosa cambiara,doncs si va cambiar va ser a pitjor perdent 2-0 contra un tercera acabat de pujar i nomes van xutar 1 cop entre els 3 pals en tot el partit en fi per fer una comparacio em va recordar al real madrid al camp del getafe som galactics i guanyem sense baixar de l'autocar i al final et donen pel sac,i nomes recordar els calers que s'han gastat per veure al genis fotent pilotades amunt i corre qui pogi si aixo es el tipus de joc del senyor mora amb el que teniem l'any passat ja valia perque ho molt cambia la cosa o no farem res de res,i per acabar nomes dir que l'any passat despres de veure el primer partit de pretemporada vaig dir som carn de tercera o sino patirem molt.si el senyor mora no es capaç de fer treballar aquest equip podem aquest any ser el girona de l'any passat

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #57 el: 15 de Agost de 2005, 22:37:48 pm »
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Quin pessimisme, i això que jo ho soc quasi sempre. Però ho veig una mica massa exagerat
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #58 el: 15 de Agost de 2005, 23:21:51 pm »
ESPERO ansios els partits de demà... estic nervios com si ens i jugesim una final!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
« Respondre #59 el: 15 de Agost de 2005, 23:23:19 pm »
demà es juguen els dos oi?? contra jupiter i sant andreu 45 minuts cadascun¿