Autor Tema: i nosaltres per que no  (Llegit 8999 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: i nosaltres per que no
« Respondre #20 el: 02 de Gener de 2008, 11:59:12 am »
pa k veais como duele esa derrota y escuece, yo por lo menos la acepté con mucha deportividad aunke llorando andaba

En la 2ª vuelta les deberá tocar llorar a las cebollas, kizás lloren por perder, o lloren de emoción por una gran victoria, pero kien sabe seguro k por algo llorarán,

por lo menos los del Terrassa vamos a los derbis con espíritu luchador, otra cosa es k perdamos más k ganemos

Aun así yo kiero ver una victoria del Terrassa al Sabadell

SI DESPUES DE ESAS PALABRAS TODAVIA TIENES LOS SANTOS h****s DE VENIR AQUI A ESCRIBIR Y A DECIR QUE TAMBIEN ERES DEL SABADELL, ES QUE NOS TOMAS POR T*NTOS O ERES ESTUPIDO PERDIDO.
lo mejor que puedes hacer es desaparecer de este foro que no es el tuyo, año nuevo vida nueva LARGATE DE UNA VEZ s********!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #21 el: 02 de Gener de 2008, 12:48:16 pm »
Randel yo no aparento lo que no soy, si no no hubiese aguantado aki más de 1 o 2 días y ya llevo años, ¿ k te crees k si no fuese nada del Sabadell estaría aki tanto tiempo o k ?. No sé, pero yo soy un caballero y mi honor keda en entredicho si dices lo k no soy claro, di lo k soy hombre, un egarlekinado asi keda bien dicho claro :-*

Jo, com tu, escric a Futbolplus ... puc agafarte posts on rajas de nosaltres i ens deixas a l'altura del batum. No et crec, estas fent un fals en akest forum i t'enrius de l'afició i de la ciutat de Sabadell.  :****
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

antcarcer

• Visitant
« Respondre #22 el: 02 de Gener de 2008, 12:50:06 pm »
Bueno, despues de comprobar que el señor pajarillo es el bufón oficial de la corte, y que le gustan tanto los premios (porque el mismo se nomina a todos) propongo darle un premio especial para el solo .

El premio al forero pichote del año es para......pajarillo  :clap

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #23 el: 02 de Gener de 2008, 12:53:32 pm »
Respecte al tema del la campanya de captació de socis, jo ho veig totalment positiu, i no només ho fa el Girona F.C.
Ja que l'equip de la vostra ciutat veïna al que tant odieu, i no se perquè, també ho fa. ja que us hauríeu de sentir orgullosos de tenir a 2 equips vallesans a 2ªb i no menyspreant-los a ambdós mútuament perquè tots dos són clubs modestos amb aficionats de classe obrera.
I bé, amb tot això l'únic que vull dir es que espero que la junta directiva del Sabadell reflexioni i faci una reducció de tarifes per poder recaptar a nou aficionats que sortiríem guanyant tots i seria molt maco veure sempre una NCA plena de gom  a gom no només als partits importants.
Espero que prenguin nota d'aquest bon suggeriment que demanem tots i és pugui fer.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 02 de Gener de 2008, 12:56:21 pm »
Bé, akí gairebé cada any s'ha fet això de que a mitja temporada s'ha posat el carnet a meitat de preu més o menys...suposo q akest any tb es farà

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #25 el: 02 de Gener de 2008, 12:57:17 pm »
El que faltaba ja ha obert la boca :laugh: :laugh:  emsembla que aquests 2 es possen en contacte per entrar aqui a tocar el que no sona, dona nanu a mi me la poseu dura cada vegada que discutim aixi que..
ves acagar egarenc!!! a tu que kollons t´importa que el nostre sabadell faci reduccio al preu dels carnets? ja et vaig dir a un altre post que ets mes fals que un euro de fusta, tu i el teu amic pajarraco que no pareu de parlar malament de nosaltres als altres foros quina poca feina que teniu per estar tot el dia aqui escribint tonterias que no volem sentir ningu, preocupeu-vos del vostre terrassa que **** feina teniu pringats!!!!!

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #26 el: 02 de Gener de 2008, 12:57:33 pm »
Doncs esperem que aixi sigui.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #27 el: 02 de Gener de 2008, 12:58:24 pm »
la veritat q si q s'hauria de fer i ferli una publicitat, algún cartell, anunci al diari i a l'arlekinat promocionar-ho.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #28 el: 02 de Gener de 2008, 13:03:16 pm »
El que faltaba ja ha obert la boca :laugh: :laugh:  emsembla que aquests 2 es possen en contacte per entrar aqui a tocar el que no sona, dona nanu a mi me la poseu dura cada vegada que discutim aixi que..
ves acagar egarenc!!! a tu que kollons t´importa que el nostre sabadell faci reduccio al preu dels carnets? ja et vaig dir a un altre post que ets mes fals que un euro de fusta, tu i el teu amic pajarraco que no pareu de parlar malament de nosaltres als altres foros quina poca feina que teniu per estar tot el dia aqui escribint tonterias que no volem sentir ningu, preocupeu-vos del vostre terrassa que **** feina teniu pringats!!!!!

únicament de qui parlo malament es precisament d'usuaris com tu que em feu pena i doneu mala imatge a aquest fòrum aquest fòrum es públic i jo sota cap concepte he faltat el respecte a ningú així que calladet estàs més guapo i a més qui et diu que jo no vaig a la NCA a veure partits dels Arlequinats et puc assegurar que vaig a uns quants partits del Sabadell a veure'l.
I clar que m'importa el Sabadell = que el futbol català al que jo defenso plenament.
Espero que reflexionis sobre el teu comentari que acabes de posar ara mateix.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #29 el: 02 de Gener de 2008, 13:07:30 pm »
el que te que reflexionar sobre el temps que perds escribin en un foro que no es del teu equip ets tu, i a sobre de perdre temps has de pensar com amagar les paraules que et surten tacades de vermell egarenc per que no es noti gaire que ets del nostre equip rival, s´ha de ser molt friki per estar per aqui fent-he pasar pel que no ets  :ostres  quina poca feina per cert si tan vens al nostre estadi vine un dia a saludarme home!!! seras ven rebut  :ejem

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #30 el: 02 de Gener de 2008, 13:17:12 pm »
Perdona per d'amunt de tot sóc Vallesà he nascut al Vallès Occidental comarca a on conviuen 2 grans equips que haurien d'estar com a mínim a 2ª divisió i com bé dic sóc defensor del futbol català el Sabadell em cau bé = que el Lleida, Girona, Sant Andreu, Badalona, etc... ante tot sóc Català i com a bon català que sóc sempre estare a favor del Futbol Català i escriure als fòrums que jo vulgui per algo estic enregistrat a un munt de forums d'equips catalans.
Una Salutació a tots!!! Visca Catalunya i el Futbol Català!!!!!!!
P.D. diga'm a quina zona del camp et poses que clar que t'aniré a veure tinc ganes de sapiguer qui ets.
« Darrera modificació: 02 de Gener de 2008, 13:42:13 pm per dicvgl »
Visca el Futbol Català!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #31 el: 02 de Gener de 2008, 13:23:52 pm »
Quinas paraulas mes bonicas i quina MENTIDA MES GRAN venint de la teva boca, tu i el teu pajarraco que aqui veniu dient unas coses i a altres foros dieu unas altres!!!!! 
que us pensavau que no us enxampariem?  :laugh: :laugh: :laugh:   que inocents que sou!!! inocents o curtets?  :mmmm  ara no sabria dir-te

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #32 el: 02 de Gener de 2008, 13:35:11 pm »
Ante tot sóc una persona que respecto als equips catalans i passo de fer spam perquè va en contra les normes del fòrum i jo les respecto.
Doncs lo dit que passo de tu i no et seguiré més el joc perquè passo de les teves provocacions.
Visca el Futbol Català!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #33 el: 02 de Gener de 2008, 13:43:30 pm »
El que faltaba ja ha obert la boca :laugh: :laugh:  emsembla que aquests 2 es possen en contacte per entrar aqui a tocar el que no sona, dona nanu a mi me la poseu dura cada vegada que discutim aixi que..

Tú no parles malament del Terrassa? Doncs ja està. Normal que un egarenc no li caigui bé el Sabadell igual que un arlekinat no li cau bé el Terrassa.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #34 el: 02 de Gener de 2008, 13:46:41 pm »
La diferencia es que jo no entro al foro dels egarencs a dir tonterias com uns altres jo dic el que dic al fro del meu equip!!!! i tu mes val que no et fiquis on no et cridan ni facis de advocat del diable que ja tens prou carrega a sobre, que tu tambe parles malament de nosaltres a altre foros i despres vens aqui a demanar educacio i respecte

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #35 el: 02 de Gener de 2008, 13:50:07 pm »
Ben dit Enric el que tu acabes de dir, tots tenim equips més favorits i menys favorits però qui diu que no els respectis o et caiguin malament a veure jo tinc una sèrie d'equips de més favorit a menys però els defenso perquè estan dintre del meu Pais que aquest és Catalunya i jo respectare sempre al Sabadell i a tots els equips catalans a tu et passarà igual com a Lleidetà que ets també et pot caure més o menys bé el Figueres que es un rival molt odiat per l'afició ilergeta però amb el Terrassa F.C. també  te equips odiats i el mateix li passa al Sabadell sempre hi ha equips més favorits i menys favorits però qui diu que no els respectem clar que si d'això es tracta.
Un Salut a tots! Visca Catalunya i el Futbol Català!
P.D. No escrius als altres fòrums perquè a tu no et dona la gana però per escriure amb xuleria millor que no escriguis perquè et banejarien ben ràpid per part meva pots escriure a tot fòrum que vulguis sempre i quan empleis el respecte i educació corresponent.
« Darrera modificació: 02 de Gener de 2008, 13:59:17 pm per dicvgl »
Visca el Futbol Català!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #36 el: 02 de Gener de 2008, 14:07:26 pm »
al final tendremos que cambiar el nombre del foro!!y ponerle foro de equipos catalanes!!ya que algunos no entienden que este es el foro del sabadell!! :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera
SOM DE 2a A!!

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #37 el: 02 de Gener de 2008, 14:10:46 pm »
Perdona Hervi jo entenc perfectament que aquest fòrum és el del Centre D'Esports Sabadell F.C. i que fins fa molt poc era l'oficial de l'entitat Arlequinada.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #38 el: 02 de Gener de 2008, 14:15:26 pm »
Perdona Hervi jo entenc perfectament que aquest fòrum és el del Centre D'Esports Sabadell F.C. i que fins fa molt poc era l'oficial de l'entitat Arlequinada.

va en general,tu sabes respetar a la gente,y de momento no vas por otros foros criticando al ces!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #39 el: 02 de Gener de 2008, 14:18:24 pm »
maxo dejaros ya de tonterias de ekipos catalenes etc etc.. entonces me estas diciendo ke tu vas a ver un lleida-sabadell te da igual kien gane? pk como los dos son catalanes o un girona-terrassa? tambien te da igual quien gane?' entonces ke emocion hay, a ke campo acudes mas de segunda B???? eres socio de todos los clubs catalanes?? venga va dejaros de jilipolleces por aqui que por otros foros se lee otras de diferentes respoecto a nosotros! :xupet
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros