Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
El Mendo no ve? Hem sembla que volia venir, però no l'he vist connectat A mi crec que m'ha de comprar algo ell mateix xDD
Cita de: Navarrog en 29 de Desembre de 2007, 13:42:20 pmEl Mendo no ve? Hem sembla que volia venir, però no l'he vist connectat A mi crec que m'ha de comprar algo ell mateix xDD No, no vinc. És impossible, l'Erik suposo que ja sap per on van les coses...Navarro respira i no pateixis home!
Cita de: Mendo en 29 de Desembre de 2007, 13:48:37 pmCita de: Navarrog en 29 de Desembre de 2007, 13:42:20 pmEl Mendo no ve? Hem sembla que volia venir, però no l'he vist connectat A mi crec que m'ha de comprar algo ell mateix xDD No, no vinc. És impossible, l'Erik suposo que ja sap per on van les coses...Navarro respira i no pateixis home!El teatre o la novia? Es una llàstima que no vinguis algú ha de repartir llavors
Amb tanta gent penseu que podrem jugar? de moment som 21 o 22 Bueno ja ho montarem allà els equips i aixo
Yo visto que dice birrero que vendrá gente de secciobirra y ya sereis unos cuantos.... Mejor me caigo de la convocatoria.... Las "vacas sagradas" dejan sitio a las jóvenes promesas...
Cita de: MurcianoSBD en 29 de Desembre de 2007, 14:16:53 pmYo visto que dice birrero que vendrá gente de secciobirra y ya sereis unos cuantos.... Mejor me caigo de la convocatoria.... Las "vacas sagradas" dejan sitio a las jóvenes promesas... lo ke pasa ke la resaca puede contigo
El Pirri m'ha trucat i m'ha dit q tambe vindrà a jugar!!!Ens veiem d'aqui una estona.