Hola a tots!
Hem presento, i amb molt de gust.
Des de sempre he sigut "futbolero". Com a molts, (i més si a casa des de petit ets l'únic a qui li agrada el futbol) creixes sent de l'equip de la majoria dels nens que t'envolten, és a dir, del Barça, la opció fàcil.
La meva infància futbolera va ser "blaugrana", fins que vaig entrar a l'institut, al 1996, amb 14 anys.
Allà, vaig conèixer de l'existència d'un club: el Sabadell, fins aleshores desconegut per a mi (i això que sóc de sabadell).
Hem van influir que molts companys de classe eren arlequinats, i que els diumenges anaven a la nova creu alta a veure l'equip.
Allà, amb aquests companys, hem convertí en arlequinat de pura cepa (ja que si la teva ciutat té un equip de futbol, perque no ser-hi d'aquest equip?) i vaig començar a anar molts diumenges a l'estadi, i a seguir a l'equip (ràdio, tv, etc) fins al dia d'avui.
Arribà un moment que per circumstàncies de la vida i amb el pas del anys, aquestes amistats es van diluir, i hem vaig quedar tot sol amb la meva afició per l'equip de la meva ciutat.
Per això vaig dirigir-me a internet, per trobar un punt de contacte i informació amb altres arlequinats i per seguir millor l'equip.
Per això, m'en alegro molt de haver-vos trobat, ja que junts podrem gaudir de l'equip que a vegades ens fa riure i altres plorar, i que moltes altres vegades guanyi o perdi ens omple de joia, ja que és el nostre equip, el sabadell.