Autor Tema: EMPIPEM A...  (Llegit 52906 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: EMPIPEU-ME
« Respondre #120 el: 02 de Juny de 2006, 15:44:31 pm »
Cuando no estoy en el futbol me gano la vida haciendo de.......(ahi queda eso).

Desconnectat lalide

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #121 el: 02 de Juny de 2006, 15:46:03 pm »
Si alguna vez tienes que cantar un gol de tarrasa obligado, por circunstancias de trabajo, como lo cantarias......

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #122 el: 02 de Juny de 2006, 15:47:22 pm »
pregunta:

Tots hem viscut de molt aprop la desgraciada situació del fútbol femení aquesta temporada, com ho has viscut desde dins i com completaries el 'sí jo expliqués tot el que se ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
« Respondre #123 el: 02 de Juny de 2006, 15:48:00 pm »
Si no estoy ni trabajando, ni en el futbol, me encontraras en ....... (ahi va la segunda).

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #124 el: 02 de Juny de 2006, 15:48:50 pm »
Cuando no estoy en el futbol me gano la vida haciendo de.......(ahi queda eso).

La verdad es que vivo con los papis aun  ;D Pero bueno, me gano algo de dinero con lo de speaker (aunque muy poquito) y sobretodo como entrenador de baloncesto. Tampoco tengo excesivos gastos  :tongue3:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #125 el: 02 de Juny de 2006, 15:51:53 pm »
Si alguna vez tienes que cantar un gol de tarrasa obligado, por circunstancias de trabajo, como lo cantarias......

Jajaja, buenísima pregunta. Espero que no pase  :laugh: Supongo que debería cantarlo con un cierto énfasis, pero no lo haria como uno de nuestro Sabadell, por supuesto. Ya se nota a la hora de cantar un gol cuando uno simpatiza por un equipo o por otro... Aunque la faena de los periodistas es que no se note. Así que debería hacerlo sin que se notase en exceso, pero todos vosotros lo sabríais  ;D

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #126 el: 02 de Juny de 2006, 15:58:44 pm »
pregunta:

Tots hem viscut de molt aprop la desgraciada situació del fútbol femení aquesta temporada, com ho has viscut desde dins i com completaries el 'sí jo expliqués tot el que se ...

La veritat és que la desaparició de Superlliga em va agafar a com un aficionat més, encara no estava involucrat en el projecte com estic ara... Però bé, venia seguint a l'equip des de feia temps, 3 o 4 anys, i em va fotre moltíssim. Coneixia al mister i a alguna jugadora, vam fer una entrevista molt àmplia a Pirri, i la veritat és que em vaig ilusionar  moltíssim, com amb el masculí... Imagineu-vos el pal, un a Tercera i l'altre ha perdut dues categories en un any  :bigcry:
Pel que dius de la frase... "Si jo expliqués tot el que se...", Molta gent es sorprendria de tot el que va passar. L'Albert Tomàs, quan va entrar a la directiva, em va dir en una entrevista de l'etapa Cano: van passar coses  fortes, moltes que ni es poden explicar. Doncs jo més o menys dic el mateix. Prefereixo no remoure aigues pasades, i centrar-me en el projecte tan maco que estem muntant ara mateix, com una secció més del masculí. Remoure la ***** del passat no val per res.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #127 el: 02 de Juny de 2006, 16:01:09 pm »
Si no estoy ni trabajando, ni en el futbol, me encontraras en ....... (ahi va la segunda).

Hombre, pues la verdad es que casi no me queda tiempo. Porque normalmente estoy o en clase, o entrenando a chavales o viendo futbol (no solo sabadell, me trago hasta los amistosos internacionales  :icon_mrgreen:)... Si no estoy en ningun sitio de esos, lo más probable es que me encontreis delante de mi ordenador, chafardeando por la red, en foros, actualizando webs... o con mi pareja. No sé, de todo un poco.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #128 el: 02 de Juny de 2006, 17:51:37 pm »
Alla va la meva:
"Si no existis el Sabadell seria del..."
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Ki sera el proper empipat??
« Respondre #129 el: 02 de Juny de 2006, 17:57:56 pm »
Si el Bushtos no dona la cara, perquè no vas a buscar l'Ayuso :icon_question: :angel: >:D

Aquesta sí que és bona: l'Ayuso !!!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  Com es nota que ja és divendres i ja veiem el cap de setmana a prop  :ejem  :ejem   ;)  ;)

L'Ayuso no és aquell que no sap que només valia guanyar i esperar? Vols dir que sabrá que el  :bandera té plana web i que existeix l'apartat de "Empipem a..."  :-X :-X

Doncs la secretaria de l'alcalde em va proposar fer-li l'empipem al Sr. Ayuso, el dia que el Sr. Bustos no va voler respondre a les preguntes de l'Empipem... :ejem

Doncs pregunta-li el que vulguis, que et contestarà el que li doni la gana... com que amb un empat en tenim prou per mantenir-nos (apa, que anem be amb aquesta direcció). :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
« Respondre #130 el: 02 de Juny de 2006, 18:10:58 pm »
El mundial lo ganara ....... y yo quiero que lo gane.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #131 el: 02 de Juny de 2006, 18:16:10 pm »
Alla va la meva:
"Si no existis el Sabadell seria del..."

Amb la devoció i/o obsesió que tinc al Sabadell, segur que de cap. Potser tindria simpaties... Però no m'ho plantejo, el futbol sense el Sabadell. És com un mar sense aigua, com un dia sense sol, com un polític sense corrupció..  :-X   :icon_mrgreen:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #132 el: 02 de Juny de 2006, 18:19:26 pm »
El mundial lo ganara ....... y yo quiero que lo gane.

El mundial lo ganará... ITALIA

Y yo quiero que lo gane.... ITALIA (porque he apostado por ellos en las casas de apuestas por Internet  :icon_mrgreen: ). Ahora en serio, me siento igual de español que de catalán, no tendria ningun problema en que Catalunya jugara mundiales, igual que lo hace Escocia o Gales, pero tampoco voy en contra de España. Me gustaria que lo ganara España, aunque suena un poco a utópico... Algun dia daremos la sorpresa

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #133 el: 02 de Juny de 2006, 18:20:23 pm »
Si hagues de triar entre que el sabadell pujes en 3 temporadas a primera i despres ningu t´assegura el que pot passar o anar poc a poc i estar en 5 temporadas a segona amb una continuitat despres en aquesta categoria, que diries?

P.D.: L´any que ve podriem fer lo de possar el mot a cada jugador perque ho diguis per megafonia aqui al forum, en un post dedicat a aixo i d´entre totes les sugerencies fer una enquesta i que fossim nosaltres al forum els que ho posessim aquet mot no?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #134 el: 02 de Juny de 2006, 18:25:42 pm »
Si hagues de triar entre que el sabadell pujes en 3 temporadas a primera i despres ningu t´assegura el que pot passar o anar poc a poc i estar en 5 temporadas a segona amb una continuitat despres en aquesta categoria, que diries?

P.D.: L´any que ve podriem fer lo de possar el mot a cada jugador perque ho diguis per megafonia aqui al forum, en un post dedicat a aixo i d´entre totes les sugerencies fer una enquesta i que fossim nosaltres al forum els que ho posessim aquet mot no?

Sens dubte, en 3 anys a primera (ara semblo el Cano  :laugh: ). Un cop a primera, pot anar bé o malament la cosa, però segur que no estarem en l'oblit com ara, perquè l'aficionat passiu s'involucraria amb el Sabadell, les empreses de la ciutat invertirien moltíssim més... No seria el mateix, sense cap mena de dubtes. A unes males, en cas de descens, seriem a Segona, que és el que propossaves... A més, molts som els que no podem presumir d'haver vist al Sabadell a Primera... I suposo que algun dia el veurem, perquè ens ho mereixem.

Pel que dius dels noms... mentres que hi hagi gent sensata i no digui bestieses com les que a vegades es diuen al fòrum, cap problema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #135 el: 02 de Juny de 2006, 18:29:51 pm »
Podem fer una cosa, i amb aixo deixo el tema. Podem dir sugerencies, i de totes les sugerencies, tu tries les que et semblin millor per cada jugador i obres una enquesta per votarles. Aixi no hi hauria problemes.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #136 el: 02 de Juny de 2006, 18:50:02 pm »
Si, sense cap problema, quan comencin a arribar els nous fitxatges ja ho posaré ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #137 el: 02 de Juny de 2006, 19:43:51 pm »
per què ets el meu vei i no ets el vei del Cabello?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #138 el: 02 de Juny de 2006, 19:48:10 pm »
Suposo que perquè no sé ni on viu Cabello. Si ho sabés, potser existiria una possibilitat de ser veins, però com ni ho sé, una de dues: o no soc veí seu o tinc demència senil i no sé on visc  :icon_mrgreen:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #139 el: 03 de Juny de 2006, 12:32:42 pm »
Vas caminant pel carrer i et trobes una "làmpara maravillosa", la fregues i et surt un geni que et pregunta: hola Adrysbd, de quin equip ets ? i tu dius del Sabadell, doncs per alliberar-me et concediré un desitg que consta en formar l'equip del Sabadell amb 15 jugadors que estiguin en actiu del lloc que vulguis, quins triarias ?

( Si vols veure el video del Sabadell-Osca encara el tinc)
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd