Jo en principi també vindré a veure el PARTIT i ho posso així en majúscules, més gran i en un altre color, ja que això és el que ha de ser, un partit de futfem. Millor dir, un derby de la ciutat de Sabadell de categoria Juvenil-Cadet femení entre el C.E. Mercantil i el C.E. Sabadell.
Entenc que molts estigueu molestos per la forma en que la gent va marxar i que consti que no entro a defensar o deixar de defensar la forma de marxar, molts ja sabeu com ho vaig fer jo perquè creia que era la forma en que ho havia de fer, res més. Entenc també que és un derby i que com a tal el partit ja de per si, sigui més calent que un altre. El que sí que no m'agradaria que fos un enfrontament entre l'afició del Sabadell, la del Mercantil i les pròpies jugadores. No deixa de ser un PARTIT DE FUTBOL FEMENÍ!!! Si volem que el nostre futfem torni a on el pertany, s'ha de començar per aquests, digue'm-ho així, petits detalls. Aquells mateixos detalls que hem dit quan ens definim com a afició de primera divisió, quan parlem respecte d'altres aficions del futbol masculí.
Jo ara també formo part del C.E. Mercantil, en el futbol masculí, però no per això he deixat de interessar-me pels resultats de tot el futfem del Sabadell, ni de parlar amb el Randel ni amb algunes de les jugadores que l'any passat juntament amb el Cudi teniem a les nostres ordres, ni amb el Sr. Gamell, ni amb el Pirri, ni amb el Miranda, ni amb l'Adry. Tampoc he deixat d'anar cada 15 dies a patir a la Nova Creu Alta a "patir" amb el masculí. Sincerament, no m'agradaria anar a veure un PARTIT DE FUTBOL FEMENÍ i veure com es converteix en una batalla campal, ja que això no faria cap favor al futbol femení. Pensem que quan a Puebla fa unes temporades, tant les jugadores com alguns components del cos tècnic van patir agresions i tot tipus d'insults, tothom va saltar ràpidament en qualificar de lamentables aquells fets. Per tant fem que el partit sigui notícia pel futbol que les noies tant d'un com d'altre equip realitzin dins el terreny de joc. I com es sol dir en aquests casos: que guanyi les millors.
Amb aquest escrit no vull defensar ningú o deixar de defensar, simplement dono el meu punt de vista.