Jo no puc entendre ser de dos equips a la vegada, jo soc del Sabadell de tota la vida, em fa patir, m'accelera el cor, em fa posar de mala llet, he plorat, m'ha donat més disgustos que alegries, però aquestes les disfruto i molt, si alguna vegada et fas sang, i pots veure una coloració blanc i blava a cuadrets, a mi totes aquestes emocions me les dona el meu equip, el Sabadell, cap altre equip per molt bé que em caigui me les donarà.
Pero tu no erets culé tmb?
es q cuando el Barça pierde nadie es culé ni a nadie le importa la 1ª División....
.
A mi no me gusta renegar de mi equipo, yo sigo siendo igual de milanista apesar de estar a 4 puntos del descenso, y sigo siendo del Depor apesar de ser antepenúltimo y sigo siendo en primer lugar del Sabadell apesar de estar en 2ª B hi ha 3 pts del descenso....
Que silencio y tranquilidad se respira en la calle... almenos no pasan coches pitando como la semana pasada q alguno q otro pitaba al terminar el Valencia-Barça...
Por cierto, vaya amplio resumen han hecho en el gol a gol de hoy eh? Nunca había visto un amplio resumen de 1 minuto la primera mitad y otro de la segunda
Voy a pedir a los Reyes Magos que le traigan otro bañador al Ronaldinho que con el q lleva ahora no sabe ni tirarse a la piscina disimuladamente....