(I perdoneu-me l'expresio)
Amics i companys... aixo no pinta gens be... vaja, q no anem be... als usuaris d'aquest forum ens espera una temporada vibrant, intensa i "calenta"...segur.
No pinta be, no el tema esportiu -que comentare mes endavant-, si no l'ambient que es respira entre els aficionats... Tal i com recordo haver llegit, sembla que tinguem de guanyar tots els partits sense baixar del bus i que vaja, poc ens falta per ser de 2a A sense ni siquiera haver començat la lliga (
).
S'ha perdut contra el St Andreu (1-0) i algun que altre "ekipillo" (com molts insinueu despectivament -potser sense voler-) i ja es llegeixen posts parlant de quan durara el Mora, jugadors de Festa i boikot a l'entrenador, entre altres
rumore-rumore de l'estiu... no creieu que es un pel aviat per començar??!!
Estem a mitjans d'agost, amb mitja plantilla nova i el mister TINDRIA l'obligacio de fer les seves proves i veure els seus homes en accio. Entenc que es el que estem fent ara, provant jugadors en posicions diferents a les habituals, en partits de "costellada" per tenir un onze mes o menys fiable a l'inici de la lliga. I dic mes o menys fiable pq soc dels que pensa que l'equip "definitiu" es defineix/perfila amb 10 jornades de lliga. Ara es el moment de fer proves i no despres en competicio oficial.
A mi tambe m'agraderia guanyar els partits de costellada per 7-0, clar... a qui no? Pero alhora no s'enfonsaran les meves il.lusions per perdre 10 partits de costellada en plena pretemporada... ni molt menys!
Hauriem de recordar tots plegats que aquests equips de "costellada" (dit amb tot el respecte), juguen majoritariament en camps no habituals de 2a B, es a dir, camps de terra, gespa artificial i/o reduides dimensions en la majoria dels casos.
A mes, juguen contra un "gran" -nosaltres- i aquests partits els juguen motivats a tope, en pretemporada o en temporada... tan fa. Recordar nomes els recents partits que un 2a B, nosaltres, va plantar cara a tot un Barça, Espanyol o Mallorca en els que tothom va coincidir en que no es van veure gaires diferencies entre els "1a" i nosaltres de 2a B... Nosaltres ens motivem tambe amb els grans i es logic i licit que tambe ho facin els mes modestos amb el CES, historic i centenari.
Poques ganes dels jugadors? Home... si tenim en compte el ritme que es porta en pretemporada, amb entrenaments a doble sessio i partidet dia si i dia tambe... doncs, home... al meu parer te una disculpa i no demanare el cap del mora si sembla que en 3 o 4 partits -de costellada, proves del mister i a mitjans d'agost- els juguem mes relaxats del dessitjable.
Per acabar... o no, nomes dir que al meu parer, el mister s'el hauria de deixar trankil fins a desembre, ja que amb una volta de lliga hi han punts suficients per escalar fins a playoff i que com molt be s'ha dit, els play off es decideixen en els ultims 10 partits o menys!
Trankilitat a tothom... mentalitzar-nos que encara som de 2a B i tenir clar, clarissim que perdrem mes d'1, 2, 5 o 7 partits i que tindrem temps de reorientar-ho tot si tan malament va la cosa...
Paciencia, trankilitat i bon rotllete... que la lliga es molt llarga i encara que no ho sembli, no ha començat encara
's