Autor Tema: Quadrans de partits del Sabadell  (Llegit 580 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Quadrans de partits del Sabadell
« el: 20 de Desembre de 2007, 17:17:16 pm »
Hola a tots. no se si és el millor lloc ja que potser no tothom ho llegirà.

Des de inici de la temporada estic creant un macro quadran amb tots els partits de lliga de la història arlekinada, des de la temporada 30-31 a Tercera divisió fins a l'actual. Totes les temporades de Primera i casi les de Segona B. Llavors, parcialment tinc totes les altres. Parcialment vol dir que tinc jornades sueltas, sense completar.

La meva petició és que si algú te alguns documents, diaris, revistes, documents fets per ell amb els partits disputats pel CE Sabadell de les temporades de Segona A, ja que son les més complicades de trobar.

Un cop tingui tota la informació, possada al dia i documentada ... enviaré l'arxiu al Webteam pq ho penji a la web i compartir-ho amb tots vosaltres.

Qualsevol cosa m'ho podeu comentar per aki, per privat o al mail : xerard83(arroba)gmail.com

Si algú vol les temporades que que necessito li passo la relació.

Haviam si entre tots podem trobar informació i fer aquest document que, crec, serà bastant interesant.

Salutacions i gracies a tots. :llegir
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Fum fum fum

• Visitant
Re: Quadrans de partits del Sabadell
« Respondre #1 el: 20 de Desembre de 2007, 17:23:05 pm »
Si em passes la relació de les temporades que no trobes te les busco, ja que tinc l'arxiu bastant olvidat i no tinc practicament temps, l'únic que vaig actulitzant es la primera divisio.
Quan ho vegi i tingui un ratet t'ho intentare rescatar per donar-t'ho.