Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
vaya si hay, como cada año !!es más...LA LOTERÍA DEL C.E. SABADELL YA HA DADO EL GORDO DE NAVIDAD !!fué cuando habían vacas gordas, en los 60 creo. no, si en esta vida o va todo de cara o...además, este año no he podido comprar. cachis...
Cita de: kitanovsky en 21 de Desembre de 2007, 18:13:17 pmvaya si hay, como cada año !!es más...LA LOTERÍA DEL C.E. SABADELL YA HA DADO EL GORDO DE NAVIDAD !!fué cuando habían vacas gordas, en los 60 creo. no, si en esta vida o va todo de cara o...además, este año no he podido comprar. cachis...No va ser el C.E.SABADELL va ser la penya arlequinada
Volia preguntar si aquest any no hi ha número propi del CE Sabadell en el sorteig de loteria de Nadal.Altres anys em sona haver-ne comprat, nose, jo no sóc gens aficionat al món de les loteries però bueno em sabria greu no tenir el núm. del CES...
Cita de: Ferni en 21 de Desembre de 2007, 14:16:40 pmVolia preguntar si aquest any no hi ha número propi del CE Sabadell en el sorteig de loteria de Nadal.Altres anys em sona haver-ne comprat, nose, jo no sóc gens aficionat al món de les loteries però bueno em sabria greu no tenir el núm. del CES...anda k ahora te acuerdas, hasta el dia de hoy habia loteria del sabadell en el bar de mi padre nen xD