Autor Tema: Aqui no se habla del CLÁSICO? (BARÇA-MADRID)  (Llegit 9716 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Aqui no se habla del CLÁSICO? (BARÇA-MADRID)
« Respondre #20 el: 23 de Desembre de 2007, 17:57:19 pm »
Segueixo sense entendre per que deixas de veure al que tu dius es el teu equip per anar a veure al bar a un altre equip encara que tambe t´agradi, no seria mes logic acabar de veure el LLEIDA i despres anar a veure la segona part del Barsa?, em sembla que aixo de tenir el cor dividid es una mentida molt gran que us heu inventat alguns, jo soc del SABADELL i tambe m´agrada mirar un barsa madrid pero et puc ben asegurar que si possen els dos partits al hora jo passo del barça - madrid. ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 23 de Desembre de 2007, 18:08:05 pm »
SABADELL. Et puc fer 1 pregunta?

Tú ets del Sabadell i ja està o del Sabadell i del Barça?

Si ets només del Sabadell, entenc que vulguis veure el Sabadell que el Barça - Real Madrid.

Aviam clar que si que soc d'altres equips però com diu el comapny Panso si juga el Sabadell ja poden jugar el Barça el Madrid o qui sigui jo anire a veure el Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #22 el: 23 de Desembre de 2007, 19:40:17 pm »
PANSO. Sembla que et costi entendre les coses. Jo soc del BARÇA i del LLEIDA. A veure si et queda clar d'una vegada. I una altra cosa. Només podré veure la primera part del LLEIDA - LLEVANT B perque abans del partit vull anar pels voltants del Camp Nou per veure l'ambient. I per això només podré veure la primera part. I si vaig tard al bar, doncs no trobaré lloc, i per aixo vull anar al bar d'hora.

100%sabadell. No iremos al Virginia pero lo veremos en el bar de al lado.  ;D
  Que tú irás por allí?
Jo no puc entendre ser de dos equips a la vegada, jo soc del Sabadell de tota la vida, em fa patir, m'accelera el cor, em fa posar de mala llet, he plorat, m'ha donat més disgustos que alegries, però aquestes les disfruto i molt, si alguna vegada et fas sang, i pots veure una coloració blanc i blava a cuadrets, a mi totes aquestes emocions me les dona el meu equip, el Sabadell, cap altre equip per molt bé que em caigui me les donarà.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #23 el: 23 de Desembre de 2007, 19:42:14 pm »
Jo no puc entendre ser de dos equips a la vegada, jo soc del Sabadell de tota la vida, em fa patir, m'accelera el cor, em fa posar de mala llet, he plorat, m'ha donat més disgustos que alegries, però aquestes les disfruto i molt, si alguna vegada et fas sang, i pots veure una coloració blanc i blava a cuadrets, a mi totes aquestes emocions me les dona el meu equip, el Sabadell, cap altre equip per molt bé que em caigui me les donarà.  :bandera

:oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 23 de Desembre de 2007, 20:04:45 pm »
  Titular de l´Sport;   "El Barça-R.Madrid paraliza el Mundo"....  No tant nois, no tant....  us asseguro que a Londres o Río de Janeiro per posar dos exemples, tant se´ls en fot el partit.   Ja tenen els seus propis partits interessants....

Això de que els Barça-Madrid paralitzen el món son un invent dels mitjans espanyols i/o catalans... que com sempre ens creiem el cul del món amb aquesta Liga de las Estrellas... molt més clàssica es l'anglesa o la italiana desde sempre i no tenen aquests aires. Molta més tradicio futbolistica, molta més qualitat a nivell de clubs i de seleccions, pero aqui ens agraden els aires de grandesa.

Per cert, el partit bastant interessant, 0-1 al descans amb un golàs de Baptista després d'una gran jugada amb Van Nistelrooy. Comentar també que el Barça només ha gaudit d'una oportunitat clara de Ronaldinho que ha salvat antològicament Casillas i d'una aproximació d'Iniesta que el porter blanc també ha tret excepcionalment dels peus del blaugrana quan ja l'havia desbordat i es disposava a centrar.
El Madrid es veu més sencer, més equip, més ben posicionat i més seriós mentre que el Barça sembla que troba a faltar molt a Messi. La primera part molt fluixa amb un Ronaldinho que és la sombra del que va ser i un Eto'o molt però que molt lluny del seu rendiment habitual.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #25 el: 23 de Desembre de 2007, 20:57:28 pm »
Victoria del madrid por cero a uno.

Vergonzoso partido  del barça :exxxx

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #26 el: 23 de Desembre de 2007, 21:08:34 pm »
El Madrid ha echo un partidazo en defensa, el Barcelona no ha sabido atacar al Madrid, jugando con 10 es dificil ganarle al Madrid  :laugh: (lo digo por Ronaldinho).
Por cierto, Ronaldinho hoy ha cabado su propia tumba como jugador del Barcelona, Rikjaard lo ha puesto y ha quedado en evidencia el estado lamentable de Ronaldinho.

PD.: Pardidazo espectacular de Iniesta..ha habido una jugada al final del partido, con ruleta y sombrero digno del mejor Zidane.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 23 de Desembre de 2007, 22:01:46 pm »

Pero tu no erets culé tmb? :P
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #28 el: 23 de Desembre de 2007, 22:19:25 pm »

Pero tu no erets culé tmb? :P

es q cuando el Barça pierde nadie es culé ni a nadie le importa la 1ª División....  :Hecho_polvo:.
A mi no me gusta renegar de mi equipo, yo sigo siendo igual de milanista apesar de estar a 4 puntos del descenso, y sigo siendo del Depor apesar de ser antepenúltimo y sigo siendo en primer lugar del Sabadell apesar de estar en 2ª B hi ha 3 pts del descenso....

Que silencio y tranquilidad se respira en la calle... almenos no pasan coches pitando como la semana pasada q alguno q otro pitaba al terminar el Valencia-Barça... :xupet

Por cierto, vaya amplio resumen han hecho en el gol a gol  de hoy eh? Nunca había visto un amplio resumen de 1 minuto la primera mitad y otro de la segunda :paret

Voy a pedir a los Reyes Magos que le traigan otro bañador al Ronaldinho que con el q lleva ahora no sabe ni tirarse a la piscina disimuladamente....

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #29 el: 23 de Desembre de 2007, 23:04:23 pm »
partidaas del Madrid,
sobretot en defeensa, grandissim PEPE i HEINZE!  :ok

el barça cada cop el veig pitjor...

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

antcarcer

• Visitant
« Respondre #30 el: 23 de Desembre de 2007, 23:31:25 pm »
partidaas del Madrid,
sobretot en defeensa, grandissim PEPE i HEINZE!  :ok

el barça cada cop el veig pitjor...

:beer2

Hombre, tanto como partidazo!!! Si que ha echo el partido que le convenia y a aguantado muy bien, pero enfrente tenia una caricatura de equipo, que se nota cuando juega Ronaldinho, porque juegan con uno menos y encima Deco tampoco sabia donde estaba y xavi le ha venido grande el partido :nadal2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #31 el: 24 de Desembre de 2007, 00:12:18 am »
a pesar de ser cule... gran partido del madrid si señor, des de el campo por lo que se a visto un arbitro ke intentava amarrar el partido des de el primer minuto y yo kreo ke se le a ido de las manos en segun ke acciones evitava sacar amarillas y se a tragao algunas de claras y algunas ke a sacao ke no lo eran de tan claras, dos penaltis el de casillas ke se le escapa el balon y se estira y alguno direis toca el balon si teneis razon pero luego toca la pierna al jugador y lo tira al suelo, y luego otro penalti en el area del barça kreo ke a robinyo donde lo tumban descaradamente y no lo pita.... a sido bastante parcial para las dos bandas, aun keda muxa liga el año pasado el madrid no las tenia todas consigo y al final campeon,pero ke bueno ke el gol avarage este feo seguro ke vuelve a j**** la marrana!
ale un saludo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #32 el: 24 de Desembre de 2007, 00:16:12 am »
si señor partidazo del madrid porque el barza se merecia unos cuantos goles mas por mi quiero que pierda hasta en los entrenanientos y un ole ole ole por mi español español  :hurra

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #33 el: 24 de Desembre de 2007, 00:27:34 am »
a pesar de ser cule... gran partido del madrid si señor, des de el campo por lo que se a visto un arbitro ke intentava amarrar el partido des de el primer minuto y yo kreo ke se le a ido de las manos en segun ke acciones evitava sacar amarillas y se a tragao algunas de claras y algunas ke a sacao ke no lo eran de tan claras, dos penaltis el de casillas ke se le escapa el balon y se estira y alguno direis toca el balon si teneis razon pero luego toca la pierna al jugador y lo tira al suelo, y luego otro penalti en el area del barça kreo ke a robinyo donde lo tumban descaradamente y no lo pita.... a sido bastante parcial para las dos bandas, aun keda muxa liga el año pasado el madrid no las tenia todas consigo y al final campeon,pero ke bueno ke el gol avarage este feo seguro ke vuelve a j**** la marrana!
ale un saludo! :beer2

:clap :clap :clap nada k añadir, bueno si, ahora a 7 puntos  :-*
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #34 el: 24 de Desembre de 2007, 01:22:00 am »
partido muy serio del madrid,y justo vencedor!!me **** pero es la realidad!!ronaldinho espero que en enero te vayas!!
SOM DE 2a A!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #35 el: 24 de Desembre de 2007, 12:25:33 pm »
Mira PANSO. Si no ho entens, és el teu problema. Soc de 2 equips i punt. Si t'agrada bé i si no t'agrada també.  :****

I si. Per desgràcia el Real Madrid ha jugat millor que el Barça. Que ens serveixi de lliçó.

A VER SI NO TE VAS TANTO DE FIESTA RONALDINHO Y JUEGAS MEJOR!!!!!!  :****

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #36 el: 24 de Desembre de 2007, 12:28:43 pm »
com sempre faltant al respecte en las teves respostes, sempre que veus alguna cosa que no t´interesa ja faltas, cridas i começes a possar ninots foten coses , nanu fest-ho veure, despres ves demanant perdó.

per cert felicitats pel partit d´ahir, i em refereixo als teus 2 equips

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #37 el: 24 de Desembre de 2007, 12:39:22 pm »
T'agrada ser desagradable eh!!!  :**** :**** :****
Sort que gent com tú n'hi ha poca.
A tú t'agrada picar a la gent. Osigui que el que es pica ets tú i no jo. Si agú es fica amb tú, que fas, aguantar'te? Jo no. I a sobre dius que falto al respecte. Aquí la unica persona que falta al respecte ets tú!!!!!!!!!  :**** :**** :**** :****
« Darrera modificació: 24 de Desembre de 2007, 12:46:30 pm per enric_bcn »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #38 el: 24 de Desembre de 2007, 12:42:58 pm »
i gent com tu sobra bastant a tot arreu pero a un foro encara mes, es imposible portar una conversa amb tu, sempre que veus un missatge contrari als teus pensaments acabas faltant (nomes has de miratr el post onparlas de la capital conjunta de SABADELL y terrassa)
 si hi ha algú desagradable aqui ets tu.
i un altre cosa no pots parlar del partit del teu lleida d´ahir per que no el vas veure senser aixi que  si vols pots parlar del teu altre equip el barsa, que si que el vas poder disfrutar senser.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 24 de Desembre de 2007, 12:45:23 pm »
aixi que  si vols pots parlar del teu altre equip el barsa, que si que el vas poder disfrutar senser.

Home, això de 'disfrutar', per a un culé deuria ser molt relatiu. Crec que el Barça va demostrar que necessita un canvi de cicle complert, i no quedar-se a mitges tintes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...