Autor Tema: EMPIPEM A...  (Llegit 52909 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: EMPIPEU-ME
« Respondre #100 el: 01 de Juny de 2006, 23:42:12 pm »
jajaja, els aficionats del sabadell som uns catxondos  :icon_mrgreen: La veritat és que no series el primer que em proposa fer una ouija o coses per l'estil...
Jo ni crec ni deixo de creure en aquestes coses, però prefereixo deixar-los en pau als esperits, si és que existeixen, i que ells em deixin a mi  :tongue3:
Així que proposeu-me d'altres coses, però no ouijes ni coses d'aquest tipus. Per exemple, l'any passat, a la pretemporada, vaig prometre que em depilaria amb cera les 2 cames de dalt a baix si pujàvem a segona... Jo no volia pujar aquest any, volia al següent, però tampoc volia que se'ns donés tan malament la temporada!  :-X :-[ :tongue3:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #101 el: 01 de Juny de 2006, 23:48:23 pm »
si fos entrenador i pogues tornar a fitxar algun ex-arlequinat, seria...?

i si fos president i pogues tornar a fitxar a un entrenador ex arlequinat?

Home, per fitxar, fitxaria a Almunia, Diego Torres... però ja ens agradaria, ja...  :icon_mrgreen: Ajustant-me a la situació actual, tant de categoria com econòmica... no em desagradaria tornar a veure per aquí a Chicha, Arturo, Rafa Caro... per exemple, però soc partidari de gent d'aquí, que pot ésser igual de vàlida i et surt més rendible econòmicament parlant perquè no cal pagar pis ni res per l'estil... Potser Diego Carrillo, Amantegui i Jordi Tarrés... però tampoc crec que vulguin tornar a tercera...

I pel que dieu d'entrenadors ex-arlequinats... Se que molta gent estarà en contra meva pel que diré, però dels millors entrenadors que em tingut últimament, segons el meu parer: Jaume Bonet i Joan Francesc Ferrer "Rubi". Si se'ls deixés treballar, potser donarien resultats... Però de cara a l'any que ve, m'agradaria tenir un entrenador expert en Tercera i de la casa, com per exemple el mencionat Montes (sense bigoti  :icon_mrgreen:), o Quico Díaz. Però tampoc es feina meva, dir futuribles entrenadors i jugadors...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #102 el: 01 de Juny de 2006, 23:49:52 pm »
el quico diaz a fitxat per el prat... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #103 el: 01 de Juny de 2006, 23:51:03 pm »
el quico diaz a fitxat per el prat... :-\

Doncs res, un que esborro de la meva llista personal  ;D ;D

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #104 el: 01 de Juny de 2006, 23:57:31 pm »
Si el primer partit de la temporada veus un trident format per:

IRAZUSTA - VINUESA - VILASECA

pensaries que....

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #105 el: 02 de Juny de 2006, 00:02:51 am »
Jajajajajajajajajaj ajajajajajajajaja, torno a dir: mira que arribem a ser catxondos els seguidors arlequinats  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Home, la veritat és que m'espantaria una miqueta, així de principi... Però Vinuesa es va fartar de marcar gols a Girona i Granada a Tercera, i el Vilaseca venia del Milan... així que alguna cosa suposo que tindran. Pel que fa al Irazusta... una mica gran ja, no?? Potser si formem un equip de veterans...  ;D Parlant de debó, acabo de mirar a futbolme.com i encara juga, al Calatayud aragonès... Potser no es mal fitxatge, que en penseu??  :laugh: :laugh:

Però el primer que pensaria, responent a la pregunta, seria: Òndia, el Sabadell jugant amb tres davanters?? :o Quan arribi a casa miraré les dades històriques, perquè em sembla que en ma vida he vist això  :yes:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #106 el: 02 de Juny de 2006, 01:11:48 am »
que sentiste cuando viste en el ultimo programa del arlequinat aquello de que habia que cambiar hasta el speaker?
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #107 el: 02 de Juny de 2006, 01:15:36 am »
jajaja, la verdad es que merece la pena que me hagais el empipem a mi cada semana que no hacerlo yo a otros, me estoy riendo más que en toda la temporada de empipems  :icon_mrgreen:
La verdad es que cuando lo vi, me quedé un poquito sorprendido, pero a los pocos segundos vi el número y dije, voy a comprobarlo en el móvil, porque seguro que es una broma. Y así era, no "amigo" Pirri??  :****  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #108 el: 02 de Juny de 2006, 01:22:42 am »
viste en un programa de television el "show" quer montó el speaker del Deportivo de La Coruña en un partido?como hubieras reaccionado si esa persona hubieras sido tu y te hubiera visto la gente de l·arlequinat?
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #109 el: 02 de Juny de 2006, 01:24:11 am »
viste en un programa de television el "show" quer montó el speaker del Deportivo de La Coruña en un partido?como hubieras reaccionado si esa persona hubieras sido tu y te hubiera visto la gente de l·arlequinat?

Jajaja, pues la verdad es que me has pillado, no se que hizo el speaker del Depor  :laugh: :-[ Explícamelo y te contesto  :Hecho_polvo:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #110 el: 02 de Juny de 2006, 01:35:04 am »
Vale, ya se a lo que te refieres... Cambio, se retira el numero... 12... no, co.ño, ese es el que entra...  :laugh: :laugh: :laugh:
La verdad es que la speaker de Figueres hizo algo por el estilo en el partido de Vilatenim... dijo el cambio sin tenerlo preparado, y se quedó clavada  :icon_mrgreen:
Hombre, la verdad es que a mi en un cambio eso es dificil que me pase, porque tengo las alineaciones delante, y antes de decirlo ya tengo preparado quien va a salir y quien va a entrar, no lo hago sobre la marcha. Pero bueno, que tambien he tenido mis cagadas, como todo el mundo  :tongue3: El dia del Huesca, por ejemplo, canté el gol de Orife por megafonia y luego lo anularon  :icon_mrgreen: Por eso este domingo, cuando vi al linier con la bandera, ni lo canté. O por ejemplo, con las alineaciones del Zaragoza B creo, que me salté un número, y luego me hice la picha un lio...
La verdad es que cuando la cagas de esta manera, como no hay margen de error, luego toca apechugar con ello. Pasas un poquito de verguenza, pero nada más, a comerse el marrón y sin problemas. Por suerte para mi, el Arlequinat no hace reportajes de ese estilo como Maracaná o el ya finalizado El día después. Sino, un poquito de verguenza si que pasaria...  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #111 el: 02 de Juny de 2006, 09:50:05 am »
Com et defineixes com a arlekinat :icon_question: (que no com a persona :ejem)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Ki sera el proper empipat??
« Respondre #112 el: 02 de Juny de 2006, 09:54:08 am »
Si el Bushtos no dona la cara, perquè no vas a buscar l'Ayuso :icon_question: :angel: >:D
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #113 el: 02 de Juny de 2006, 11:21:11 am »
Si el Bushtos no dona la cara, perquè no vas a buscar l'Ayuso :icon_question: :angel: >:D

Aquesta sí que és bona: l'Ayuso !!!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Com es nota que ja és divendres i ja veiem el cap de setmana a prop  :ejem  :ejem   ;)  ;)

L'Ayuso no és aquell que no sap que només valia guanyar i esperar? Vols dir que sabrá que el  :bandera té plana web i que existeix l'apartat de "Empipem a..."  :-X :-X

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #114 el: 02 de Juny de 2006, 14:54:22 pm »

Aquesta sí que és bona: l'Ayuso !!!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Com es nota que ja és divendres i ja veiem el cap de setmana a prop  :ejem  :ejem   ;)  ;)

L'Ayuso no és aquell que no sap que només valia guanyar i esperar? Vols dir que sabrá que el  :bandera té plana web i que existeix l'apartat de "Empipem a..."  :-X :-X

Doncs la secretaria de l'alcalde em va proposar fer-li l'empipem al Sr. Ayuso, el dia que el Sr. Bustos no va voler respondre a les preguntes de l'Empipem... :ejem

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #115 el: 02 de Juny de 2006, 14:57:49 pm »
Com et defineixes com a arlekinat :icon_question: (que no com a persona :ejem)

jaja, va fer-te mal aquella de "Com et defineixes com a persona" i ara et venges, ehh??  >:D :tongue3:

Doncs com arlequinat... em defineixo com un arlequinat més, un dels tants arlequinats de cor que som. Soc un arlequinat que acostuma a posar-se molt nerviós quan juguem, i que quan anem a fora, acostumo a desfogar-me i cridar fins quedar-me ronc, més que res perquè ja que a l'estadi no puc per raons que tots sabeu, a fora crido per doble.
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 15:05:38 pm per adrySBD »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #116 el: 02 de Juny de 2006, 15:05:12 pm »
Tu que en part ho has pogut viure des de dins, pero alhora has mantingut la teva condicio de "soci de a pie"... com has vist els jugadors aquest any? eren tots amics? hi han hagut "grupillos"? s'els veia realment implicats? ja m'entens...

Et dopes per mantenir el ritme que portes? m'explico... com ho fas per tenir temps per estudiar, portar l'empipem, el Sabadell Deportiva, moderador del forum del CES Femeni, Speaker, ... ? Encara tens hores lliures o tens overbooking??

;)
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 15:14:34 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #117 el: 02 de Juny de 2006, 15:09:19 pm »
Ara es la meva :****

Si durant el partit estigues permes dir qualsevol cosa per megafonia, en quin partit haguesis dit una gran bestiesa :icon_question: a qui anava referida :icon_question:

P.D: es pot repetir :icon_question:  :tongue3: :cheer :laugh:
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 15:17:34 pm per CudiSBD »
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #118 el: 02 de Juny de 2006, 15:20:10 pm »
Tu que en part ho has pogut viure des de dins, pero alhora has mantingut la teva condicio de "soci de a pie"... com has vist els jugadors aquest any? eren tots amics? hi han hagut "grupillos"? s'els veia realment implicats? ja m'entens...

Et dopes per mantenir el ritme que portes? m'explico... com ho fas per tenir temps per estudiar, portar l'empipem, la web del femeni, el Sabadell Deportiva, Speaker, ... ? Encara tens hores lliures o tens overbooking??

;)

Home, pel que jo sé, el vestuari s'ha mantingut molt bé per la situació en la que estàvem... M'explico, l'any passat a Girona van venir molt mal dades, com nosaltres aquest any aquí. La diferència és que allà el vestuari va petar, i va pasar com dius tu... "grupillos" etc etc. I si no és això, és el que jo tinc entès... En canvi, aquest any, tot i que pitjor que ha anat la cosa, impossible, el vestuari va estar força conjuntat i unit fins al final. Com és normal, havien les seves amistats, com a tot arreu. Uns eren més amics que d'altres, però en general, pel que jo sé, es portaven força bé. Pel que fa al grau d'implicació, han estat força implicats, uns més que d'altres, com tothom ha pogut veure. Però també val a dir que hi ha hagut jugadors que estaven implicats, i que han treballat molt perquè la cosa vagi endavant, però la piloteta no ha volgut entrar... Un exemple, pel que sé David Gallo era un dels que més s'entrenava, practicava de tot... però arribava el diumenge, i les pilotes no l'entraven dintre de la porteria...

I després, pel que dius del tema dopatge... no m'aniria malament, no  :icon_mrgreen: I encara t'has deixat coses... ara mateix, per exemple, estic a poc menys de 3 setmanes de presentar-me a selectivitat, soc l'speaker de l'Estadi, soc el que porta tot el tema de premsa de la  secció femenina del C.E. Sabadell (tot i que la web s'ha de reconeixer que no només és tasca meva, sinó que CudiSBD és qui la fa, i jo qui redacta notícies, passo imatges...), soc l'empipador, porto la web de Sabadell Deportiva (tot i que no tot l'actualitzada que voldria, he de reduir continguts), soc entrenador d'un equip de bàsquet... La veritat és que són moltíssimes coses, i arriba un moment que passa factura, però soc una persona bastant despreocupada, no m'estreso amb facilitat... i això em beneficia. Això si, el que pitjor porto són les hores de son. Sempre vaig així ->  :snore:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #119 el: 02 de Juny de 2006, 15:29:32 pm »
Ara es la meva :****

Si durant el partit estigues permes dir qualsevol cosa per megafonia, en quin partit haguesis dit una gran bestiesa :icon_question: a qui anava referida :icon_question:

P.D: es pot repetir :icon_question:  :tongue3: :cheer :laugh:

Jajaja, doncs no ho sé, aquesta és una gran pregunta. Com va dir Gallo a l'Empipem: la pitjor pel·lícula que he vist a la meva vida? Més d'un partit del Sabadell d'aquest any...
Hem tingut tants partits dolents i tants mals arbitratges en els últims anys, que m'és impossible dir un partit en concret on hagués obert el micro i hagués dit qualsevol bajanada...
Per exemple, el dia de l'Alfaro, amb el gol de Cañadas en l'últim sospir, o del Benidorm, amb els dos gols clavats per l'esquadra, hagués dit qualsevol cosa del tipus: Urruti t'estimo, però en versió Harry Potter  :icon_mrgreen:
Un altre exemple, el dia de l'Hospi, com qualsevol aficionat cremat, hagués dit alguna cosa als jugadors... però per megafonia suposo que m'hagués tallat una miqueta més.
El dia del Reus, un altre dia en el que si hagués pogut, hagués escridassat de valent a l'arbitre amb la expulsió de Xavi Muñoz...
I ja per últim, hagués cridat molt el dia del Terrassa, amb la èpica victòria... Ja se sap, vulguis o no, tots sentim força la rivalitat, i guanyar un partit de la manera que es va fer...  :wacky:
Per contra, un partit en el que no hagués dit res: Sabadell 0-3 Llevant B. Estava massa tocat com per escridassar a ningú. Ja havia escoltat possibles rumors de compres des de València, i m'ho olorava... quan vaig veure el gol anulat, per exemple, vaig dir: Adeu, 2ª B, adeu

I pel que dius que si pots repetir... les vegades que volgueu, vull que m'empipeu més!!  :**** ;D ;D