pregunta:
Tots hem viscut de molt aprop la desgraciada situació del fútbol femení aquesta temporada, com ho has viscut desde dins i com completaries el 'sí jo expliqués tot el que se ...
La veritat és que la desaparició de Superlliga em va agafar a com un aficionat més, encara no estava involucrat en el projecte com estic ara... Però bé, venia seguint a l'equip des de feia temps, 3 o 4 anys, i em va fotre moltíssim. Coneixia al mister i a alguna jugadora, vam fer una entrevista molt àmplia a Pirri, i la veritat és que em vaig ilusionar moltíssim, com amb el masculí... Imagineu-vos el pal, un a Tercera i l'altre ha perdut dues categories en un any
Pel que dius de la frase... "Si jo expliqués tot el que se...", Molta gent es sorprendria de tot el que va passar. L'Albert Tomàs, quan va entrar a la directiva, em va dir en una entrevista de l'etapa Cano: van passar coses fortes, moltes que ni es poden explicar. Doncs jo més o menys dic el mateix. Prefereixo no remoure aigues pasades, i centrar-me en el projecte tan maco que estem muntant ara mateix, com una secció més del masculí. Remoure la ***** del passat no val per res.