La idea de imitar al speaker del Betis s'em va ocorrer cuan estava.... i la de dir que Sergio Iglesias es el cervell del ekipcuan estava....
Jajajaja, la primera és una situació força curiosa,
Va ser a finals de la temporada passada. Ens jugàvem la vida a un partit, com sempre, i com aquest any, vaig anar a col·laborar una miqueta pel club. Em sembla que era el dia del Peralta. Vaig estar tota la tarda fent banderetes a l'Estadi. Va venir alguna gent i anava marxant a mesura que passava el temps. Al final, va arribar el vespre i estàvem l'Albert Ramos, de les oficines, i jo, sols, fent banderetes (que ningu pensi malament...). Llavors, com no teníem ganes d'anar a casa, vam demanar unes pizzes i vam continuar amb les banderetes fins prop de la 1 o les 2 de la matinada. I llavors vam anar a prendre alguna cosa... Tenia família de sopar a Sant Quirze, i curiosament eren al Restaurant del Sr. Arroyos, si, el que ara acaba de tornar a la directiva. Em va comentar l'Albert que el tenia decorat amb coses del Sabadell, i com que mai havia anat, vam anar allà. I mentres que estàvem parlant del partit i tal, se'ns va ocorrer fer les alineacions així, amb una miqueta més de gràcia (ah, i que ningu pensi que anavem beguts ni res per l'estil, que massa pillen els jugadors per sortir de festa com per anar dient jo aquestes coses
). Vam agafar una servilleta de paper i un boli, i vam anar apuntant la frase de cada jugador... Després, vam passar-les al club, i com va agradar, les vam fer així.
El final de la història ja el sabeu. Quan la piloteta entra, tothom funciona, però si no entra, ni aquestes iniciatives van bé.
I pel que dius de l'Iglesias... ara mateix continuaria dient'ho igualment. Entenc que Sergio Iglesias és el mig centre, l'encarregat de distribuir la pilota, d'obrir-la a bandes... per tant, per mi és el cervell de l'equip. Ara bé, que el cervell funcioni bé o no, això no és cosa meva, que cadascu ho valori
Vull més pipes, foreros!!