Al final érem un futimer, però la cosa s'ha organitzat bastant bé.
He vist foreros que feia temps que no veia i he conegut al gran Miranda (que bé la toca). També he vist a algun, que no em sona ni del foro ni de res, però en aquestes dates tant senyalades, no ens queixarem més del que em queixo normalment.
El primer partit, ha sigut disputat per un combinat de Secció Birra (Ramon, Ivan, Antonio, Oriol, Birrero, reforçat per 4 foreros (Jose Luís, Jordi, 100% i Pau) i per l'altre banda un equip de foreros. El resultat final ha estat de 2-0, favorable als birreros (Ivan (22') i Pau (37')). Els foreros han aguantat molt bé els primers envits del partit, i amb el pas dels minuts, han anat agafant confiança, però la falta de físic i la poca punteria cara a porteria (pals de Pirri i de dasilva_10 i un parell de 'uuuuiiiiis' de miranda) els ha pesat en contra. També els ha salvat un gran Érik, amb parades d'autèntic mèrit. Molt ben arbitrat per Jormos, per cert
.
El segon, s'ha disputat un partit entre foreros d'una edat respectable (iaios, vamos) i un altre equip format per els més joves del fòrum. Ha sigut un partit més descontrolat, amb molts més gols. Fins el 5-3, els joves han aguantat molt bé, però amb el sisè dels veterans, s'han anat avall moralment i els més 'curtits' hem demostrat que l'experiència acumulada també conta (i quin mal que em fan els turmells).