Autor Tema: i nosaltres per que no  (Llegit 9014 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: i nosaltres per que no
« Respondre #40 el: 02 de Gener de 2008, 14:25:57 pm »
Clar que no perquè no m'agrada posar-me amb el Sabadell en aquesta ciutat tinc amics, companys de classe i molt bona gent perquè m'havia de posar amb el Sabadell i és una bona ciutat.
Hervi veig que gent com tu n'hi ha poca almenys tu veig que m'has entés.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #41 el: 02 de Gener de 2008, 14:29:26 pm »
100%sabadell et puc assegurar que jo si veig el Sabadell Lleida o el Girona o un equip d'aquest seré neutral perque amb el bon futbol un ha de disfrutar i sentir-se orgullós amb el que veu.
Respecte al tema inicial algu sap quins preus posarà el Sabadell si fa les rebaixes per recaptar a nous socis?
Visca el Futbol Català!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #42 el: 02 de Gener de 2008, 14:44:30 pm »
100%sabadell et puc assegurar que jo si veig el Sabadell Lleida o el Girona o un equip d'aquest seré neutral perque amb el bon futbol un ha de disfrutar i sentir-se orgullós amb el que veu.
Respecte al tema inicial algu sap quins preus posarà el Sabadell si fa les rebaixes per recaptar a nous socis?
los precios si no han dixo nada ya seran los de siempre, no se si son 15 euros
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #43 el: 02 de Gener de 2008, 19:53:21 pm »
Por fin veo que se calman los ánimos en este post, bueno no esta mal ya conseguí lo k kería, verte como andas criticando a mis amigos Dicvgl y enric_bcn ¡ k grande eres chavalín, k grande te tengo k dar un aplauso por eso  :clap !

Tú lo k tienes es " Terrassitis " no me lo niegues ahora Panso, no se si aguda o crónica, pero hasta te metes con uno del Lleida jajaja ahora será " Lleiditis o Ilergitis ", me extraña pero es lo k hay, demasiados " Frikis " y demasiadas tonterías se dicen y se ven por aki jajaja  :laugh:

Al final me animaré y todo a ir al partido del Sabadell frente al Lleida, creo k es un derbi k no tiene desperdicio nunca mejor dicho jajaja  :laugh:

Saludos a todos y feliz año 2008  :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 02 de Gener de 2008, 19:57:31 pm »
Doncs a veure si veniu a la NCA i us deixeu 15 € de l'entrada a benefici del nostre club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #45 el: 02 de Gener de 2008, 19:59:11 pm »
arribes a ser K P1 LLO
TOTS ELS DEL CES TENIM TERRASSITIS, ENS SATISFÀ ENORMEMENT VEURE NAR MALAMENT ELS EGARENCS, la diferència és que no ens camuflem i anem de perdonavides com vas tu
i amb això que has aconseguit el que volies simplement et delata i demostra el mal rotllo que portes per aquí, aveure si són valents i et foten fora que és com hauria de ser
no t'amaguis amb la llibertat d'expressió i la democràcia que d'entrada no saps ni que significa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #46 el: 02 de Gener de 2008, 20:01:27 pm »
a aquests payus se´ls ha de leir entrelinias per que son clars com l´aigua, ells mateixos es delatan , es veu clarament que son egarencs que critian al nostre club i equip i a mes que estan aqui per fotre merder i em toca els kollons que ningu faci res per parar-los al seu foro un arlequinat no dura ni 5 minuts tindriam que fer nosaltres el mateix  :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 02 de Gener de 2008, 20:03:04 pm »
TOTS ELS DEL CES TENIM TERRASSITIS, ENS SATISFÀ ENORMEMENT VEURE NAR MALAMENT ELS EGARENCS, la diferència és que no ens camuflem i anem de perdonavides com vas tu
i amb això que has aconseguit el que volies simplement et delata i demostra el mal rotllo que portes per aquí, aveure si són valents i et foten fora que és com hauria de ser
no t'amaguis amb la llibertat d'expressió i la democràcia que d'entrada no saps ni que significa

:laugh: :laugh: :laugh: Jo no.
De petit anava al camp a veure el CE Sabadell FC, contra els equips que eren de la nostra categoria: Betis, València, Sevilla, Zaragoza, Real Sociedad, Elx, Atlético, etc... i el meu pare del Terrassa no m'en parlava malament... ja que ni tant sols m'en parlava... no eren rivals, no ens arribaven ni a la sola de la sabata... com hauria de seguir sent.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #48 el: 02 de Gener de 2008, 20:05:56 pm »

:laugh: :laugh: :laugh: Jo no.
De petit anava al camp a veure el CE Sabadell FC, contra els equips que eren de la nostra categoria: Betis, València, Sevilla, Zaragoza, Real Sociedad, Elx, Atlético, etc... i el meu pare del Terrassa no m'en parlava malament... ja que ni tant sols m'en parlava... no eren rivals, no ens arribaven ni a la sola de la sabata... com hauria de seguir sent.

t'has descuidat la Union deportiva Las Palmas que tenia el geperut Leon amb l'11 venia allà a xutar els corners, :laugh: :laugh:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #49 el: 02 de Gener de 2008, 20:11:55 pm »
i de aqui a poc tampoc seran un rival per que l´any que be segur que s´enfonsaran del tot  :laugh: :laugh: :xin-xin

aquest nanus que han crescut en els millors anys del terrassa ho pasaran moooolt malament quant tornin a la seva categoria que els correspon

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #50 el: 02 de Gener de 2008, 20:21:25 pm »
a aquests payus se´ls ha de leir entrelinias per que son clars com l´aigua, ells mateixos es delatan , es veu clarament que son egarencs que critian al nostre club i equip i a mes que estan aqui per fotre merder i em toca els kollons que ningu faci res per parar-los al seu foro un arlequinat no dura ni 5 minuts tindriam que fer nosaltres el mateix :paret
Tu saps perquè es deu això Panso? jo tu dic clarament l'administrador del Fòrum i de la web el Sr. Floyd o Albert Mañé com ho vulguis dir tu no respecta la llibertat d'expressió perquè jo per part meva no banejaria a cap usuari del C.E. Sabadell al contrari i et puc assegurar que en fòrums de penyes egarenques hi han foreros arlekinats i a on mai s'els hi ha fet fora a més no només tu estàs banejat jo també ho estic i tot s'ha de dir espero que el Sr. Marañón nou cap de Comunicació cessi de les seves funcions al Administrador de la web i el Fòrum el Sr. Albert Mañé o  Floyd.
P.D. Panso a cas has probat d'enregistrar-te al fòrum egarenc?
Visca el Futbol Català!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #51 el: 02 de Gener de 2008, 20:24:56 pm »
no jo no me he registrat mai pero se de companys foreros que si ho han fet i conec a uns quants que no son polemics o antiegarencs i tambe els han banejat, per aixo se de bona má que aixo pasa al vostre foro.
per cert em sap greu dirte que el teu eqip a acabat empatant a 2 contra un segonab  :ejem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #52 el: 02 de Gener de 2008, 20:28:18 pm »
no jo no me he registrat mai pero se de companys foreros que si ho han fet i conec a uns quants que no son polemics o antiegarencs i tambe els han banejat, per aixo se de bona má que aixo pasa al vostre foro.
per cert em sap greu dirte que el teu eqip a acabat empatant a 2 contra un segonab  :ejem

Dono fé d'això. A mi em van liquidar i juro que no vaig faltar al Terrassa ni a cap usuari del fòrum.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #53 el: 02 de Gener de 2008, 20:34:02 pm »
VISCA MI PANSO,FORA EGARENCS,VISCA ESPANYA I VISCA CATALUNYA  :bandera :scut :bandera :scut :paret

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #54 el: 02 de Gener de 2008, 20:35:15 pm »
Ja ho se birrero se perfectament la teva historia i em fot molt lo del teu baneig però tranquil que aviat si les coses van bé et podràs reincorporar al fòrum ja que està en projecte una nova web i un nou fòrum
Visca el Futbol Català!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #55 el: 02 de Gener de 2008, 20:36:32 pm »

Dono fé d'això. A mi em van liquidar i juro que no vaig faltar al Terrassa ni a cap usuari del fòrum.

Si asi es pq yo lo vi de 1ª mano, a mi también me echaron de mi propio foro, la madre k lo pario a ese  :**** pero bueno ahi banean porque te vean simplemente k eres del Sabadell ya vayas de buen rollo, de mal o normal, ahi con declararte seguidor del CE Sabadell no duras mucho  ;) .
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #56 el: 02 de Gener de 2008, 20:40:49 pm »
Por eso digo que el floyd es un dictador y espero que el Marañón lo heche pronto de alli. Que rabia me da eso.  :****
Visca el Futbol Català!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #57 el: 02 de Gener de 2008, 20:55:16 pm »
en cada post, esteu discutin macho  :Hecho_polvo:

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dicvgl

• Infantil
    • Penya Tribuna
« Respondre #58 el: 02 de Gener de 2008, 21:07:42 pm »
Es que són ells qui comencen i a mi això m'encen molt tot s'ha de dir.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #59 el: 02 de Gener de 2008, 21:16:46 pm »
Es que són ells qui comencen i a mi això m'encen molt tot s'ha de dir.

Te aconsejo que no caigas en los juegos ni en las provocaciones de algunos arlekinados  ;)  :beer2