Quan el senyor Albert Tomas o Albert Ramos (no se qui va ser) et va proposar ser l'espiker de la NCA, que va ser el primer que set va passar pel cap
Te'n recordes del 1r partit que vas veure del
Com et vas enganxar al feme
...segueixo rumian
Una altra situació curiosa... Vaig començar com speaker fa un anyet i mig, pel dia de l'Espanyol B, el del 2-0 amb gols de Juanma, a l'Abril de 2005. Un dia, em sembla que un dimecres o un dijous, vaig passar-me per les oficines per no se quina història, i em va veure l'Albert Tomàs i em va dir: Que tal speaker, como vas?? Per aquella època jo era l'encarregat de la botiga del gol nord, i això d'speaker em va sonar a rus. Em vaig quedar al·lucinat, vaig contestar-li: Speaker? De què parles?
Llavors, va mirar enrere al David, que estava d'oficinista, i li va dir: Ahhh, és que no li has dit res?? El David acabava d'arribar de mini vacances, i no m'havia comentat res encara, ni que l'anterior speaker li havien ofert un programa de tarda i no podia ni que jo era "l'elegit" per substituir-lo, així que em vaig quedar parat
Després, l'Albert Tomàs m'ho va explicar i em va dir: Quiero que seas mejor que el del Betis
Llavors vaig començar a entendre-ho...
Pel que dius del primer partit del Sabadell... Uffff, molt difícil. Era un nano de 7 o 8 anyets, quan vaig portar al meu pare per primera vegada al camp del Sabadel (la meva situació és la d'un nen que arrossega al pare a provar d'anar al camp de futbol, i no al revés... Al final, tota la família al complet son socis, quasi hooligans
Si et serveix, el primer record que tinc és un Sabadell-Gramanet a casa, que ja jugava Morales
Pel Sabadell jugaven els jordi, piti, titi, irazusta... Amb la Rox, a quadres blau cel... Encara tinc alguna que altra foto
I del femení, el record és claríssim. L'havia seguit per diaris i això, però crec que el primer partit va ser el 8-0 a l'Hispalis que ens ficava a semifinals de Copa. No vaig perdrem ni un partit dels 3 que es van jugar a l'estadi, i a partir d'aquí, la temporada següent no vaig fallar a ni un... Recordo un Sabadell 9-0 Oviedo Moderno... per exemple. De fet, vaig ser jo qui et va enganxar a tu en la final de Copa de la Reina, ho recordes??