Autor Tema: EMPIPEM A...  (Llegit 52904 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: EMPIPEU-ME
« Respondre #140 el: 03 de Juny de 2006, 13:43:40 pm »
Uffff... Bona pregunta...

Casillas, Buffon, Puyol, Ashley, Campbell, Nesta, Zanetti, Deco, Cicinho, Ronaldinho, Robinho, Makelele, Larsson, Henry, Van Nistelrooy, per exemple  ;)

Però queden massa lluny... Amb Gorkas Pintados, Sendoas... ja em conformava  :icon_mrgreen:

I pel que dius del partit de l'Osca, el tens en VHS o DVD?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #141 el: 03 de Juny de 2006, 18:35:55 pm »
sabadelldeportiva per mi és ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #142 el: 03 de Juny de 2006, 21:14:30 pm »
En VHS
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #143 el: 03 de Juny de 2006, 21:43:46 pm »
"L'Empipat més enrollat ha sigut..."
No val dirte a tu mateix! :icon_mrgreen:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #144 el: 03 de Juny de 2006, 22:26:24 pm »
Quan el senyor Albert Tomas o Albert Ramos (no se qui va ser) et va proposar ser l'espiker de la NCA, que va ser el primer que set va passar pel cap :icon_question:

Te'n recordes del 1r partit que vas veure del  :scut :icon_question:

Com et vas enganxar al feme :icon_question:

...segueixo rumian  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #145 el: 04 de Juny de 2006, 01:47:59 am »
sabadelldeportiva per mi és ...

Primer de tot dir que vinc de currar al concert del Barrio i estic reventat, estic sopant ara des de les 4 de la tarda, i les meves respostes no seran genials ni res que se li assembli  :icon_mrgreen:
Per mi, sabadelldeportiva és com un fill. És... no sé, és el mitjà que m'ha permés entrar a tots els camps de futbol, que m'ha permés endinsar-me dins del món del periodisme i a més a on m'agrada, al Sabadell... i tot això creat per mi. Llàstima que no tinc temps, perquè si ho tingués, podria estar al cent per cent actualitzada, cosa que contrasta molt amb com la tinc ara mateix, la pobreta...  :disappointed:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #146 el: 04 de Juny de 2006, 01:50:33 am »
"L'Empipat més enrollat ha sigut..."
No val dirte a tu mateix! :icon_mrgreen:

Sens dubte, el d'Olinda Àlvarez, la muller de Rodolfo Orife. Em vaig petar de riure des de la primera fins a la última pregunta (és més, inclús a mi m'havien dit que es deia Olivia en comptes d'Olinda, i vaig preparar videos de Popeye i tot per fer la foto...  :icon_mrgreen:)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #147 el: 04 de Juny de 2006, 02:00:34 am »
Quan el senyor Albert Tomas o Albert Ramos (no se qui va ser) et va proposar ser l'espiker de la NCA, que va ser el primer que set va passar pel cap :icon_question:

Te'n recordes del 1r partit que vas veure del  :scut :icon_question:

Com et vas enganxar al feme :icon_question:

...segueixo rumian  :laugh:

Una altra situació curiosa... Vaig començar com speaker fa un anyet i mig, pel dia de l'Espanyol B, el del 2-0 amb gols de Juanma, a l'Abril de 2005. Un dia, em sembla que un dimecres o un dijous, vaig passar-me per les oficines per no se quina història, i em va veure l'Albert Tomàs i em va dir: Que tal speaker, como vas?? Per aquella època jo era l'encarregat de la botiga del gol nord, i això d'speaker em va sonar a rus. Em vaig quedar al·lucinat, vaig contestar-li: Speaker? De què parles?  :o ??? Llavors, va mirar enrere al David, que estava d'oficinista, i li va dir: Ahhh, és que no li has dit res?? El David acabava d'arribar de mini vacances, i no m'havia comentat res encara, ni que l'anterior speaker li havien ofert un programa de tarda i no podia ni que jo era "l'elegit" per substituir-lo, així que em vaig quedar parat  ;D Després, l'Albert Tomàs m'ho va explicar i em va dir: Quiero que seas mejor que el del Betis  :icon_mrgreen: Llavors vaig començar a entendre-ho...  :tongue3:

Pel que dius del primer partit del Sabadell... Uffff, molt difícil. Era un nano de 7 o 8 anyets, quan vaig portar al meu pare per primera vegada al camp del Sabadel (la meva situació és la d'un nen que arrossega al pare a provar d'anar al camp de futbol, i no al revés... Al final, tota la família al complet son socis, quasi hooligans :laugh: Si et serveix, el primer record que tinc és un Sabadell-Gramanet a casa, que ja jugava Morales  :icon_mrgreen: Pel Sabadell jugaven els jordi, piti, titi, irazusta... Amb la Rox, a quadres blau cel... Encara tinc alguna que altra foto

I del femení, el record és claríssim. L'havia seguit per diaris i això, però crec que el primer partit va ser el 8-0 a l'Hispalis que ens ficava a semifinals de Copa. No vaig perdrem ni un partit dels 3 que es van jugar a l'estadi, i a partir d'aquí, la temporada següent no vaig fallar a ni un... Recordo un Sabadell 9-0 Oviedo Moderno... per exemple. De fet, vaig ser jo qui et va enganxar a tu en la final de Copa de la Reina, ho recordes??  :icon_mrgreen:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #148 el: 04 de Juny de 2006, 02:08:46 am »
crees que este lunnes volverás a ser un poco protagonista "sin querer"en el programa de L·Arlequinat..se habla de ases..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #149 el: 04 de Juny de 2006, 02:18:33 am »
crees que este lunnes volverás a ser un poco protagonista "sin querer"en el programa de L·Arlequinat..se habla de ases..

Jajaja, que cachondo que eres. Pues si, lo creo, y exigo unas disculpas en un medio público, como el del arlequinat, por la ofensiva que me lanzaste con aquello de: Tienen que echar hasta al speaker...  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :laugh: :laugh:

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #150 el: 04 de Juny de 2006, 02:40:03 am »
atrevete a darme un once de garantias si tuvieras que hacerlo con los once mejores jugadores que recuerdas haber visto de arlequinado deesde que tienes uso de razon...portero...l ateral derecho...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #151 el: 04 de Juny de 2006, 02:54:20 am »
atrevete a darme un once de garantias si tuvieras que hacerlo con los once mejores jugadores que recuerdas haber visto de arlequinado deesde que tienes uso de razon...portero...l ateral derecho...

De los que he visto...

ALMUNIA

AMANTEGUI    GENÍS     ALB. TOMÀS/IGOR CUESTA  DOT/PEQUE
                                       (Llàstima de lessions...)

JUANMA CRUZ         IVÁN HAMMOUCH        SALA         CAÑADAS

DIEGO TORRES       MOLIST

Este, por ejemplo, no estaría mal. Aunque seguramente se me haya escapado alguno... Si quieres banquillo también, CHICHA, JAUME, TARRÉS, XAVI MORO...

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #152 el: 04 de Juny de 2006, 12:44:36 pm »
"Acceptaria sense pensarmu ser l'speaker del camp del..."
I no val dir el  :scut !
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #153 el: 04 de Juny de 2006, 13:07:34 pm »
I del femení, el record és claríssim. L'havia seguit per diaris i això, però crec que el primer partit va ser el 8-0 a l'Hispalis que ens ficava a semifinals de Copa. No vaig perdrem ni un partit dels 3 que es van jugar a l'estadi, i a partir d'aquí, la temporada següent no vaig fallar a ni un... Recordo un Sabadell 9-0 Oviedo Moderno... per exemple. De fet, vaig ser jo qui et va enganxar a tu en la final de Copa de la Reina, ho recordes??  :icon_mrgreen:

Com son les coses... de ser 2 simples aficionats curiosus, a entrar dins del feme i treballar plegats... :cheer

una altre pregunta: No creus que aquest últim empipeu-me més que ser un apartat d'entreteniment es més un apartat per "vendre't" i fer-te més popular? (pillin, que se te ve el plumero!!!!!  :laugh:)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #154 el: 07 de Juny de 2006, 16:20:52 pm »
"Acceptaria sense pensarmu ser l'speaker del camp del..."
I no val dir el  :scut !

Liverpool F.C., si sabés una miqueta més d'anglès.
La veritat és que m'agradaria ser quelcom més que speaker (retransmetre partits...), però això em queda una miqueta lluny de moment.
Mentrestant, estic al millor estadi i al millor equip que mai hagués pogut dessitjar, perquè és el meu. Si algun dia per X circumstàncies no continuo, em plantejaré anar-me'n a algun altre, però de moment, estic al millor lloc possible.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #155 el: 07 de Juny de 2006, 16:22:51 pm »

Com son les coses... de ser 2 simples aficionats curiosus, a entrar dins del feme i treballar plegats... :cheer

una altre pregunta: No creus que aquest últim empipeu-me més que ser un apartat d'entreteniment es més un apartat per "vendre't" i fer-te més popular? (pillin, que se te ve el plumero!!!!!  :laugh:)

Jajajaja, no :icon_exclaim: Si fos per vendre'm, m'ho hauria fet jo a mi mateix, no creus?? A sobre que deixo la possibilitat que m'empipeu vosaltres...  :tongue3:
Si us soc sincer, pensava que em preguntaríeu alguna cosa més compromesa, però tampoc em queixaré  :icon_mrgreen:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #156 el: 07 de Juny de 2006, 16:42:42 pm »
ara que no ens escolta en manel ... tens aspiracións de ser el president dels arlekinats.com ??   :Paletas:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #157 el: 07 de Juny de 2006, 16:54:18 pm »
ara que no ens escolta en manel ... tens aspiracións de ser el president dels arlekinats.com ??   :Paletas:

Jajajajajajajajajaj a :icon_exclaim: :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Boníssima

Doncs la veritat és que no, i és així per dos motius:
1- Prou feina tinc per poder portar endavant tot el que faig, i ésser president, si es fan les coses bé, comporta molta feina
2- Que no soni a  :bola, però el presi que tenim ara ja fa la feina més que bé, a més és fundador de la penya... Reuneix tots els requisits, i és molt millor que jo en aqust sentit: té més experiència (no t'estic dient vell, eh manelet?  :icon_mrgreen:), té més mà (o enxufe, com volguem dir-li) etc. etc. etc.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #158 el: 07 de Juny de 2006, 17:29:25 pm »

Jajajajajajajajajaj a :icon_exclaim: :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Boníssima

1- Prou feina tinc per poder portar endavant tot el que faig, i ésser president, si es fan les coses bé, comporta molta feina
2- Que no soni a  :bola, però el presi que tenim ara ja fa la feina més que bé, a més és fundador de la penya... Reuneix tots els requisits, i és molt millor que jo en aqust sentit: té més experiència (no t'estic dient vell, eh manelet?  :icon_mrgreen:), té més mà (o enxufe, com volguem dir-li) etc. etc. etc.

Jo també us estimo als dos :icon_exclaim: :-*

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #159 el: 07 de Juny de 2006, 17:32:27 pm »

Jo també us estimo als dos :icon_exclaim: :-*

:beer2

Vigila de nit Adry.. que el manel es molt perillòs ;D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009